Ei mene kalja enää päähän
Ei siitäkään huolimatta, että olen ollut jo 15 tuntia putkeen syömättä. Siltikään ei mene päähän. Pistää vituttamaan ihan kunnolla.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
No kannattaa sitte lopettaa tuommoinen järjetön maksan myrkyttäminen. Olisi hyvä sauma aloittaa päihteeton elämä. Mitäpä jos kohtaisit ongelmasi niin ei tarvitsisi tiistaina tällaiseen aikaan känniä hankkia?
Nää on kyllä aina yhtä hyviä neuvoja. Se onkin noin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattaa sitte lopettaa tuommoinen järjetön maksan myrkyttäminen. Olisi hyvä sauma aloittaa päihteeton elämä. Mitäpä jos kohtaisit ongelmasi niin ei tarvitsisi tiistaina tällaiseen aikaan känniä hankkia?
Voi voi. Alkoholisti keksii aina tekosyyn omalle harrastukselleen.
Alkoholistit, hyi helkkari. Mä vihaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta jos jopa minä olen siihen pystynyt, niin luulisin että onnistuu muiltakin.
Terveisin Entinen täysrapajuoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Alkoholisti keksii aina tekosyyn omalle harrastukselleen.
Tietenkin, vaikka kyse ei olekaan harrastuksesta, aina pitää olla syy, ja kyllä mä niitä keksin ihan päivittäin.
Provo provo provo, voi teitä hankkikaa joku oikea harrastus ei päivittäinen muiden juomisen esittäminen ongelmallisena ole mitenkään tervettä toimintaa vaan sairasta. Keksitte juttuja jossa esiintyy kuvitteellinen helposti vihattava hahmo. Hyi teitä. Älkää ruokkiko trollia
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistit, hyi helkkari. Mä vihaan niitä.
Viha se auttaakin alkoholismista kärsivää paranemaan. Joo ei.
Käytä tajunnanlaajentajia, loppuu se henkinen tarve alkoholilla päihtymiseen ja ongelman tukahduttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Käytä tajunnanlaajentajia, loppuu se henkinen tarve alkoholilla päihtymiseen ja ongelman tukahduttamiseen.
Olen kokeillut happoa pari kertaa. Ei ole vaikuttanut dokaamiseen mitenkään.
Tässä on vissiin kaksi vaihtoehtoa. Joko alat sekoittaa päätä muulla moskalla mikä todennäköisesti johtaa aika nopsaan varsinaiseen alennustilaan, tai sitten avaat silmät ja päätät että haluatkin elämältäs jotain ihan muuta. Ja sitten alat kehittää sitä jotain muuta. Tietysti se on vaikeeta, mut hei kukaan ei sanonut että elämä olis aina suffelia. Tsemppiä enivei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut happoa pari kertaa. Ei ole vaikuttanut dokaamiseen mitenkään.
Käytitkö vain ilonpitoon?
Keskityitkö yhtään mahdollisiin persoonasi kehittyneisiin ongelmiin ja niiden tuomiseen valoon? Halusitko tietää enemmän itsestäsi?
Pelkkä ottaminen ei tietenkään auta jos ei suhtaudu ja työstä asiaa terapeuttisesti. Ei ole ns. magic bullet.
No kyllähän se harmittaa kun juo ja juo ja tuloksena vaan pöhnä ja turvotus:/