Että mä vihaan naapurin koiria!
Kyllä pännii, naapurin papalla on 2 welsh corgia (tai jotain sinne päin...) ja ne hurtat aloittaa joka ikinen aamu klo 6.30 hirveen ulinan ja haukkumisen. Ollaan asuttu tuossa talossa 2 kk, ja mulla on verenpaine jo ihan pilvissä. Varsinkin viikonloppuisin kyrsii raskaasti.
Puhua sille ei kannata, koska toinen naapuri yritti ja sai heti hullun maineen.
Tämmöistä tää on esikaupunkialueella kun talot on muutaman metrin päässä toisistaan. Muutoin alue on NIIN hiljainen ja rauhallinen, ja tuo yksi talous pilaa ainakin kuuden talouden elämän!
En yleensä vihaa koiria, on niitä mullakin ollut joskus, mutta nyt olen valmis myrkyttämään noi tapaukset.
Onko neuvoja, miten ne saa hiljaiseksi? Muuta kuin salaeliminointi?
Korvatulppia ei pienten lasten äiti oikein voi pitää öisin, kun kaikki pitää kuitenkin kuulla.
GRRRRrrrr..... ahdistaa.....
Kommentit (2)
Ja kysele naapureilta, mitä mieltä ne ovat asiasta. Ja pyydä heitäkin tekemään valituksia ;)
Tai naapureiden kanssa voisi tehdä myös virallisen huomautus kirjeen, missä asia otetaan esille ja kaikki naapurit ovat sen takana (tai ainakin osa).
Ja muutenkin isännöitsijään kannattaa ottaa yhteyttä, sillä hän varmasti tietää parhaiten, miten näissä asioissa toimitaan..
Me asuttiin ennen sellaisessa paikassa missä talot oli vielä lähemmin kuin nyt, ja vasta puolella oli pieneen häkkiin laitettu sakemannin pentu. Tuo pentu reppana haukkui aina kun joutui ulos tarhaan. (oli muuten rivarin sisällä)
Koiraa en nähnyt koskaan lenkittävän missään!!
No joka tapauksesssa koirasta tuli paljon valituksia poliisille, lähipiirissä asui vielä paljon lapsi perheitä.
Omistaja luopui koirasta, todennäköisesti pitovaikeuksien ja valitusten vuoksi kokonaan!!!
Ei koirat saa terrorisoida koko asuinaluetta!!!! Puutu siihen nyt heti!!