Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään naurettavampaa kuin passiivista tupakointia psykoottisesti pelkäävät ihmiset? :D

Vierailija
16.02.2016 |

Tänäänkin bussipysäkillä sauhuttelin kun siihen katoksen alle tuli n. kolmekymppinen nainen pienen lapsensa kanssa, hän sitten, ihan ystävällisesti toki, pyysi minua siirtymään muutaman metrin päästä katoksesta. Bussini sattui tulemaan juuri sopivasti niin minulla ei ollut edes aikaa siirtyä muualle, mutta jäi kyllä huvittamaan tuo tilanne.

Se että haistat tupakan savun joskus harvoin ei tarkoita että sinä tai sun pieni kullannuppusi rattaissa saa keuhkosyövän. Vähän sama kuin ihminen joka ei voi syödä sipsejä koska siitä tulee myös karsinogeenejä :D

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta on naurettavaa väittää tuollaista käytöstä psykoottiseksi.

Vierailija
2/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On peruskohteliasta käytöstä siirtyä oma-aloitteisesti pois katoksesta jos sinne tulee muita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on: tupakoijat itse. Vain todellinen idiootti vetää aikuisten tutista vapaaehtoisesti pahanhajuista myrkkykaasua sisuksiinsa.

Vierailija
4/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään naurettavampaa kuin tupakkaa polttava henkilö?

Vierailija
5/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta on ihan peruskohteliaisuutta olla bussipysäkillä vähän kauempana, eikä välttämättä liity siihen että tupakansavu pelottaa, varmaan  on vaan pahan hajuista tupakoimattoman nenään. Itseäni sen sijaan huvittaa koko ajan lisääntyvä joukko ihmisiä, joille iskee psykosomaattinen yskänpuuska kun bongaavat tupakoitsijan esim. toisella puolella katua tms. ulkotiloissa, useiden kymmenien metrien päässä.

Vierailija
6/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä muovipussi päähäsi vartiksi niin tiedät miltä sun sauhuttelu tuntuu astmaatikosta.

Vierailija
7/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän linkkikatoksissa ainakin on kehoitus siirtyä kauvemmaksi polttamaan jos katoksessa on muita. Näin myös toimin.

Vierailija
8/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tupakan haittoja pelkää mutta varsinkin joku punainen nortti haisee niin helvetin pahalle, että en näe miksi minun pitäisi altistaa itseni ja lapset sille hajulle. Mielestäni on ihan peruskäytöstapoihin kuuluu, että bussikatoksen sisällä ei polteta.

Vierailija
9/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On peruskohteliasta käytöstä siirtyä oma-aloitteisesti pois katoksesta jos sinne tulee muita ihmisiä.

On peruskohteliasta olla ajamatta autolla kävelijän ohitse koska autosta tulee myös terveydelle haitallisia kaasuja.

Tajuatko nyt, kuinka tyhmältä postauksesi kuulosti?

Vierailija
10/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin bussipysäkillä sauhuttelin kun siihen katoksen alle tuli n. kolmekymppinen nainen pienen lapsensa kanssa, hän sitten, ihan ystävällisesti toki, pyysi minua siirtymään muutaman metrin päästä katoksesta. Bussini sattui tulemaan juuri sopivasti niin minulla ei ollut edes aikaa siirtyä muualle, mutta jäi kyllä huvittamaan tuo tilanne.

Se että haistat tupakan savun joskus harvoin ei tarkoita että sinä tai sun pieni kullannuppusi rattaissa saa keuhkosyövän. Vähän sama kuin ihminen joka ei voi syödä sipsejä koska siitä tulee myös karsinogeenejä :D

Poltat siis tupakkaa. Ole pahalle haiseva luuseri joka tuhoaa terveytensä -naurettava paska.

Vierailija
11/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On peruskohteliasta olla ajamatta autolla kävelijän ohitse koska autosta tulee myös terveydelle haitallisia kaasuja.

Ja jos sä olisit oikeasti niin kova kuin luulet, imisit sieltä pakoputkesta kaasua.

Röökaajat ovat täysidiootteja.

Vierailija
12/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on: tupakoijat itse. Vain todellinen idiootti vetää aikuisten tutista vapaaehtoisesti pahanhajuista myrkkykaasua sisuksiinsa.

Addiktion käsite lienee sinulle ihan tuntematon, mutta voin kertoa ettei sillä ole mitään tekemistä älyllisen kapasiteetin kanssa.

Vierailija
13/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä passiivista tupakointia pelkää, kyllä mä monella muulla tavalla kehoani olen myrkyttänyt elämäni aikana, että se ei varmaan kovinkaan suurta eroa tekisi. Tupakan haju aiheuttaa mulle vaan niin pahan migreenin, että välttelen tupakan hajua viimeiseen asti.

Vierailija
14/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa ihmisistä ei polta ja tupakoija levittää savua ympäriinsä. Loogisesti tupakoija on se henkilö, jonka fiksuna tulisi ymmärtää poistua sivummalle, koska hänellä on tähän helppo valinta ja matkaa muutama metri.

Autojen pakokaasut, kuten myös kaikki muun ympäristön haitalliset saasteet ovat lainsäädännön tasolla rajoitettavia ja luonnollisesti autoilua ei voida eristää ympäristöstä sivummalle samalla tavalla mitä yksittäinen tupakoija voi omaa kehoaan liikuttaa.

Ymmärsitkö nyt miksi minä olen oikeassa?

Vierailija
15/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Addiktion käsite lienee sinulle ihan tuntematon, mutta voin kertoa ettei sillä ole mitään tekemistä älyllisen kapasiteetin kanssa.

Tupakointi on oma, aktiivinen valinta ja sillä on todellakin tekemistä älyllisen kapasiteetin kanssa tupakoinnin haitat huomioon ottaen. Siitä ei muka ole kenellekään mitään haittaa ja silti se addiktoi, milläs sen selität?

Vierailija
16/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kulkee luultavasti ympäriinsä valtavan, venäläistyylisen parfyymipilven keskellä ja yskii näyttävästi julkisissa kulkuneuvoissa. Saattaa myös paskoa housuunsa kaukolinjan bussilla.

Vierailija
17/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkinlaista korrelaatiota on mm. sosiaaliluokan ja epäterveellisten elintapojen välillä. Tämä ero näkyy ikävästi jo hyvin varhain: ammattikoululaisten tupakointi on huomattavasti yleisempää lukiossa opiskeleviin verrattuna.

Vierailija
18/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä passiivista tupakointia pelkää, kyllä mä monella muulla tavalla kehoani olen myrkyttänyt elämäni aikana, että se ei varmaan kovinkaan suurta eroa tekisi. Tupakan haju aiheuttaa mulle vaan niin pahan migreenin, että välttelen tupakan hajua viimeiseen asti.

Tämä on ihan hyvä syy vältellä tupakan savua! :)

Mutta tiedostat varmaan itsekin, että olet erityistapaus. Jos saat tupakansavusta migreenin,  silloin sinun itsesi on otettava vastuu siitä, että et joudu sitä hengittelemään, etkä voi odottaa, että muut muuttaisivat tapojaan sinun miellyttääksesi. :)

Vierailija
19/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelkää sitä savua, se vain jostain syystä kuvottaa mua. Tunkkainen haju, huonot hampaat, yleensä epäsiisti habitus, mt-potilas mielleyhtymä...

En tosiaan oo psykoottinen, vaan seison tupakoitsijan vieressä yhtä mielelläni kuin syön koiran ripulia maasta.

Vierailija
20/38 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on epäkohteliasta pyytää toista siirtymään bussikatoksesta, jos on itse tullut siihen myöhemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi