Sisko vaatii poistamaan ystävänpäivä postaukseni FBssä
Meitä on 3 siskoa, olemme naimisissa kaikki.
Nyt siskoni vaatii minua poistamaan eilisen fb päivityksen jossa kehuin miestäni joka oli eilen antanut minun nukkua pitkään etc ja hoitanut lapset ja kodin. Nuorempi siskoni oli kompannut minua ja vastannut että niin heilläkin ja että onpas meillä ihanat miehet. Vanhin siskoistamme otti herneen nenään noista :-\
Hänen mies on aika vahvasti narsistinen ja myös konservatiivinen tyyliin naiset hoitaa kodit yms.
Sisko tekee kahta työtä ja välillä kolmatta saadakseen rahat riittämään, miehensä pyörittää pikkuista firmaa josta tuskin koskaan tulee saamaan mitään kunnollista tuloa.
Heillä on 2 lasta ja siskoni siis hoitaa kodin, lapset yms.
Mies kyllä päästää siskoani menemään mutta ei suostu hoitamaan lapsia tai lasten asioita jos ne menee päällekkän siskoni menojen kanssa.
Siskoni menot ei ole mitään rilluttelua vaan esim. lekurissa käyntiä ja opiskelua työn ohessa
Siskoni on tavallaan kateellinen meille siskoille kun meillä on miehet jotka tajuaa, että koti ja lapset on molempien ja molemmat hoitavat hommat.
Siskoni perhe-elämä on tiedossa mutta ei kai sen takia minun tarvitse mitään postausta poistaa????
Kommentit (14)
No ei tietenkään tarvi. Ellet sit siskon surkeutta kaikelle kansalle päivitellyt. Niin kun tänne teit.
Porvoolaiset sisarukset kyseessä...
Sanoisin siskolle, että jos postaus noin nyppii niin ehkä hänenkin kannattaa miettiä, miksi ylipäätään on miehensä kanssa.
Ei tietenkään tarvitse poistaa, mutta mitä siihen vaikuttaisi ylipäätään siskon mies tai se oletteko kaikki naimisissa vai ei?
Ei tietenkään. Muista oikein korostaa muille miten ihana sinun miehesi on ja kuinka p*ska mies siskollasi on.
Ei, emme toisen siskon kanssa ruotineet heidän perhe-elämää, sisko tekee sen ihan itse postauksillaan.
Sisko oli myös nuoremmalle siskolle avautunut kuinka hänestä tuo postaus ja kommentit siihen olivat kamalia koska heillä ei noin tapahdu.
Olemme kaikki kolme siis myös jutelleet vanhimman tilanteesta, ja vanhin sisko kyllä tietää ja ymmärtää tilanteensa mutta EI itse halua tehdä tilanteelle mitään. Eikä kukaan tietenkään häntä voi pakottaa eroon tms.
Voisihan se sisko myös valehdella Facebookissa, et kui ihanaa on ja sillein.
Piilota se ja muutkin, myös tulevat, postaukset siskoltasi, niin asia on sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Voisihan se sisko myös valehdella Facebookissa, et kui ihanaa on ja sillein.
Niin kenen postaukseen? Apn, toisen siskon vaiko omaansa?
Jos jo on itse postannut jotain juttuja huonosta perhe-elämästä tms niin miksi sitten yhtäkkiä postaisi päinvastaista?
Mulla on veljeni kanssa läheiset välit ja todellakin tietäisin jos postaisi jotain mikä ei pidä paikkaansa.
Apn siskoilla tuntuu olevan ihan ok välit jos kerta ovat jutelleetkin vanhimman siskon elämästä yhdessä...
Aplle: älä poista tietenkään, mutta voinet kuitenkin kertoa sislkolle että sinusta tuntuu pahalta että hänen miehensä toimii noin kuin toimii...
No ei todellakaan tarvi poistaa. Voit sanoa siskollesi että sinulla on täysi oikeus postata mitä haluat omasta elämästäsi, jos se häntä häiritsee niin piilottakoon itse sun päivitykset, ei niitä ole pakko lukea. Ja niinkuin joku muukin sanoi, kannattaisi sen siskon miettiä kannattaako siinä omassa suhteessa olla jos se tuntuu niin pahalta. Ne on niitä elämän suuria valintoja, jotka jokaisen pitää itse tehdä. Turha valittaa jos ei edes yritä tehdä asialle mitään.
Vaadi siskoasi poistamaan miehensä.
No ei tietenkään tarvitse.