Fazerin uudet suklaat
Onko kukaan maistanut näitä Fazun uusia suklaalevyjä?
http://www.iltalehti.fi/pippuri/2016020221053552_ah.shtml
Mun mielestä kuullostaa hyviltä, etenkin tuo Rio De Janeiro sekä Lontoo!
Innolla odotan, että pääsee maistamaan :)
Kommentit (43)
Tykkäsin siitä valkosuklaasta. Myös Lontoo oli ihan ok, mutta pieni pettymys. Odotin, että olis ollut vähän samanlaista kuin se Fazerin caramel&seasalt jota saa pienenä patukkana.
En oo maistanu mitään noista, enkä näiden kommenttien perusteella tule varmaan maistamaankaan. Mutta siis, joku tuolla aiemmin kyseli, että missä nykyään myydään riisisuklaata. Ite oon monesti ostanut motonetista sellasia riisisuklaapusseja, nam :P niinden merkkiä en muista.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön suklaata tai ylipäätään mitään herkkuja kerran kuukaudessa. Viikko sitten ostin kaikkia noita neljää makua että saan maistaa. Syömättä siis jäi. Se london maistui lähinnä palaneelle sokerille.
Pitää vieraille syöttää nuo loput, kait ne jollekki kelpaa.
Seli seli :D
Aika paljon saa syödä suklaata jos viikon-pari kaupassa olleesta tuotteesta on jo ehtinyt ostaa kaikkia neljää makua.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon saa syödä suklaata jos viikon-pari kaupassa olleesta tuotteesta on jo ehtinyt ostaa kaikkia neljää makua.
No ei kai niitä tarvi kokonaan naamaan vetää kerralla. Mulla ainakin menee levyn syömisessä viikko, napsin aina jääkaapista vähän kerrallaan kun tekee mieli.
Meinasin putoa persuksilleni kun sain tietää hinnan: Fazerin Travel suklaat maksavat 2 €/130 g. Lidlistä saa suklaata 400 g samaan hintaan, ja niissä ei ole biodieseliin käytettävää palmuöljyä (mitä Fazer on ruvennut käyttämään saadakseen enemmän voittoa), vaan kunnon kaakaovoita.
T. Lidl-mies.
En nyt ihan luottais näihin "makutestaajiin". Täällä pyörii yksi vakituinen Fazerin suklaiden mollaaja. Tuntemattomasta syystä on kai päättänyt laulaa suohon tuon maineikkaan yrityksen. Hehheh.. Luokittelen tuonne Jenni Vartiaisvihaaja- ymv. joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön suklaata tai ylipäätään mitään herkkuja kerran kuukaudessa. Viikko sitten ostin kaikkia noita neljää makua että saan maistaa. Syömättä siis jäi. Se london maistui lähinnä palaneelle sokerille.
Pitää vieraille syöttää nuo loput, kait ne jollekki kelpaa.Seli seli :D
No ei kaikki vedä niitä herkkuja päivittäin eikä edes viikottain. Ja tämä tiedoksi myös sille toiselle joka luuli että pitää syödä paljon herkkuja että on voinut kaikkia noita jo maistaa.
Kyllä ostin kaikkia makuja. Valkosuklaasta söin yli puolet, mintusta yhden rivin ja kahdesta pahimasta maistoin vain yhdet palat. Minulla ei ole tarve syödä suklaata vain siksi että ae on suklaata. Tuolla ne loput on kaapissa. Siellä on myös muita herkkujaja saavat olla siellä ihan rauhassa.
Ja kyllä myös minä olen joksus tyhjennyt kaikki herkut kaapista joa siellä
on sellaisia ollut.
Sen myötä paino olikin 90kg. (160cm) Nykyisin painan 54kg (olen painanut jo pari vuotta).
Siksi minusta onkin kummallista saada tuollaisia seli seli kommentteja.
Ja jos jotai haluan maistaa tai syödä nii sitten sellaista ostan, niinkuin nyt nuo 4 levyä suklaata, tarkoitus ei toki alunperinkään ollut syödä kaikkia kerralla, jos olisin tykännyt niistä niin sitten olisi ollut suklaata pidemmäksi aikaa.
Itse en vain nykyisin viitsi syödä jotain mikä on vain ihan hyvää. Syön sitten vain sellaisia herkkuja mitkä on minusta oikeasti hyviä.
Maistoin kaikkia, ja paras mun mielestä se minttu. Odotin eniten siltä valkosuklaahässäkältä, mutta petyin. Muutenkin nämä oli sellaista kitalakeen tarttuvaa suklaata :(
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan luottais näihin "makutestaajiin". Täällä pyörii yksi vakituinen Fazerin suklaiden mollaaja. Tuntemattomasta syystä on kai päättänyt laulaa suohon tuon maineikkaan yrityksen. Hehheh.. Luokittelen tuonne Jenni Vartiaisvihaaja- ymv. joukkoon.
Minä omkn yksi mollaajista eikä minylla olw mutään fazeria vastaan muuten. Nuo suklaat wi vain olleet hyviä! Ja olennkuullut monwlta iha livenä samaa.
Lemppari suklaani on fazerin punainen vaalea maitosuklaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se ostaminen liittyy siihen että miten nopeasti niitä syö ja kuinka moni niitä levyjä on syömässä? Me jaettiin meidän nelihenkisen perheen kesken neljä levyä (jokainen sai siivun jokaista makua) ja jokainen syö omia siivujaan sitten omaan tahtiin. Mun lemppari on se valkosuklaa!
Juu. Minä olen tosiaan kans kahta maistanut. Toisen levyn jaoin viiden hengen perheen kanssa. Ja toisen Työ porukan kans. Kaikki ei välttämättä syö yksin aina kaikkea. 😉
Täällä maistettu vasta London eli toffee+suolainen kaakaokeksi. Tykättiin molemmat, sekä minä että mies.
Vierailija kirjoitti:
Rio de Janeiro kuulostaa maistamisen arvoiselta, kun tykkään kaikenlaisista mintturouhesuklaista muutenkin :)
Ei kannata!! Itse oon hullu minttu fani ja tuo oli pettymys. Maistui aivan mariannelta.
Lontoo ja New York hyviä. En jää itkemään perään kun nää lopetetaan, mutta mielellään noita syö.
Halpiskorvike palmuöljyä vai aitoa kaakaovoita/rasvaa? Esimerkiksi Suffeli Puffit on pilattu eli maistuvat nykyään kamalilta ja Fazerin valikoimasta tosi moni konvehti muuttui syömäkelvottomaksi.
ainakaan siinä valkosuklaaversiossa ei ole palmuöljyä, vaan kaakaovoita ja maitojauhetta... itseasiassa yllättävän lyhyt ainesosaluettelo tuossa.
Minä tykkään makeasta ja erityisesti valkosuklaa-vadelma-laku (ei salmiakki, kuten täällä on kirjoitettu) on herkkua! Olen ihan koukussa. Lakurakeita saisi olla vähän enemmän, muuten en muuttaisi mitään. Lisäksi tykkään oikein paljon tuosta Rio de Janeirosta, mutta siinäkin voisi olla aavistuksen intensiivisempi mintun maku. Ne pienet rakeet on kivoja.
Minähän syön ihan vitusti suklaata, enkä häpeä yhtään. Ihan normaalipainoinen ja hyvinvoiva olen. Näissä on se hyvä puoli, että ovat niin makeita, että jopa minulle riittää muutama pala. Ainakin hetkeksi.
Mulla on selvästi huono maku sekä ruoan että kaiken muunkin suhteen, huomaan sen aina näitä ketjuja lukiessani ;) Minä siis tykkäsin näistä levyistä, etenkin siitä valkoisesta suklaasta, ja varmaan ostan jatkossakin aina silloin tällöin.
Brunberg tekee riisisuklaata.