Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein monta tuntia merimiespihviä, ja miehen kommentti oli...

Vierailija
16.02.2006 |

Onpa teollisen makuista!, siis miten helvetissä merimiespihvi, jota haudutin uunissa 2 tuntia, joka on tehty parhaista raaka-aineista, voi maistua teolliselta?Minä ja lapset söivät sitä hyvällä ruokahalulla, meistä se oli hyvää. Sanoin ukolle, että koska herrasta kaikki monta tuntia tekemäni ruoka maistuu niin teolliselle, hän saa tästä lähtien syödä teollisen makuista valmisruokaa, tarjousmaksalaatikkoa, valmispizzoja, yms. On näköjään aivan sama tekeekö kaiken itse alusta alkaen, ei mieheni sitä ainakaan arvosta. saimme kunnon riidan aikaiseksi, nyt se on ihan nolona! Ihan oikein sille, pelkää raukka tosissaan että joutuu koko lopun elämänsä syömään valmisruokia. Hän on Härkä horoskoopiltaan, oikea kulinaristi, ruoka on ollut aina tärkeä osa meidän perheen elämää, sanoikin, että nyt on niin ihanaa kun ei enää tarvitse raataa keittiössä, ah, senkun heittää hutut mikroon, ja sillä selvä, jää itselleenkin omaa aikaa enemmän, miksen tätä itse keksinyt?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. ei koskaan merimiespihviä tehnyt, lapselle meillä merimiespihvin tekee Semper, eikä ole moittinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla