Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävänpäivä eikä mies millään tapaa noteerannut..

Vierailija
14.02.2016 |

Lähti pilkille. Ei edes kahvia tai korttia tai mitään. Kiitti vitusti. Taidanpa nukkua iltapäivään asti.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään noteerais, jos mulla olisi elämänkumppani. Amerikkalaista hömpötystä, plääh.

Vierailija
2/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs itse muistit miestäsi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Vierailija
4/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi että

Vierailija
5/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä muistit miestäsi?

Vierailija
6/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin että mies on silmänpalvoja, jos huomiois. Että ei olis aitoa välttämättä, siis.

Vierailija
7/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei huomioi nimipäiviä eikä synttäreitäkään, joten turha odottaa tänäänkään. Sanonut kaksi sanaa tänään. Ei muuta.

Vierailija
8/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten te itse huomioitte niitä miehiä? Vai pääsikö unohtumaan?

Vierailija
9/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäkin voit huomioida miestä ensin esimerkiksi sanomalla juuri sen hyvää ystävänpäivää. 

Vierailija
10/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista höpöä sitä Amerikan ihmemaasta tänne saadaan. Nyt sitten tämä Jaska Jokunen-angsti.

😁😁😁

Vierailija
11/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin lähtisin minäkin pilkille jos pystyis. Mutta kun on nuo "sosiaaliset velvoitteet" niin jälleen kerran mies ei saa tehdä mitä oikeasti haluaa. Jotta kotiolojen ilmapiiri mahdollistaisi edes jossain määrin siedettävän asumisen.

Vierailija
12/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää edes ystäviltä tulevista ystävänpäivätekstareista. Turhaa jenkkihömppää. Mielummin lähden itsekin pilkille kun noteeraan jotain ystävänpäiviä.

N42

Vierailija
13/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää edes ystäviltä tulevista ystävänpäivätekstareista. Turhaa jenkkihömppää. Mielummin lähden itsekin pilkille kun noteeraan jotain ystävänpäiviä.

N42

Mä voisin lähteä sun kanssa pilkille, jos en olisi yskässä. Olen niin samaa mieltä. 

Vierailija
14/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

En minäkään. En jaksa uskoa, että niitä on lähetetty minusta välittäen, vaan tulee tunne, että omaa häntää nostamaan. Tai siis silloin kun vielä sain niitä. Vaikea itsekään välittää kenestäkään muuta kuin siitä näkökulmasta, että mitä mä myös itse tästä saan. Ja jos joku koittaisi minusta välitää miettimättä mitä hän siitä saa niin hän imeytyisi äkkiä kuiviin, koska minusta saa välittää ihan loputtomiin ilman että minussa herää vastavuoroisuutta. Olen sillälailla särkynyt. Se on minullekin ihan kamalaa.

Vierailija
15/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivänä teinitytöt lahjoo toisiaan. Ei se ole aikuisille tarkoitettu. Pus pus vaan.

Vierailija
16/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin just miehelle, että täytyykin käydä av:lla katsomassa joko siellä naiset valittavat siitä, kuinka heitä ei ole tänään riittävästi/oikein huomioitu.

Hah. Ystävänpäivä on yltiöamerikkalaista kaupallista hömppää.

Vierailija
17/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista höpöä sitä Amerikan ihmemaasta tänne saadaan. Nyt sitten tämä Jaska Jokunen-angsti.

😁😁😁

Todella moni suomalainen pitää USA:sta ja omaksuu USA:n meininkiä.

Vierailija
18/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin just miehelle, että täytyykin käydä av:lla katsomassa joko siellä naiset valittavat siitä, kuinka heitä ei ole tänään riittävästi/oikein huomioitu.

Hah. Ystävänpäivä on yltiöamerikkalaista kaupallista hömppää.

Tämä valitus on hyvää harjoitusta tulevaa naistenpäivää varten...

Vierailija
19/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aviopuolisoiden kuulukaan muistaa toisiaan ystävänpäivänä. Hääpäivät on sitä varten.

Vierailija
20/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁😁😁

Todella moni suomalainen pitää USA:sta ja omaksuu USA:n meininkiä.

Ainut ero että USAssa kyse on rakastavaisten päivästä, tai lupa ottaa yhteyttä ilman häpeää jos ujostuttaa vastakkainen sukupuoli.