Mitä ajattelisitte jos ystävänne kertoisi teille kaikki asiat mitä hänen miesystävänsä...
tekee ja sanoo, tiedän aivan kaiken ystäväni miehestä, milloin runkannut jne
käy vähän sääliksi tuota miestä kun ystävä vielä tälle sanoo että kertoo kaiken minulle, siis AIVAN KAIKEN
Kommentit (6)
ystäväni kyllä kertoo samat mulle ;) ja voit sanoo ettei sellaset kiinnosta jos et jaksa kuunnella...
monta kertaa olen sanonut että ei kamalasti kiinnosta heidän/miehen jutut
mutta aina se vain kertoo
jos olisin mies niin en olisi tuollaisen naisen kanssa (vaikka ystäväni onkin) mies ei voi mitään sanoa naisellensa ilman täyttä varmuutta ettei tämä kerro asiaa heti minulle
Loukkaantuisin jos saisin tietää että hän runkkasi eilen ja ei mulle olisi kertonut heti :O
Ystävieni miehet ovat miltei vieraita, koska asumme nykyään kaikki hajallamme ympäri Suomea. Pidämme yhteyttä päivittäin mailitse, mutta näemme harvoin. Miehet vaikuttavat fiksuilta ja meillä ei ole yhteisiä tuttuja, joille voisivat juoruilla asioita... tai siis sellaisia tuttuja, joilla ei ole väliä!
kertoo siis aina saman päivän sisällä minulle koska hänen miehensä on runkannut, koska ovat harrastaneet seksiä, kaikki sellaiset asiat mitä hänen mies on sanonut, mitkä ei varmaan ole tarkoittanut minun korvilleni