Kuinka kauan olet pettänyt miestäsi?
Miltä tuntuu pettää? Kuinka kauan olet pettänyt ja miksi? Luuletko että miehelläsi on mitään hajua sun touhuista?
Kommentit (41)
Niin... Tätä on kestänyt jo 9 vuotta :)
Lääkitys on kunnossa ja yritän kyseistä ukkomiestä uudestaan. Tv. Rouva
En ole ikinä tarkotuksella pettänyt. Miehet on aina johdattanu kiusaukseen tulemalla tykö pitämään sitä peliänsä. Herraijee, pysytyn käsi pimpillä vannomaan, et ei ole ikuna itelle tullu mieleen pettää ukkoani. Hyvä mies hää on. Vähä läski tosin, mut ei se haittaa.
Kai sitä nyt naisihminen sortuu, kun tullaan imarteleen ja kehumaan maasta taivaaseen. Persettäkin kehuttu taivaalliseksi lemmenluolaksi. Voi voi, kuka ei siinä pehmenisi, kysyn vaan.
Noin kahden vuoden ajan 1-4 krt/kk. Seksi on hyvää, kotona ei seksielämää ole. Mies myös varattu. Ollaan kavereita joten ei lasketa pettämiseksi ;)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tarkotuksella pettänyt. Miehet on aina johdattanu kiusaukseen tulemalla tykö pitämään sitä peliänsä. Herraijee, pysytyn käsi pimpillä vannomaan, et ei ole ikuna itelle tullu mieleen pettää ukkoani. Hyvä mies hää on. Vähä läski tosin, mut ei se haittaa.
Kai sitä nyt naisihminen sortuu, kun tullaan imarteleen ja kehumaan maasta taivaaseen. Persettäkin kehuttu taivaalliseksi lemmenluolaksi. Voi voi, kuka ei siinä pehmenisi, kysyn vaan.
MOni lapsi sortuu yksin huoneessaan ottamaan karkin (karkkitesti) mutta että aikuiset tämmöstä.
On meissä eroja ja isoja. Hyvä on olla joku ismi pääkopassa miksei sorru aina kaikkeen? joku pelote?
Vierailija kirjoitti:
Noin kahden vuoden ajan 1-4 krt/kk. Seksi on hyvää, kotona ei seksielämää ole. Mies myös varattu. Ollaan kavereita joten ei lasketa pettämiseksi ;)
Itsekin käyn aina painamassa yhtä Jarea, mutta ei olla muuten kavereita, niin sitäkään ei lasketa pettämiseksi ;) yleensä 1-2krt kuukaudessa, mutta jospa hieman enemmän, kunhan lapset kasvavat vanhemmiksi.
Onko nämä jutut totta? Voiko noin kaksinaamaisia ihmisiä olla?
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä jutut totta? Voiko noin kaksinaamaisia ihmisiä olla?
Eiköhä näistä koko seksi osion jutuista joku 70% ole keksittyjä ja fantasioita.Osa jutuista vaa kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.
Miehen veljen kanssa naidaan useinkin kun tulee käymään "sattumalta" meillä. Mies yleensä töissä ja lapset hoidossa. Kerran runkkasin häntä sisällä kun mies ajoi nurmikkoa ulkona. Ihanan jännittävää!!! <3
Pikkurouva kirjoitti:
Miehen veljen kanssa naidaan useinkin kun tulee käymään "sattumalta" meillä. Mies yleensä töissä ja lapset hoidossa. Kerran runkkasin häntä sisällä kun mies ajoi nurmikkoa ulkona. Ihanan jännittävää!!! <3
Onko veli parempi kuin miehesi? Kuinka kauan tätä on jatkunut?
Aika paljonkin parempi ja kiihkeämpi. Voi toki olla, että edellämainitut piirteet johtuvat myös siitä, että tämä on niin kiellettyä ja tuhmaa. Tämä alkoi viime vuoden kesällä kun oltiin yhteisellä pariskuntien laivareissulla ja on jatkunut siitä lähtien. Jutun lopettaminen on kyllä käynyt mielessä ja tiedän tekeväni väärin, mutta aina se vaan unohtuu kun nähdään uudestaan.
Pikkurouva kirjoitti:
Aika paljonkin parempi ja kiihkeämpi. Voi toki olla, että edellämainitut piirteet johtuvat myös siitä, että tämä on niin kiellettyä ja tuhmaa. Tämä alkoi viime vuoden kesällä kun oltiin yhteisellä pariskuntien laivareissulla ja on jatkunut siitä lähtien. Jutun lopettaminen on kyllä käynyt mielessä ja tiedän tekeväni väärin, mutta aina se vaan unohtuu kun nähdään uudestaan.
Oma miehesikö ei aavista mitään?
Olen pettänyt miestäni koko seurustelun ajan, eli noin kolmen vuoden verran. Tykkään käydä itsekseni baareissa ja joskus risteilyillä tai tyttöjen kanssa ulkomailla, jolloin minulla on hyvä mahdollisuus käydä vieraissa. On kiihottavaa tulla baari-illan tai risteilyn jälkeen saanena kotiin ja rakastella mieheni kanssa hänen tietämättään, miksi olen niin kosteana. Pari kertaa ollut läheltä piti tilanteita, jolloin mies epäillyt, mutta olan saanut vakuuteltua, ettei mitään ole ollut.
n26
pettäjä kirjoitti:
Kerran olen pettänyt ja sekin oli kun olin viettämässä tyttöporukalla polttareita etelässä ja päädyin sänkyyn yhden Saksalaisen miehen kanssa.
Onneksi häät oli sen verran lähellä kun olimme sopineet nykyisen mieheni kanssa että hääyönä on villiä
seksiä.
Joka tapauksessa lapsi sai alun jommasta kummasta kerrasta enkä ole tätä kertonut miehelleni.
Peruskoulu uusiksi, josko fantsuilu onnistu paremmin.
"Saksalaisen" kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
pandora90 kirjoitti:
Olen pettänyt miestäni koko seurustelun ajan, eli noin kolmen vuoden verran. Tykkään käydä itsekseni baareissa ja joskus risteilyillä tai tyttöjen kanssa ulkomailla, jolloin minulla on hyvä mahdollisuus käydä vieraissa. On kiihottavaa tulla baari-illan tai risteilyn jälkeen saanena kotiin ja rakastella mieheni kanssa hänen tietämättään, miksi olen niin kosteana. Pari kertaa ollut läheltä piti tilanteita, jolloin mies epäillyt, mutta olan saanut vakuuteltua, ettei mitään ole ollut.
n26
Petätkö ilman kumia?
En varsinaisesti oo pettänyt. Olen kyllä laivareissuilla sekstaillut, mutta se on ollu vain sellaista himojen pikatyydytystä eli kertaluontosta seksiä. Mulla on pari pientä lasta, joten en tietenkään aio pilata suhdetta mieheeni.
Nuorempana, ennen avioliittoon menemistä, olin kyllä aika villi, mut nyt oon jo tasaantunut. Ei enää tarvii hakemalla hakee kokemuksia, kun niitä on jo tosi rutkasti. En ole kehannut miehelleni tunnustaa seksikumppaneideni määrää, kun tiedän, että hänellä on ollut vain kymmenkunta suhdetta ennen minua eikä hän ole harrastanut yhden illan juttuja.
Ihme taivastelua: "Voiko noin kaksinaamaista porukkaa olla"!? Missä hiton pullossa elätte...
Minä miehenä hässin ympäriinsä minkä kerkeän, ja minähän kerkeän. 95% seksikumppaneista on varattuja naisia. Itse myös preferoin näin, koska seksi pysyy vain seksinä.
Voin rehellisesti sanoa, että useat ystäväni pettävät vaimoaan - ja nimen omaan varattujen naisten kanssa.
Eli herätkääpä todellisuuteen, seksiä saa ja erityisesti varatuilta. Sinkut harvemmin sortuvat varattuun, tai ainakin jatkuvan rutinan kanssa.
Ja hei, jos juuri sinä olet yksi näitä "Minä en pettäisi kumppaniani koskaan, yök" -tyyppejä, niin älä luule sen olevaan mikään trendi enää. Kuinkakohan monta kertaa olen kuullut, että "En ole koskaan pettänyt ja tämä on eka kerta", ja samalla pidän lanteista kiinni ja lykin menemään.
Niin... Tätä on kestänyt jo 9 vuotta :)