Olenko ainut joka kokee olevansa jännänainen?
Olen jännänainen, vedän puoleeni kilttejä miehiä ja olen itse suhteen kovanaama. Muita kohtalotovereita?
Kommentit (39)
Luin aloituksen miehelleni ja vastaus oli joo. Olen jännänainen. Minulla on lisäksi mt-ongelmia.
Ei kukaan kunnon mies ainakaan tykkää mistään luuserinaisista. Nainen on kova vain, jos on moniongelmainen.
Mies 29 plus 1v ja hamsteri kirjoitti:
Nainen voi olla vittumainen ja inhottava, mutta kova? Naisten kovuus on lähinnä tuota ilkeän kuoren pitämistä, vaikka pikkulitsarista tulisi jo itku.
En muutenkaan ymmärrä miksi aikuistunut nainen haluaisi esittää kovaa, kun on kuitenkin vaihtoehtoja. Jokaisessa ihmisessä kuitenkin asuu haavoittuvainen ja hellyydenhaluinen 'lapsi' mutta kaikissa ei mitään kovista. Miesten tilanne on monimutkaisempi koska miehen haavoittuvaisuus ja jopa viattomuus on usein turn-off naiselle.
Miksihän ihmiset pelkäävät olla rehellisiä oikeille toiveilleen ja haluilleen?
<3
Vierailija kirjoitti:
Luin aloituksen miehelleni ja vastaus oli joo. Olen jännänainen. Minulla on lisäksi mt-ongelmia.
No yllätys....ja miehes kattelee tollasta? Paljonko sulla on ikää ja miehelläs?
Mun jännämies-ex sanoi aina mulle, että olen liian kiltti sille. Mä olin ihan normaali, mut se oli kait liian kilttiä sitten. Olis varmaan pitänyt olla yhtä hullu kuin sekin?
Vierailija kirjoitti:
Olen jännänainen, vedän puoleeni kilttejä miehiä ja olen itse suhteen kovanaama. Muita kohtalotovereita?
Njää kyllä säkin alistut kun nappaan pillistä kiinni hennosti ja kaadan sängylle, sitten nappaan sua reisistä kiinni ja alan puskemaan kullia sisään jonka olen kastanut sinun syljellä, kun uitin sormeni suussasi. Jännä selättyy yleensä jännemmällä.
Mies 29 plus 1v ja hamsteri kirjoitti:
Nainen voi olla vittumainen ja inhottava, mutta kova? Naisten kovuus on lähinnä tuota ilkeän kuoren pitämistä, vaikka pikkulitsarista tulisi jo itku.
En muutenkaan ymmärrä miksi aikuistunut nainen haluaisi esittää kovaa, kun on kuitenkin vaihtoehtoja. Jokaisessa ihmisessä kuitenkin asuu haavoittuvainen ja hellyydenhaluinen 'lapsi' mutta kaikissa ei mitään kovista. Miesten tilanne on monimutkaisempi koska miehen haavoittuvaisuus ja jopa viattomuus on usein turn-off naiselle.
Miksihän ihmiset pelkäävät olla rehellisiä oikeille toiveilleen ja haluilleen?
Mun täytyy todeta, että itse ainakin todella tykkään, jos mies uskaltaa olla haavoittuva kanssani ja viattomuus/puhtaus miehessä myös plussaa. Ehkäpä siksi, että itsestänikin löytyy tuollaista aitoutta ja sisäistä kauneutta (=viattomuutta/puhtautta). Nää jännä-leikit niin miehillä kuin naisilla, on sellaista kypsymättömyyttä ja aikuistuneita aikuisia ne lähinnä vain huvittaa, säälittää ja joskus ehkä suruttaa.
Mikähän on jännänainen? En oikein vieläkään ymmärrä edes käsitettä jännämies. Pitääkö olla stereotyyppisen kamala ansaitakseen etuliitteen jännä?
Olen aika etäinen ja "kovismainen" luonteeltani ja mieheni taas on tosi kiltti ja avoin. En kuitenkaan kohtele häntä huonosti, joten en varmaan ole sitten jännä. Hän tosin tekee paljon enemmän kotitöitä, mutta enimmäkseen koska itse tykkää niistä.
Nykäsen muija pia taitaa olla tuollainen jännänainen, dokaa, röökaa ja vetää äijiä kännissä turpaan.
Ainakin yläasteaikoina jännänaiset olivat eniten poikien suosiossa. Aikuisella iällä jännänaisessa varmaan kiehtoo lapsenomainen itsekkyys, joka laukaisee miehissä hoivavietin. Eli sama syy mikä jännämiehissä kiinnostaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Nykäsen muija pia taitaa olla tuollainen jännänainen, dokaa, röökaa ja vetää äijiä kännissä turpaan.
Oikeasti? Siinäpä vasta jännä pariskunta.
Jännänaisia ne miehetkin etsii, koska mulle on myös sanottu että olen niin kiltti! Ensin ihastutaan siihen miten kiltti olen, mutta sitten tajutaan, että halutaankin jotain rankempaa.
Enkä edes ole mikään perinteinen kilttityttö. En todellakaan sano kaikkeen "ihan sama", minulla on mielipiteitä enkä pelkää esittää niitä. Kohtelias tosin pyrin olemaan enkä yleensä tarkoituksella halua ketään loukata.
Jännänainen on uskomaton termien ristiriita, jota naiset eivät edes käsitä. Voi voi tussukoita.
Miehiä saa oikeasti eniten olemalla kaunis ja oikealla tavalla ämmä. Niistä naisista ne jännämiehiä arvostelevat lassukatkin puhuvat. Harmaavarpuset eivät ole naisia. Ääliöt juoksevat jännänaisten perässä ja haukkuvat naisia jännämiesten perässä juoksemisesta. Mutta mitään enempää ei voi odottaa mt-potilailta.
On se niin. Ehkä ne ite kuvittelee olevansa jotain alfanaaraita tuolla räkälöitten baaritiskeillä:)
Ne oikeat alfanaaraathan on jo varattuja ja voivat hyvin ihan muissa kuvioissa:)