Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

petit bateau

16.02.2006 |

onko kellään käytännön kokemuksia petit bateaun vaatteista? olen käyttänyt erittäin tyytyväisenä vuosia lapsillani, toisiltaan perittyjä, ko.merkin bodyja, unihaalareita ja alusvaatteita, mutta nyt bongasin helsingissä myös saman merkkisiä vaatteita. kevätkauden vaatteita kuten mekkoja,paitoja ja leikkipukuja. onkohan laatu yhtä hyvä ? olisi kiva kuulla, jos jollain on kokemuksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki lasten bodyt ja alusvaatteet kys. merkkiä. Myös paljon yöpkuja ja tytön kesävaatteita. Esim. puuvilla mekko viime kesänä ei nukkaantunut pesussa ollenkaan, eikä venynyt käytössä. Pojalle ostin tänä talvena talvipuvun+ pipon joka on aivan ihana. Kertaakaan ei ole sattunut vastaan vaatetta joka olisi ollut huono laatuinen.

Vierailija
2/6 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet löytänyt Helsingistä muitakin kuin alusvaatteita? Olen ostellut Petit Bateauta Ranskasta ja ovat tosi laadukkaita ja kivoja perusvaatteita. Myös aikuisille sopivia ovat isompien lasten vaatteet. Alusvaatteina ja yöpukuina ovat tosi pehmeitä ja mukavia. On yksi sellainen merkki jota olen odotellut Suomeen vaikka ihan omana myymälänään. Kiva, jos löytyy nyt jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis noiden tavallisten alusvaatteiden ja yöpukujen lisäksi). Ovat olleet kestäviä ja laadukkaita. Värit ovat myös pysyneet kirkkaina.

Aikuisille voin suositella Petit Bateaun trikoopaitoja !

(Ja en siis valitettavasti ole ostanut Suomesta...)

Vierailija
4/6 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kokemustiedoista. taidan palata takaisin kauppaan . kauppa oli muuten zicco fredalla. siis sama paikka,jossa ennen oli bobo. kiva kauppa.

Vierailija
5/6 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hinta on aika kova Ranskassakin. Suurin osa vaatteista on sellaista klassista peruskamaa, että samannäköisiä ja vastaavanlaatuisia saa yli puolet halvemmalla muualta. :-)

Vierailija
6/6 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ostin talvihaalarin joka hinta oli 68EUR. Valkoiset bodyt on usein kahden pakkauksissa n 14EUR. Musta 7EUR todella laadukkaasta bodysta ei ole paljoa jos vertaa esim H&M