Onko sinulle käynyt noloja tilanteita rintsikoiden kanssa?
Mulla kävi kerran niin, että olin imettämässä lastani erään kauppakeskuksen lastenhoitohuoneessa. Lähdin sieltä pois ja rupesin ihmettelemään, että miksi vastaantulijat katselivat mua huvittuneena.
Sitten yksi ystävällinen nainen sanoi mulle, että mulla on vaatteet jääny vähän huonosti. No niinpäs olikin, toinen imetysrintaliivin olkain lerpatti auki ja siinä mun rinta oli auliisti kaikkien nähtävillä. *NOLOUS*
Kiitos sinulle ystävällinen nainen, ilman huomautustasi olisin kävellyt varmaan kotiin saakka paljasrintaisena. :-/
Kertokaa muutkin noloimmat rintsikkakokemuksenne vertaistueksi mulle. ♡
Kommentit (8)
Musta nolointa on se, että liian pienistä kupeista tursuaa rinnat "yli".
Vierailija kirjoitti:
No, mä meinasin soittaa itselleni ambulanssin. Sain kamalan rintapistoksen lenkillä ja oletin sen olevan sydänkohtaus. Onneks se olikin vaan katkennut kaarituki:)
Minä taas huomasin kaarituen, kun se oli melkein silmäni kohdalla. Oli katkonut kahleensa ja tunkenut vaatekerrosten läpi vapauteen. Töks.
Koko se aika kun kuljin monta kuppikokoa liian pienissä ja ympärysmitaltaan liian isoissa rintaliiveissä jotka teki ruman tuplatissiefektin. Lisäksi olkaimet valuivat jatkuvasti ja rinnat heiluivat jopa kävellessä. Nykyään voin juosta, kumarrella ja kurkotella ilman että tissit heiluu suuremmin tai karkaa kupeista.
Kuljin kaupungilla pitsipaitaani takertuneet rintaliivit selällä keikkuen. Liivit olivat varmaankin olleet tuolin selkämyksellä ja hakaset tarttuneet pitsiin kiinni. Minulla oli vielä tuohon aikaan tosi pitkä tukka ja luulin vaan että hiukset heiluvat kävelyn tahdissa, vaikka todellisuudessa hiukset olivat nutturalla :D Oli vielä oikein maailman karseimmat nudet olkaimettomat hirvitykset, mitkä siellä roikkui :D
Ei ole ollut nolouksia. Jo nuorena poikana harjoittelin salaa isosiskon rintsikoilla hakasien avaamista. Kun sitten 15-vuotiaana pääsin tosi toimiin, se kävi kuin vanhalta tekijältä. Olin niin ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Kuljin kaupungilla pitsipaitaani takertuneet rintaliivit selällä keikkuen. Liivit olivat varmaankin olleet tuolin selkämyksellä ja hakaset tarttuneet pitsiin kiinni. Minulla oli vielä tuohon aikaan tosi pitkä tukka ja luulin vaan että hiukset heiluvat kävelyn tahdissa, vaikka todellisuudessa hiukset olivat nutturalla :D Oli vielä oikein maailman karseimmat nudet olkaimettomat hirvitykset, mitkä siellä roikkui :D
:D
No, mä meinasin soittaa itselleni ambulanssin. Sain kamalan rintapistoksen lenkillä ja oletin sen olevan sydänkohtaus. Onneks se olikin vaan katkennut kaarituki:)