Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään muun mielestä tuolla Bones sarjan naisella

Vierailija
15.02.2016 |

ärsyttävän kuulonen ääni? mun mielestä jotenkin niin hermoon ottava ääni, en tiedä miks.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sillä etsivä naisella

ap

Vierailija
2/13 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niistä on etsivänainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähän semmonen tukkoinen, nenään honottava ääni. 

Kyllä, se alkaa ärsyttämään kun sitä on kuunnellut muutaman jakson peräkanaa.

Vierailija
4/13 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/13 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi ärsyttävä. Onkohan se oikeasti vai näytteleekö vain, kun kai se joku asperger on olevinaan.

Vierailija
6/13 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se etsivänainen, Bones Brennan (siksikö sitä nyt sarjassa kutsutaan), kun en tuota Bonesia muutenkaan juuri seuraa, muutaman jakson joskus kattonu. Mutta huomasin heti että ompa ihmeellisen ärsyttävä ääni sillä.

AP

Vierailija
7/13 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on!

Olen joskus meinannut itsekin tehdä keskustelun aiheesta! Kipeänä ollessani katsoin muutaman jakson Bonesia putkeen, ja kyllä laitoin muten päälle parin jakson jälkeen. Se nainen kuulostaa kuin hän koko ajan HUUTAISI, ja juurikin honottaisi. Tosi ärsyttävää kuunnella, mietin miksi tuollainen äänenkäyttöä osaamaton on edes otettu näyttelijäksi.

...Ja ei, en tiedä olisinko itse sen parempi, mutta jos olisin näyttelijä, kysyisin muilta mielipidettä omasta ilmaisutaidostani (ÄÄNI, eleet, ilmeet, yms.)

Vierailija
8/13 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin monotoninen, ja samoin sen eukon naamakin, omaa vain yhden naamailmeen. Alkaa kyllä äkkiä ärsyttää.

Vierailija
9/13 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se etsivänainen, Bones Brennan (siksikö sitä nyt sarjassa kutsutaan), kun en tuota Bonesia muutenkaan juuri seuraa, muutaman jakson joskus kattonu. Mutta huomasin heti että ompa ihmeellisen ärsyttävä ääni sillä.

AP

Antropologi. Mutta etsivän roolissa kieltämättä. Pidän tosi paljon sarjasta, hyvällä tavalla huumoria ja pähkähulluutta kesken kaiken.

Vierailija
10/13 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kuulua rooliin? Itse ainakin pidän "Bonesin" koko persoonaa ärsyttävänä. Sellainen tärkeilijä ja päällepäsmäri  ja kaiken lisäksi leuhka. GRR

Vierailija
11/13 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ääni mun mielestä? Ei mitenkään erotu ärsyttävästi...

Vierailija
12/13 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sointuva ja miellyttävä ääni?

Vierailija
13/13 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kuulua rooliin? Itse ainakin pidän "Bonesin" koko persoonaa ärsyttävänä. Sellainen tärkeilijä ja päällepäsmäri  ja kaiken lisäksi leuhka. GRR

Kuuluu rooliin. Eikä hän ole leuhka, vaan "ykstotinen". Puhuu suoraan, eikä tajua loukkaavansa, ei osaa mielistellä ymv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi