Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalainen tuli koulun discosta laulaen "että mitähän vittua"...

Vierailija
15.02.2016 |

Nice.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä yhtään valvota mitä ala-asteella sopii soittaa?

Vierailija
2/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa huumori loppuaaAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin oli opettajien järjestämä disko..

Vierailija
4/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 6. luokan varainkeruudisco.

Ap

Vierailija
5/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pullossa oot saanut kasvatettua, jos nyt vasta ekaluokkalaisena oli ensimmäinen kontakti sanaan "vittu".

Vierailija
6/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Onko keijokyllikki nyt piloilla? Kiristääkö nutturaa? Pitääkö soittaa poliisit tai armeija? Lässynvitunlää!

Vierailija
7/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lapset kaikenlaista kuulee, mutta eikö ole tuohon ikään mennessä opettu/oppinut, mitä on sopivaa laulaa?

Vierailija
8/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin discosta laulane "Nyt syöksyy sukkula veenukseen!". Luulin että rakettitieteestä oli laulussa kyse.

Veikkaan, että ekaluokkalainen ei edes tiedä, että vittu tarkoittaa emätintä.

Vierailija
9/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen discossa? Lapseni alakoulussa ei sellaisia saa järjestää.

Vierailija
10/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ekaluokkalainen tekee discossa, edes koulun discossa?

Vierailija
11/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se biisi ei sovi koulussa soitettavaksi. Kirosanat oppikoon muualta. Enkä edes ole tiukkapipoinen.

Vai onko teidän mielestä ihan ok että koko koulu siellä yhteen ääneen hoilaa vittua tanssilattialla?

Ap

Vierailija
12/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän lapset kaikenlaista kuulee, mutta eikö ole tuohon ikään mennessä opettu/oppinut, mitä on sopivaa laulaa?

opetettu*

Vierailija
13/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuli. Biisi ilmestyi viime viikolla ja nyt on jo koulun discokin kerennyt sitä soittamaan, ihan keskenäänhän ne lapset siellä on ilman valvontaa?

0/5

Vierailija
14/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun discossa musiikki soitetaan suoraan spotifystä. Että onnistuu kyllä, vaikka biisi olisi ilmestynyt minuutti sitten. Jos ne kutoset on olleer ite dj:nä, niin soittaahan ne nyt sieltä mitä ite haluavat ja kaikki uusimmat biisit. Ei oo varmaan valvojat ehtineet väliin.

Vierailija
15/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kirjoittelen täältä vapaaehtoisesti järjestävältä taholta: On ihan riittävästi hommaa vahtia, että kukaan ei satuta itseensä, ketään ei kiusata, tunnelma on mukava, kaikki halukkaat pääsevät mukaan leikkeihin ja limpsaa ei ole ihan joka paikkaan kaadettuna... Jos sitten vielä joutuisi etukäteiskuuntelemaan kaikki biisitkin, joita isommat oppilaat vapaaehtoisena soittavat pienemmille, loppuu paukut kesken. Tietenkin, kun sen yleismetelin takaa kuulemme discossa jotain epäsopivaa, käymme sanomassa biisin soittajalle, että seis, vaihda laulua. Ja toki olemme etukäteen kertoneet, että soitettavien kappaleiden tulee olla pienille lapsille sopivia. Mutta ihan joka hetkeen ei pysty valvontaa ulottamaan. Lupaamme, että seuraavaksi järjestettävän discon mainoksessa kerrotaan, että discossa soitetaan vain alakouluikäisten sensuroimaa musiikkia, niin tietää herkimmät keksiä lapselleen jotain muuta puuhaa.

Vierailija
16/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin aikoinani kotiin ala-asteen diskosta laulaen "oi beibi nyt taisin keksiä, voisimme kokeilla ryhmäseksiä."

Vierailija
17/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelin pienenä frederikin miesstrippaajaa, enkä edes tienny mitä se tarkotti.

Vierailija
18/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidänkin discossa sai ala-asteella Petri Nygård .. :D sama herra hoitaa myös kakkosluokka aisen poikani koulun discossa. No onhan se vähän kyseenalaista, mutta Kylläpä ne mukelot ne biisit radiostakin kuulee.

Vierailija
19/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulin aikoinani kotiin ala-asteen diskosta laulaen "oi beibi nyt taisin keksiä, voisimme kokeilla ryhmäseksiä."

Jep, pienenä eno, minut aina raiskasi! Ja hei, minusta tuli ihan normaali veronmaksaja.

Vierailija
20/33 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks muka joka koulussa oo nykyään discoja? Mun lapsen koulussa on joka vuosi ainakin halloween-, ystävänpäivä- ja vappudiscot. Isompi koulu joten yleensä 1-3 luokilla on ensin alkuillasta esim.17-19 ja 4-6 luokilla sitten vähän myöhemmin 19-21.

Ja en mäkään ole niin perin juurin ihastunut siitä että 5v laulaa isosiskon perässä jotain "nyt mekko riekaleina, laskuhumalassa, ei löytynyt onnee Onnelasta" tms. mut eihän ne tarkoita niille yhtään samaa kuin meille. Varmaan se on meillläkin toi vittu seuraavaksi, huoh. Mut onhan se kiva kun lapset innoissaan laulaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan