Onko kenenkään muun mielestä tuolla Bones sarjan naisella
ärsyttävän kuulonen ääni? mun mielestä jotenkin niin hermoon ottava ääni, en tiedä miks.
Kommentit (13)
se on vähän semmonen tukkoinen, nenään honottava ääni.
Kyllä, se alkaa ärsyttämään kun sitä on kuunnellut muutaman jakson peräkanaa.
On tosi ärsyttävä. Onkohan se oikeasti vai näytteleekö vain, kun kai se joku asperger on olevinaan.
No se etsivänainen, Bones Brennan (siksikö sitä nyt sarjassa kutsutaan), kun en tuota Bonesia muutenkaan juuri seuraa, muutaman jakson joskus kattonu. Mutta huomasin heti että ompa ihmeellisen ärsyttävä ääni sillä.
AP
No on!
Olen joskus meinannut itsekin tehdä keskustelun aiheesta! Kipeänä ollessani katsoin muutaman jakson Bonesia putkeen, ja kyllä laitoin muten päälle parin jakson jälkeen. Se nainen kuulostaa kuin hän koko ajan HUUTAISI, ja juurikin honottaisi. Tosi ärsyttävää kuunnella, mietin miksi tuollainen äänenkäyttöä osaamaton on edes otettu näyttelijäksi.
...Ja ei, en tiedä olisinko itse sen parempi, mutta jos olisin näyttelijä, kysyisin muilta mielipidettä omasta ilmaisutaidostani (ÄÄNI, eleet, ilmeet, yms.)
Se on niin monotoninen, ja samoin sen eukon naamakin, omaa vain yhden naamailmeen. Alkaa kyllä äkkiä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
No se etsivänainen, Bones Brennan (siksikö sitä nyt sarjassa kutsutaan), kun en tuota Bonesia muutenkaan juuri seuraa, muutaman jakson joskus kattonu. Mutta huomasin heti että ompa ihmeellisen ärsyttävä ääni sillä.
AP
Antropologi. Mutta etsivän roolissa kieltämättä. Pidän tosi paljon sarjasta, hyvällä tavalla huumoria ja pähkähulluutta kesken kaiken.
Voisiko kuulua rooliin? Itse ainakin pidän "Bonesin" koko persoonaa ärsyttävänä. Sellainen tärkeilijä ja päällepäsmäri ja kaiken lisäksi leuhka. GRR
Ihan normaali ääni mun mielestä? Ei mitenkään erotu ärsyttävästi...
Mun mielestä sointuva ja miellyttävä ääni?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko kuulua rooliin? Itse ainakin pidän "Bonesin" koko persoonaa ärsyttävänä. Sellainen tärkeilijä ja päällepäsmäri ja kaiken lisäksi leuhka. GRR
Kuuluu rooliin. Eikä hän ole leuhka, vaan "ykstotinen". Puhuu suoraan, eikä tajua loukkaavansa, ei osaa mielistellä ymv.
siis sillä etsivä naisella
ap