Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä teistä tuntui kuulla exänne löytäneen uuden?

Vierailija
14.02.2016 |

Itselleni ajankohtainen tilanne, kun exä päätti sitten elvistellä löytäneensä viikonloppuna nuoren 18 vuotiaan hoidon baarista. Kuulemma oli tytön eka kertakin. En todellakaan olisi halunnut kuulla ja olen asiasta ihan murskana nyt. Erosta on vajaa pari kuukautta ja ihan hyvissä kahvitteluväleissä olemme exän kanssa.

Kuvottaa, miten ex vieläkin katselee jotain pikkuritsoja. Minäkin olin tuon 18, kun aloimme seurustelemaan. Mies on kymmenen vuotta vanhempi. Nyt muutaman vuoden jälkeen kiinnostaa näköjään yhä tuollaiset "pennut".
Ja myönnän itsekin, olen ihan hullun katkera. Minulla meni parhaat nuoruusvuodet tämän henkisesti ja fyysisesti väkivaltaisen miehen kanssa ja jostain syystä hän jatkaa vallankäyttöä ja satuttamista vielä eron jälkeenkin. Suhteessa sain kuulla miten lapsellinen kakara olen ja kaikkea muutakin herjaa, silti näköjään haluaa vielä nuoremman tilalleni.
Muuten en ymmärrä, miksi hänen olisi pitänyt päästä asiasta minulle ilmoittelemaan, taisi siis haluta vaan satuttaa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se aikanaan "järkytys".

Olin tuolloin siro, hoikka ja kaunis punapää ja kuullut vuosia kuinka mieheni ihaili rintavia blondeja ruotsalaistyyppejä. Kun sitten olimme 6kk eron jälkeen samoissa juhlissa yllätys olikin suuri kun uusi nainen oli mua pienempi, pyöreämpi, vanhempi ja tumma! Ja ilmeisesti suhdekin alkanut jo ennen meidän eroa koska hidas hämäläinen mieheni ei tosiaankaan olisi noin nopeasti saanut muuten uutta rinnalle.

No, toisaalta mun tunteet oli jo niin kuolleet tuossa vaiheessa ettei mitään surua tai haikeutta ollut - pelkkää ihmetystä.

Ap:n miehen kohdalla on selkeästi kyse itsetunnon pönkitykestä. Säälittävää

Vierailija
22/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä kahvittelet tommosen hyypiön kanssa? Voit melkein syyttää itseäsi, että jatkat ihmisen tapaamista, jos tosiaan on niin hirveä kuin kerrot (ellei lapsia tms).

Itse olen suhtautunut ihan positiivisesti exän uusiin. Riippuu varmasti siitä, jos minut on jätetty niin silloin satuttais noin nopea uusi tietysti, mutta parempi vaan keskittyä omiin kuvioihin ja keskittyä kaikkeen muuhun kuin exään.

Tämä.

1. Sulla oli huono, väkivaltainen suhde ja itse päätit siinä roikkua kymmenen vuotta

2. Edelleenkin roikut ukossa. Vaikka vaan kahvittelettekin

Toi tyttö ei ole tehnyt mitään pahaa. Mies on idiootti ja sinä täysi pompoteltavissa oleva tohvelieläin. Kasvata munasarjat.

T. 18V "pikkuritsa", "pentu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuhan se melko paskalta, se uusi löytyi vähän ennenkuin minusta tuli ex. Olin sanonut, että olen valmis väistymään sivuun (kun tajusin että tyyppi vokottelee muita naisia), mutta ei tullut kuuloonkaan koska minä olen se ainoa oikea. Kunnes varmistui, että se uusi antaa myös panna. Tyyppi vain varmisteli että jostain lohkeaa.

Tosin se uusi lemppasi äijän melko pian samalla tavalla kuin äijä minut. Olin ihan pikkusen vahingoniloinen.

Vierailija
24/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä kahvittelet tommosen hyypiön kanssa? Voit melkein syyttää itseäsi, että jatkat ihmisen tapaamista, jos tosiaan on niin hirveä kuin kerrot (ellei lapsia tms).

Itse olen suhtautunut ihan positiivisesti exän uusiin. Riippuu varmasti siitä, jos minut on jätetty niin silloin satuttais noin nopea uusi tietysti, mutta parempi vaan keskittyä omiin kuvioihin ja keskittyä kaikkeen muuhun kuin exään.

Tämä.

1. Sulla oli huono, väkivaltainen suhde ja itse päätit siinä roikkua kymmenen vuotta

2. Edelleenkin roikut ukossa. Vaikka vaan kahvittelettekin

Toi tyttö ei ole tehnyt mitään pahaa. Mies on idiootti ja sinä täysi pompoteltavissa oleva tohvelieläin. Kasvata munasarjat.

T. 18V "pikkuritsa", "pentu"

Kasvata sinä myös, ei kaikkea tarvitse itseensä ottaa. Varsinkaan anonyymillä nettipalstalla. 

Mielummin tulen päästämään höyryjä tänne vauvapalstalle anonyyminä, kun itkisin asiasta kenellekkään tutulle. Plus tuo minun loukkaaminen on sinulta aika tarpeetonta ja päätelmäsi aika kaukaa haettuja, sinä kun et faktoja tiedä.

Ap

Vierailija
25/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei voisi vähempää kiinnostaa eksän parisuhde. Mulkku se on. Se mikä todella satutti oli kun kuulin kautta rantain että ne saa vauvan, mikä oikeus sillä on saada vauva jota me mietittiin ja haluttiin vuosia eikä koskaan saatu. Asian takia itkettiin monta yötä. Mutta loppujen lopuksi tulin järkiini.

Asiasta jo vuosia ja olen päässyt yli siitä ja "vanhoilla" päivillä vielä lapsia saanutkin.

Vierailija
26/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui todella hyvältä. Ehkä lopettaa vihdoinkin stalkkaamisen ja jättää minut rauhaan. Erosta vajaa puoli vuotta. Kaiken huippu, että itse jätti minut, tai siis halusi miettimisaikaa. Mutta päivän murehtimisen jälkeen olin itsekin sitä mieltä, että se oli parasta minulle mitä se mies minulle oli tehnyt. Stalkkaus alkoi, kun kuuli, että paluuta entiseen ei ole. Sääliks käy kyllä sitä uutta, 5 minua nuorempaa tyttöä.

Vierailija
27/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole harmittanut. Olen ajatellut, että hyvä jos se narsisti on löytänyt jonkun muun ja lakkaa vainoamasta minua!

Ihan tosi. Nyt sun ap kannattaisi tehdä vähän itsetutkiskelua ja miettiä miksi uskot olevasi niin arvoton, että pidit moisen mulkun mukaan pääsyä onnena? Voit saada paljon paremmankin suhteen. Ja saatiin, kun opit rakastamaan ensin itseäsi.

Vierailija
28/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt vaan kiitollinen siitä, että mies kertoi uudesta valloituksestaan, ja pidä se aina visusti mielessä: mies halusi asian kertomisella satuttaa sinua.

Vierailija
29/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu AP, todellakin lopeta yhteydenpito. Aiheuttaa vaan pahaa mieltä sulle.

Yhden eksän kanssa (joka petti mua) mua vaan nauratti kuulla, että on palannut eksänsä (jonka kanssa mua petti) säätelyyn ja myös, että sillä oli joku avoin suhde sotkukin jonkun toisen kanssa.. Huvitti ja myös säälittikin jotenkin, että heitti hyvän suhteen roskiin.. Ei varmaan ikinä perusta perhettä tolla menolla, kun ikää alkaa jo olemaan.

Toisen eksän uudesta suhteesta olin iloinen hänen puolestaan. Erosimme hyvissä merkeissä, olosuhteista johtuen, ja hyvä ihminen oli. :) Itse olin tehnyt sen eropäätöksen, mikä oli vaikeaa. Hyvä mieli, että löysi jonkun uuden ja on onnellinen.

Vierailija
30/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti lähinnä. Mä olin se, joka suhteen päätti ja mies yritti tehdä mut mustasukkaiseksi kertomalla mulle kaikista baarituttavuuksistaankin.

Suuttui itse verisesti kun sitten vuoden päästä erosta kerroin löytäneeni uuden miehen.

Vierailija
31/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällaisten tilanteiden takia eksissä ei kannattaisi roikkua edes kaveripohjalta. Jos yhteydenpitoa ei tarvitse jatkaa lasten tms takia, niin helpommalla pääsee kun muistaa, että eksä on eksä ihan syystä ja kaverit on parempi etsiä muualta.

Vierailija
32/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolloin todella sairas henkisesti ja osastohoidossa. Olimme eronneet vain kaksi viikkoa aiemmin. Eräs ilta juttelin exälleni, kysyin aavistuksistani erään tytön suhteen. Hän myönsi. Mulla pimeni päässä aivan täysin, en voi edes kuvailla sitä. En ole koskaan ollut niin sekaisin. Hetken kaikki oli vain valkoista, en tuntenut muuta kuin jonkin pohjattoman väkivaltaisen raivon ja tuskan kouran repimässä sieluani palasiksi. Menin silmät kiiluen hoitajien luokse ja sanoin - ei, hoin, useita kertoja kovaan ääneen, että minä lähden nyt (ei olisi ollut mahdollista, mutta en miettinyt sitä silloin, ajattelin kyllä pääseväni kunhan tarpeeksi haluan). Eivät tietenkään päästäneet, vaan jututtivat pitkään ja pistivät kovemman kasan rauhoittavia reseptille. Sellaisen kasan, että moisia määriä todella harva ikäiseni söi.

Jos olisin tuona päivänä päässyt ulos, olisin mennyt kotiin ja jos se tyttö olisi ollut siellä, joku meistä kolmesta olisi täysin varmasti menettänyt henkensä. Kuvittelin yksityiskohtiin saakka, miten avaan oven, lasken matkatavarani, tartun keittiössä puukkoon, kävelen olohuoneeseen..

Sellaista raivoa en toivo koskaan kenellekään. Jälkeenpäin nyt miettiessä pelotan itseänikin.

Vierailija
33/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko eksälläni uutta, mutta lähinnä säälittäisi se nainen kenen elämän tämä väkivaltainen mt-ongelmainen seuraavaksi pilaa. Toisaalta olisin kyllä iloinen jos hän löytäisi sen oikean, jonka kanssa suhde toimisi tasavertaisena.

Sitten taas nämä ihastukset, joiden kanssa suhde ei koskaan edennyt alkua pidemmälle... heidän uudet suhteensa ovat tuntuneet pahalta. Ehkä siksi, että minä olin se joka ei lopulta kelvannut. Kun kuulin ensirakkauteni (parin vuoden on/off suhde lopahti pitkän välimatkan takia) saavan suunnitellun lapsen 18v tytön kanssa, tuntui kuin jotain olisi kuollut sisälläni. Vaikka ei olla edes moneen vuoteen oltu tekemisissä enkä edes kyseistä miestä enää haluaisikaan.

Vierailija
34/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain elämäni ensimmäisen paniikkikohtauksen. Pyörrytti, kylmä hiki nousi otsalle ja tuntui pahoinvoivalta. Tärisin valtavasti ja kätenikin olivat aivan hikiset.

Vierailija
35/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tällaisten tilanteiden takia eksissä ei kannattaisi roikkua edes kaveripohjalta. Jos yhteydenpitoa ei tarvitse jatkaa lasten tms takia, niin helpommalla pääsee kun muistaa, että eksä on eksä ihan syystä ja kaverit on parempi etsiä muualta.

Niin kai sitten. Luulin, että satunnainen kahvittelu on ok, kun kummalekkaan ei ainakaan tietääkseni jäänyt mitään hampaankoloon. Mieskin on vaikuttanut iloisemmalta eron jälkeen, eikä ole tarvinnut mitään raivareita häneltä sietää. Yleensä meillä on ollut hauskaa viettää aikaa esim. yhteisen harrastuksen parissa.

Ei minulla tulisi mieleenkään omia hoitoja hänelle mainostaa, jos sellaisia olisi. En sitten tajunnut hänen käyttävän mahdollisuutta hyväkseen. Harmi sinällään, sanoinkin jo kyllä eilen hänelle, että parempi varmaan katkaista välit kokonaan, kun ei huvita sattuneesta syystä hänen panojuttujaan kuunnella. Varsinkaan näin pian ja noin kieroutuneita..

Kai se tästä joskus helpottaa. Tavallaan hyvä juttu, että hän taas loukkasi noin pahasti, jos saisin viimein riutaistua itseni tästä irti kokonaan. Paljon on huonoa kohtelua tullut siedettyä.

Onneksi on vapaapäivä, niin voi mennä lämpimään kylpyyn nyyhkimään ja surkuttelemaan. :) Haluan ainakin itse olla hänestä kokonaan yli ennen mitään uusia ihmissuhteita.

Ap

Vierailija
36/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten pääset ex:stä yli, kun jätät hänet kokonaan. Tuokin, että kertoi tuon asian, oli tarkoituksella ladeltu loukkaus, jos et tajunnut. Sen tarkoitus oli satuttaa ja sitä käytöstä on kuule ystäväpiirissäni nähty. Henkinen väkivalta siis jatkuu, ei se viina sitä muuksi muuta. En muutenkaan tajua, miksi roikut väkivaltaisessa miehessä vielä eron jälkeen ja deletoit elämästäsi. Äläkä ota uutta miestä ainakaan vuoteen, selvitä ero kunnolla päässäsi ja mitä elämältäsi haluat.

Mun ex on nyt pari kuukautta seurustellut. Lapsilta kuulin (meidän lapset 11-16 v) että olivat tavanneet tämän naisen ja käyneet hampurilaisella. Ei mulla muita tuntemuksia, kuin että mietteliäs olo, ottaen huomioon ne syyt, mitkä johtivat eroomme.  Toivottavasti kohtelee paremmin tätä naista (ei ollut väkivaltaa, kaikkea muuta kylläkin), ja toivottavasti ei vaikuta lasten ja isän tapaamisväleihin. Nainen on ilmeisesti lapseton. Erosta on jo 5 vuotta. Meillä on asialliset välit - siis keskustelemme lasten asioista, ei muusta. Enkä aio tästäkään asiasta sen kummemmin kysellä. Onnea vaan elämäntiellä.

N 43 v.

Vierailija
37/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ajankohtainen tilanne, kun exä päätti sitten elvistellä löytäneensä viikonloppuna nuoren 18 vuotiaan hoidon baarista. Kuulemma oli tytön eka kertakin. En todellakaan olisi halunnut kuulla ja olen asiasta ihan murskana nyt. Erosta on vajaa pari kuukautta ja ihan hyvissä kahvitteluväleissä olemme exän kanssa.

Kuvottaa, miten ex vieläkin katselee jotain pikkuritsoja. Minäkin olin tuon 18, kun aloimme seurustelemaan. Mies on kymmenen vuotta vanhempi. Nyt muutaman vuoden jälkeen kiinnostaa näköjään yhä tuollaiset "pennut".

Ja myönnän itsekin, olen ihan hullun katkera. Minulla meni parhaat nuoruusvuodet tämän henkisesti ja fyysisesti väkivaltaisen miehen kanssa ja jostain syystä hän jatkaa vallankäyttöä ja satuttamista vielä eron jälkeenkin. Suhteessa sain kuulla miten lapsellinen kakara olen ja kaikkea muutakin herjaa, silti näköjään haluaa vielä nuoremman tilalleni.

Muuten en ymmärrä, miksi hänen olisi pitänyt päästä asiasta minulle ilmoittelemaan, taisi siis haluta vaan satuttaa.

Eli mies on nyt 30v , jos olit 18 ja mies 10 vuotta vanhempi 28v, ja seurustelitte muutaman vuoden ja sun mielestä nämä muutavat vuodet oli sun parhaat nuoruusvuodet? Voin kertoa että kuulostat kyllä aika lapsellisesta, jos nyt hiertää että tämä aikuinen mies taas vaihtoi sun ikäiseen. 

Vajaa pari kuukautta erosta? ja hyvissä kahvittelu väliessä, anna kun arvaan niin panette yhä :D

Vierailija
38/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten pääset ex:stä yli, kun jätät hänet kokonaan. Tuokin, että kertoi tuon asian, oli tarkoituksella ladeltu loukkaus, jos et tajunnut. Sen tarkoitus oli satuttaa ja sitä käytöstä on kuule ystäväpiirissäni nähty. Henkinen väkivalta siis jatkuu, ei se viina sitä muuksi muuta. En muutenkaan tajua, miksi roikut väkivaltaisessa miehessä vielä eron jälkeen ja deletoit elämästäsi. Äläkä ota uutta miestä ainakaan vuoteen, selvitä ero kunnolla päässäsi ja mitä elämältäsi haluat.

Mun ex on nyt pari kuukautta seurustellut. Lapsilta kuulin (meidän lapset 11-16 v) että olivat tavanneet tämän naisen ja käyneet hampurilaisella. Ei mulla muita tuntemuksia, kuin että mietteliäs olo, ottaen huomioon ne syyt, mitkä johtivat eroomme.  Toivottavasti kohtelee paremmin tätä naista (ei ollut väkivaltaa, kaikkea muuta kylläkin), ja toivottavasti ei vaikuta lasten ja isän tapaamisväleihin. Nainen on ilmeisesti lapseton. Erosta on jo 5 vuotta. Meillä on asialliset välit - siis keskustelemme lasten asioista, ei muusta. Enkä aio tästäkään asiasta sen kummemmin kysellä. Onnea vaan elämäntiellä.

N 43 v.

ja mun piti sanoa, että deletoi hänet elämästäsi. Hankkiudu siitä paskiaisesta kokonaan eroon. Hyvää aurinkoista kevättä sinulle!

Vierailija
39/39 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, erosta oli joku kk kun kuulin että eksällä uusi. Ensin säälin tyttöä, sitten nauroin kun näin hänet. Passaa paljon paremmin perheen malliin kuin minä, on lyhyt ja vähän pyylevä "emäntätyyppi" :D minä taas ihan liian raukka, nöyristelin vaan kun syytettiin pettämisestä (aiheettomasti) ja nakottiin puhelimella.

Nyttemmin olen rivien välistä lukenut, että tämä tyvär aika tiukka täti, on vissiin ukon pistänyt kuriin nyrkin ja hellan väliin :D

Erosta yli 5v, itselläni oli 1,5v sinkkuilun ja sekoilun jälkeen uusi mies, nyt kaksi lasta :)

Kaikkea hyvää heille, naisen kanssa voin tervehdyksen vaihtaa mutta eksälle en halua puhua sanaakaan. Sen verran loukkaantunut olen siitä, että erottuammekin oletti hänellä olevan oikeuden sanoa ja tehdä mitä tykkää (minulle).