Kysymys koskien facebookin hakua!
Kävin stalkkailemassa jokunen kuukausi sitten exäni sivuja facessa aika paljon, sitten päätin että nyt riittää, ei kiinnosta enää seurata.
No, joka kerta kun laitan hakuun A:n eli alan hakemaan vaikka jotain ystäväni profiilia, joka alkaa kirjaimella A, niin eiköhän exäni profiili pamahda heti ensimmäiseksi vaihtoehdoksi siihen. Ja minä kun en halua katsella hänen naamaa enää.
Koetin tyhjentää hakuja, jopa estin hänet viikoksi, jotta saisin profiilin katoamaan hausta, mutta ei. Estämisen jälkeen se oli hetken pois mutta nyt se taas paukahtaa ensimmäiseksi ehdotukseksi.
Miten mä saan sen pois?? Estäminen ei ole vaihtoehto koska haluan esittää exälleni välinpitämätöntä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Tyhjennät sen sun hakulistan. Klikkaat hakukenttää>siihen tulee nimet joita oot hakenut, klikkaat kohtaa muokkaa> ja alat ruksista poistelee haettuja nimiä
Sori jos kauheen epäselvä sepustus :D
Ei auta...Vaikka miten poistan kaikki nimet listalta ja tyhjennän haut, silti hakukenttä tarjoaa aina A-kirjainta laittaessani exää ensimmäisenä. Mistä hemmetistä mä saan hänet niin tuntemattomaksi, että hänen nimensä ei ilmesty mihinkään hakuihin enää ikinä. Argh.
Se ehdottaa exääsi, koska oot hakenu sen nimeä useimmiten. Hae monta kertaa jotain muuta, niin ehkä exä poistuu kummittelemasta.
Tyhjennät sen sun hakulistan. Klikkaat hakukenttää>siihen tulee nimet joita oot hakenut, klikkaat kohtaa muokkaa> ja alat ruksista poistelee haettuja nimiä
Sori jos kauheen epäselvä sepustus :D