G: Saatko orgasmin miehesi kanssa?
Kommentit (13)
kaikilla muilla tavoilla, mutten välineillä.
.tai noh jos yhdynttään lisää sormet/ jonkun värisevän
Kaikilla tavoilla, ilman mitään välineitä :)
Ihan yhdynnässä saan, en tarvi klitan stimulointia.
Suuseksillä taas jostain syystä en saa. Mutta viimeksi sain orkun yksin koskematta itseeni mitenkään, pelkästään puristelemalla ilolihaksia ja lukien eroottisia tarinoita. Opetelkaa naiset ensin saamaan orkku ilman miestä, ja sitten soveltakaa sitä miehen kanssa.
vuosikymmeneen :( saan itse orkun kans lihaksia puristelemalla, en tarvi välineitä, sormetuksia tai mitään.
Edestä ja takaa, alta ja päältä, nuollen ja sormella, hieromasauvalla, you name it. :)
Yhdynnässä, sormilla, suulla, välineellä, anaalissa.......
Ei miestä kiinnosta. Homma loppuu siihen kun mies saa orkun. Homma alkaa siitä kun miehen vehje on kova. Ja jos en ole siiheksi vielä ehtinyt kostua (enkä koskaan ole, kuka nainen nyt 3 minuutissa kostuisi), niin liukkaria peliin. Miehen mielestä minulla on ongelma kun en kostu normaalisti.
Jotenkin en ees viitsi tapella asiasta, kiltisti vaan laitan sitä voidetta. Vaikka monta kertaa kyllä mietin, että tajuavatko ne naiset, joiden mies jaksaa esileikkejä esim 10min, että kuinka onnekkaita ovat. Meillä ei puhettakaan että mies sormettaisi tai antaisi suuseksiä. Miehen mielestä terve nainen kostuu muutenkin eli ihan tuosta vaan parissa minuutissa...
Miehesi on ääliö, joka ei ansaitse naista seurakseen. Kerro se hänelle tänään ennen kuin jätät hänet.
mutta muutenkin voi seksistä nauttia
Pari kertaa on melkein onnistunut, mutta tuntu katoaa nopeasti. Mulla on kai "se piste" syvällä, eikä saa kosketusta.
Jos kyllä, niin miten? Yhdynnässä, sormilla, suulla, välineellä, jotenkin muuten?