Jos ehkäisysi on pettänyt ja olet ollut köyhä, piditkö lapsen vai et?
Kommentit (11)
Kyllä ja en. Olin köyhä, mutta olisin abortoinut vaikka minulla olisi ollut miljoona tilillä.
Vela
En tajua, että miten valtio voi vihata kansalaisiaan niin paljon, että ylipäätään sallii abortit "sosiaalisista syistä".
En tehnyt aborttia. Tarvitsimme taloudelista sos.tukea kolme vuotta, kun opiskelin vielä, mutta sen koommin on tultu toimeen omillamme.
Tekisin. Sille on ihan syynsä miksi käytän ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua, että miten valtio voi vihata kansalaisiaan niin paljon, että ylipäätään sallii abortit "sosiaalisista syistä".
Kukin tajuaa asioita kykyjensä mukaan.
Oltiin köyhiä ja ei tehty aborttia. Kun seksistä kerran voi tulla raskaaksi, vaikka olisi mitkä ehkäisyyn, niin tehtiin se valinta siinä kohtaa kun harrastettiin seksiä ei siinä kohtaa kun oli pullat uunissa. Hyvin on pärjätty valinnasta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin. Sille on ihan syynsä miksi käytän ehkäisyä.
Kerro toki? Haluat sekoittaa hormoneilla elimistösi toiminnan ja haaveilet keuhkoveritulpasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin tajuaa asioita kykyjensä mukaan.
Juuri näin. Itse aiheeseen sinulla ei ollut sanottavaa. Kerro toki, että mikä mielestäsi on valtion tärkein tehtävä. Olen ajatellut sen olevan kansalaisten - myös niiden syntymättömien - suojelu, mutta ehkä sinulla on parempaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Itse aiheeseen sinulla ei ollut sanottavaa. Kerro toki, että mikä mielestäsi on valtion tärkein tehtävä. Olen ajatellut sen olevan kansalaisten - myös niiden syntymättömien - suojelu, mutta ehkä sinulla on parempaa tietoa.
Tarjota turvallinen viitekehys missä voi yrittää ja menestyä, ilman että kommunistit loisii kaikki sinun omat saavutukset verojen muodossa.
Kerro sinä millä perustelet sen, että muut ihmiset saa rajattomasti loisia tuottavien ihmisten työpanoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjota turvallinen viitekehys missä voi yrittää ja menestyä, ilman että kommunistit loisii kaikki sinun omat saavutukset verojen muodossa.
Kerro sinä millä perustelet sen, että muut ihmiset saa rajattomasti loisia tuottavien ihmisten työpanoksesta.
Riippuu mitä loisimisella tarkoitetaan. Jos sillä tarkoitetaan 24/7 narkkaamista itsemurhakuutiossa, niin ei sille ymmärrystä löydy minultakaan. Jos puolestaan puhutaan siitä, että valtio tarjoaisi aidon mahdollisuuden hoitaa jokaista lasta kolmivuotiaaksi saakka kotona, niin kannatan tätä kyllä. Se kirpaisee EK:n pikavoittoja kinuavia pieruja tietysti, mutta valitettavasti tämä kansakunta kuolee sukupuuttoon, jos nykyisellä tiellä jatketaan. Eli kannatan kaikkia, myös niitä radikaaleja keinoja lisätä kantasuomalaisten syntyvyyttä. Se tuo lisää veronmaksajia ja oikaiseen vinoutuneen huoltosuhteen. Pitkässä juoksussa parantaa myös viitekehystäsi yrittää ja menestyä.
Köyhä pitää pikkarinsa tiukasti jalassaan!