Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HÄPEÄ SSSS!

Vierailija
14.02.2016 |

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yllätys. ssss ei puolustanu typeryyttään. Silloin oltais saatu nauraa lisää typerykselle.

Vierailija
2/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän läskejä on ihan ookoo sheimata, kun ne on niin ällöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi että ylipainoni alkaa olla vaarallista terveydelleni, voinko tehdä rikosilmoituksen syrjinnästä??

Vierailija
4/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, muistan vieläkin tuon huippuärsyttävän videon, jota tuossa lainataan. Hyvä vastine, ja tosiaan: aika merkillisen pahoja asioita voi sanoa toisille, kun muistaa vain sanoa, että "en millään pahalla" - kun tuo kaikki juuri on tarkoitettu nimenomaan sillä pahalla. :)

Vierailija
5/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän läskejä on ihan ookoo sheimata, kun ne on niin ällöjä.

Miten musta jotenkin tuntuu, että kuitenkin sinäkin hölmö höpötät silti jossain myös sisäisestä kauneudesta...

Vierailija
6/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri sanoi että ylipainoni alkaa olla vaarallista terveydelleni, voinko tehdä rikosilmoituksen syrjinnästä??

"Hei, olen lääkäri se-ja-se, ja joudun sanomaan, että sinä olet v-tu läski ja sinulla on v-tu sydänkohtaus!!!111"

Vierailija
7/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, muistan vieläkin tuon huippuärsyttävän videon, jota tuossa lainataan. Hyvä vastine, ja tosiaan: aika merkillisen pahoja asioita voi sanoa toisille, kun muistaa vain sanoa, että "en millään pahalla" - kun tuo kaikki juuri on tarkoitettu nimenomaan sillä pahalla. :)

Aivan. Ilmestyyköhän ssss tänne? Eipä ole käyttäytymisensä puolustettavissa, mutta onpa tänne jo samanlaisia eksynyt.

Vierailija
8/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpoja löytyy aina, ja varsinkin niitä, jotka tykkäävät saada suosiota pilkkaamalla toisia. Enemmän minä olen ihmetellyt tuota videossakin vilahtanutta näennäishuolta. On ok sanoa ihmisille törkeitä asioita, koska hänestä ollaan "huolissaan", ja lihavan ihmisen lihan teatraalisen torjumisen esittäminen videolla onkin yhtäkkiä vain yritys "saada ihminen tekemään parempia valintoja". "Tough love" mentaliteettia.

Totuus: ketään ei kiinnosta pätkääkään ventovieraan ihmisen nilkat, sydän, verisuonet, ei kukaan itke huolestuneena perään, jos joku täysin vieras ylipainoinen jopa kuolee ylipainoonsa. Minusta on typerää naamioida omat vastenmieliset puheensa "huoleksi", kun se ei todellisuudessa sitä ole. Kansanterveydellinen huoli on aivan eri asia. On ihan ok olla yleisellä tasolla huolissaan ylipainosta ongelmana, ja etsiä vaikka ratkaisuja siihen, miten tätä ongelmaa voitaisiin kitkeä. Mutta tällaiset videot ja vastaavanlaiset kuratuotokset? Ne eivät sitä ole. 

Vierailija
9/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Pelko fat shamingista tulisi pitää ihmiset laihoina!

1: Mitä minun pitäisi puolustaa?

No... kuten kaikki voimme todeta, fat shaming ei ole pitänyt ihmisiä laihoina. Muita ratkaisuja ongelmaan?

Vierailija
10/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Etkä edes katsonut videota. Mikä yllätys! Käyttäytymisesi on inhottavaa. Ja tiedät sen itsekin.

Vierailija
11/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

No... kuten kaikki voimme todeta, fat shaming ei ole pitänyt ihmisiä laihoina. Muita ratkaisuja ongelmaan?

Fat shamingia ei pidetä sosiaalisesti hyväksyttävänä ja sen takia sillä ei ole edes ollut mahdollisuutta ratkaista sitä. Muuttakaa asenteitanne!

Siihen on syynsä, miksei sitä pidetä sosiaalisesti hyväksyttävänä. Ylipainoisellakin on oikeus elää ilman, että kenelläkään on oikeutta käydä hänen kimppuunsa sanallisesti tai fyysisesti hänen ylipainonsa vuoksi. Hänen terveydelliset ongelmansa ovat hänen ja hänen lääkärinsä välisiä, eikä tätä ongelmaa ratkota sillä, että jonkun idiootin vuoksi paras ratkaisumalli on potkia läski maanrakoon.

Vierailija
12/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, ssss tekee näitä keskusteluja itsestään anonyymina lähes jokapäiväi. Eikö sua nolota ku modet kuitenki näkee et samasta ip tulee

Vierailija
13/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vitun ssss?

Vierailija
14/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ongelma ssss:llä on. Luulen, että se on varmaan jonkinmoinen äärikiksien etsiminen nuorella iällä. Ensin swingeröiminen (jossa ei sinällään mitään vikaa). Sitten siveyden sipuli ja jonkinmoisen abstraktin normaaliuden etsintä.

Vierailija
15/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Huomaatko että laitat joka viestiisi huutomerkin!

Vierailija
16/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kulahtaneen ja aliravitun näköinen tissieläin tuossa videolla. Rasittava ADHD pälätys. Ei tuollaista jaksais paria minuuttia kauempaa. Ei jatkoon.

Vierailija
17/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta, ssss tekee näitä keskusteluja itsestään anonyymina lähes jokapäiväi. Eikö sua nolota ku modet kuitenki näkee et samasta ip tulee

Ei ssss tätä keskustelua tehnyt. En usko, että hänen ongelmansa on suuri itserakkaus.

Vierailija
18/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko teistä muista, että SSSS:n älyttömyys on jotenkin pahentunut tässä koko ajan? Että meno on mennyt koko ajan sairaammaksi?

Vierailija
19/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kysy SSSS:ltä" on ainoa ketju, jonka olen tehnyt itsestäni. Sillä, uskotko tätä, ei ole minulle merkitystä.

Älä jauha paskoo!

Vierailija
20/51 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule takaisin ssss! Olet näemmä heilahtanut aika lailla toiseen ääripäähän. Me voimme auttaa.

@ Fat Pride

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme