G: Kuinka paljon herkkuja syöt viikossa? Rehellisesti!
Minä aloitan:
3-5 suklaapatukkaa
1 kupillinen jätskiä
1-4 pullaa
1-10 keksiä
1/8 pussia sipsejä
Nämä ovat siis keskiarvoja, esim. noita sipsejä tulee ostettua harvemmin ja laskin keskiarvon viikolle. :)
Kommentit (34)
syon makeaa (kekseja tai suklaata) paivittain ja se saa minut vasyneeksi.
Piti aloittaa makean lakko, mutta taas tänään sorruin ja ostin Manhattan sipsipussin, jossa tuli vielä lahjaksi mukana pieni Maraboun suklaalevy, no pitihän se ottaa sitten kaupasta kun oli se suklaa siinä. Eilen söin Kaatissäkin ja varmaan nyt viikon aikana mennyt jotain 4 karkkipussia, 200-350g /pussi. Tää on ihan kauhea. Hampurilaispaikassa en onneksi ole käynyt varmaan kuukauteen. Pizzaa tilasin viimeksi kaksi viikkoa sitten. Nyt pitäisi varmaan aloittaa karkkilakko ihan todella. Ai niin tänään ostin vielä kaksi pätkistä ja kaksi tsaukki taukkia.
Nyt se lakko kyllä alkaa! Lupaan sen!
Karkkia ja leivonnaisia joka päivä. Tällä viikolla kahtena iltana söin suklaalevyn kokonaan (marianne, ja maraboun minttukrokantti), joka päivä pari korvapuustia, joita leivoin viime viikonloppuna pakasteeseen. Ruuaksi usein pizzaa, kebabia tai makkaraperunoita, limsaa lähes joka päivä, jäätelöä pari kertaa viikossa, irttareita joka toinen päivä pussillinen jne.
Mä olen täällä jo monta päivää potenut kaameaa morkkista, kun en vaan saa itseeni kuria ja kerta toisensa jälkeen " tämän-jälkeen-alkaa-kunnon-elämä" -päätös pettää. Luulin että olen ainoa kontrolloimaton herkkuperse (enkä nyt tod. puhu siitä että ahterini olisi jotenkin hiano ;)), mutta ihanaa, en ole!!!
Enkä enään edes osaa niitä kaivata.
mutta valkeeta suklaata on nytkin levy pöydällä.... yritän syödä hitaasti jotta riittäis vähän huomisellekkin... =)
Vierailija:
100 g suklaata
2 riisifruttia
5 Jaffa-keksiä
tänään 2 isoa viineriä. Toissapäivänä töissä 1 herkkupulla. Maanantaina kävin Buffassa ja söin niin paljon että meinasin ratketa. Söin esim. 5 kpl omenatoffeetorttuja ja hain 4 kertaa jäätelöä ja paljon nomparelleja päälle. Oikeastaan ihan hävetti, tuntui, että kaikki tuijottaa, että taasko toi hakee lisää.
Karkkia en syö juuri koskaan, en vaan tykkää.
Olen kuitenkin ihan normaalipainoinen, koska aineenvaihdunta on nopea ja liikunkin aika paljon. Mutta rakastan kaikkia leivonnaisia!
Joskus esim. muutamakin pulla viikossa. Tällä viikolla olen syönyt päivittäin pari karkkia tai suklaapalaa. Joka viikko yksi kebab tai pizza ja perjantaisin yleensä jotain muutakin hyvää, vaikka suklaata tai jätskiä.
0-1 suklaapatukkaa
0-1 pullaa/palaa kakkua tms
1-2 keksiä
50-100g sipsejä
½ pussia suolapähkinöitä
niin ja noita suolaisia tulee huuhdeltua alas laittikokiksella :o)
Keskiarvona ja noin-määränä mietittynä viikossa kuluu:
-yksi pulla (esim. Dallaspulla)
-jäätelöä kaksi palloa
-karkkeja (en laske suklaata mukaan) vajaa 200g
-suklaata syön, nyt kun oikein laskin, alle 100g viikossa. Pidän itseäni oikein kovanakin suklaatyttönä, koska syön suklaata noin viis kertaa viikossa, mutta enhän mä sitä nyt loppujen lopuksi niin paljon syökään! ei se parin konvehdin tai kolmen palasen jälkeen enää mulle maistu niin hyvältä kun pitää. Siks syön pari- kolme palasta kerrallaan kahvin kans
syönkö paljon mielestänne herkkuja? Olen 170 cm ja painan noin 57 kg ja olen 20 vuotta. Muuten syön perusterveellisesti ( kasviksia, säännöllisin väliajoin jne.). Juoksen yleensä kolme kertaa viikossa + pari kertaa viikos keskivartalotreeniä ja sit tietenki hyötyliikuntaa vaihtelevasti.
Läskit av-mammat. Eikö teillä ole muuta elämää ku syömien ja av-palstalla notkolu? Samalla syötte kun täällä olette. Senkin pullero mammat. Ei ihme että teijän miehet pettää teitä jonku sexyn typyn kans.
Pari suklaapisarakaurakeksiä saattaa mennä viikossa.. :)