Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpi parempi ?
16.02.2006 |
Keittiön seinään (kaappien väliin)
10cmX10cm valkoinen laatta
vai
valkoinen mosaiikki
(kaapit valkoiset, lattia tammi ja taso joko tammi tai tumma kivijäljitelmä, jos väliä)
Kommentit (2)
Tosin ehkä kermansävyinen mosaiikki sopii paremmin pähkinän kanssa yhteen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä laittaisin mosaiikkii, mutta en ihan valkoista. Vähän jotain kirjavaa beigen sävyä
10cmX10cm laatat ovat kyllä yleensä halvempia.