Ystävänpäivä eikä mies millään tapaa noteerannut..
Lähti pilkille. Ei edes kahvia tai korttia tai mitään. Kiitti vitusti. Taidanpa nukkua iltapäivään asti.
Kommentit (29)
Mä tykkäisin että mies on silmänpalvoja, jos huomiois. Että ei olis aitoa välttämättä, siis.
Meillä ei huomioi nimipäiviä eikä synttäreitäkään, joten turha odottaa tänäänkään. Sanonut kaksi sanaa tänään. Ei muuta.
MIten te itse huomioitte niitä miehiä? Vai pääsikö unohtumaan?
Kyllä sinäkin voit huomioida miestä ensin esimerkiksi sanomalla juuri sen hyvää ystävänpäivää.
Kaikenlaista höpöä sitä Amerikan ihmemaasta tänne saadaan. Nyt sitten tämä Jaska Jokunen-angsti.
😁😁😁
No niin lähtisin minäkin pilkille jos pystyis. Mutta kun on nuo "sosiaaliset velvoitteet" niin jälleen kerran mies ei saa tehdä mitä oikeasti haluaa. Jotta kotiolojen ilmapiiri mahdollistaisi edes jossain määrin siedettävän asumisen.
En tykkää edes ystäviltä tulevista ystävänpäivätekstareista. Turhaa jenkkihömppää. Mielummin lähden itsekin pilkille kun noteeraan jotain ystävänpäiviä.
N42
Vierailija kirjoitti:
En tykkää edes ystäviltä tulevista ystävänpäivätekstareista. Turhaa jenkkihömppää. Mielummin lähden itsekin pilkille kun noteeraan jotain ystävänpäiviä.
N42
Mä voisin lähteä sun kanssa pilkille, jos en olisi yskässä. Olen niin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
N42
En minäkään. En jaksa uskoa, että niitä on lähetetty minusta välittäen, vaan tulee tunne, että omaa häntää nostamaan. Tai siis silloin kun vielä sain niitä. Vaikea itsekään välittää kenestäkään muuta kuin siitä näkökulmasta, että mitä mä myös itse tästä saan. Ja jos joku koittaisi minusta välitää miettimättä mitä hän siitä saa niin hän imeytyisi äkkiä kuiviin, koska minusta saa välittää ihan loputtomiin ilman että minussa herää vastavuoroisuutta. Olen sillälailla särkynyt. Se on minullekin ihan kamalaa.
Ystävänpäivänä teinitytöt lahjoo toisiaan. Ei se ole aikuisille tarkoitettu. Pus pus vaan.
Sanoin just miehelle, että täytyykin käydä av:lla katsomassa joko siellä naiset valittavat siitä, kuinka heitä ei ole tänään riittävästi/oikein huomioitu.
Hah. Ystävänpäivä on yltiöamerikkalaista kaupallista hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista höpöä sitä Amerikan ihmemaasta tänne saadaan. Nyt sitten tämä Jaska Jokunen-angsti.
😁😁😁
Todella moni suomalainen pitää USA:sta ja omaksuu USA:n meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin just miehelle, että täytyykin käydä av:lla katsomassa joko siellä naiset valittavat siitä, kuinka heitä ei ole tänään riittävästi/oikein huomioitu.
Hah. Ystävänpäivä on yltiöamerikkalaista kaupallista hömppää.
Tämä valitus on hyvää harjoitusta tulevaa naistenpäivää varten...
Eihän aviopuolisoiden kuulukaan muistaa toisiaan ystävänpäivänä. Hääpäivät on sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁😁😁Todella moni suomalainen pitää USA:sta ja omaksuu USA:n meininkiä.
Ainut ero että USAssa kyse on rakastavaisten päivästä, tai lupa ottaa yhteyttä ilman häpeää jos ujostuttaa vastakkainen sukupuoli.
En mäkään noteerais, jos mulla olisi elämänkumppani. Amerikkalaista hömpötystä, plääh.