Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalainen tuli koulun discosta laulaen "että mitähän vittua"...

Vierailija
15.02.2016 |

Nice.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just itsekin vetämässä Raptori korttia esiin, mutta sieltähän se jo tuli. Me laulettiin näitä koko perheen voimin autossa.. myös Kikkaa. Minustakin tuli ihan normaali. Mikä teitä nykyvanhempia vaivaa!!! Tukistaakkaan ei saa.. voi hyvää päivää!!! Millanen pilalle hemmoteltu pullamössä kansa meille onkin kasvamassa!!

Vierailija
22/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan discoon sitten virsiä ja Fröbelin palikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulin aikoinani kotiin ala-asteen diskosta laulaen "oi beibi nyt taisin keksiä, voisimme kokeilla ryhmäseksiä."

Tuli noin viikko sitten fiilis että pitää kuunnella tuo biisi pitkästä aikaa. Ekaluokkalainen lapsi jolla on valikoiva kuulo, yleensä kuulee siis ne asiat mitä ei tarivitsisi kuulla, oli vielä hereillä. Onneksi jokin järjen hippunen huuteli ettei sitä ehkä tuon lapsen kanssa kannata kuunnella vaikka itse taisin olla 8v kun kyseiseen kappaleeseen tutustuin silloin aikoinani ;D

Tuttuni oli veljensä kanssa päättäneet laulaa mummilleen joskus 4-8v: "on vain kaksi tapaa harrastaa seksiä.."

Vierailija
24/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun itse olin ehkä joku 8-9vuotias ja halusin esiintyä mummulle ja vaarille plus muutamalle muulle sukulaisella sohvalla seisten. Kappale oli popedan holmesin john ihmettelin kyllä kun esitykselle naurettiin kippurassa. Meni monta vuotta eteenpäin kun ymmärsin mitä laulussa kerrotaan ja ihan normaali mustakin tuli. Ei se ap ole niin vakavaa

Vierailija
25/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla lapset kyllä keskenään puhuvat kun aikuiset eivät ole vahtimassa. Tai sitten ovat vain WT-lapsia mitä olen nähnyt.

Vierailija
26/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ok,sairasta että suomessa tehdään noin huonoa musiikkia.hävettää

Vierailija
27/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa lapset kuulevat paljon juttuja, joista sinulla ei ole tietoakaan. Se ei ole urbaanilegendaa, jos joku sanoo koulunpihan kaikuvan kirosanoista.

En ole koskaan epäillyt, etteivätkö omatkin lapseni koulussa kiroile, kun opejen korvat eivät kuule. Naurattaa välillä kun lapset kertovat kuinka jotkut luokalla kiroilevat paljon, mutta he eivät 😂

Vierailija
28/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis annatko sä ekaluokkalaisen mennä maanantai-iltana diskoon? Ja mihin aikaan mahtoi tulla kotiin, ja yksinkö joutui tulemaan, kun tullessaan lauloi? Voi herranen aika, mitä meininkiä. Ettet nyt yhtään ajattele.

Vierailija
29/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disco oli perjantaina, ei maanantaina. Kotiin tuli kahdeksan jälkeen luokkakaverin kyydillä.

Ap

Vierailija
30/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disco oli siis perjantaina. Nyt on maanantai, ja sä vasta nyt tajusit, mitä laulua se ekaluokkalinen lauloikaan...

Vierailija
31/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disco oli perjantaina, ei maanantaina. Kotiin tuli kahdeksan jälkeen luokkakaverin kyydillä.

Ap

Näen sieluni silmin kaksi ekaluokkalaista autossa hoilaamassa Sannin biisiä, toinen kuskina :D

Vierailija
32/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näen sieluni silmin kaksi ekaluokkalaista autossa hoilaamassa Sannin biisiä, toinen kuskina :D

Mielikuva. :D

Vierailija
33/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ddddd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi