Nyt kun on määritelty jännämies ja kilttimies
Ja kumpikin todettu kelvottomaksi, niin millainen sitten on se ihannetapaus eli kilttijännämies/jännäkilttimies?
Kommentit (22)
No minä tietenkin! Haluutko yhteystiedot?
Ihannemies olisi ensisijaisesti hyvä ihminen, joka kohtelee minua vertaisenaan. Ei peilaa kaikkea sukupuolen tai jonkin sairaan valtapelin kautta. Osaa rakastaa ja vastaanottaa rakkautta.
Ai, mulle ainakin riittää se kiltti mies, ei tarvii olla jännäkilttiä tai kilttijännää. En tarvii ylimääräistä jännitystä elämään, yksi peruskiltti mies riittäisi.
Nössön ja sian välimaastoon mahtuu kyllä ihan normaalejakin miehiä.
Tosimies: huomaavainen, kohtelias, lostava rakastaja, seurallinen, taitava, osaava, urheilullinen, huumorintajuinen, oma-aloitteinen, hellä ja rakastava aito Mies isolla M:llä.
Täällä yksi varattu kilttimies joka ei ihan kaikkia M kriteereitä täytä mutta huomioi vaimoa. Nykyiselle tää vaan ei riitä :( oisko ottajia?
Yllätysmies on sitten mies jolla on pillu. Yllätysnaisella taas on munat eiks jee? Eli tykkäiskö herrasväki sitten näistäkään. Tuskinpa, mutta parin siiderin jälkeen valas-sotanorsukin kuvittelee saavansa George CLooneyn tai jonkun muun ihku söpsykköpöpsykkä megakullimiehen.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies: huomaavainen, kohtelias, lostava rakastaja, seurallinen, taitava, osaava, urheilullinen, huumorintajuinen, oma-aloitteinen, hellä ja rakastava aito Mies isolla M:llä.
Onpas taas rankka ja raskas lista täyttää päivittäin kriteerit. Naiselta ei sitten saa mitään vaatiakkaan, eikö se niin mennyt?
Säälittävää junttimäärittelyä; todellisuus hei, älä karkaa meiltä!
Vierailija kirjoitti:
Ihannemies olisi ensisijaisesti hyvä ihminen, joka kohtelee minua vertaisenaan. Ei peilaa kaikkea sukupuolen tai jonkin sairaan valtapelin kautta. Osaa rakastaa ja vastaanottaa rakkautta.
Juuri näin.
Sehän vasta kurjaa on että se vaimo joka ei diggaa sitä omaa kilttimiestään niin jää kuitenkin helppoon liittoonsa ja tekee kilttimiehelle karhunpalveluksen. Ei himoitse eikä rakasta vaan tsekkailee muita ja hitaasti kiduttaa kilttimiestään joka ei kykene eroon. Vaikka kilttimies voisi paremman kumppanin saada.
No suurin osa kaikista ihmisistä on normaaleja, ja normaalit yleensä etsii toista normaalia parikseen jotta arki hoituu ja lapsia kannattaa tehdä.
Ei tarvi olla jännä/omituinen renttumies tai liiankiltti nössykkä jolla ei ole yhtään omaa mielipidettä mistään vaan joka pysyy kiltisti tossun alla.
Jännämies on avoimesti ja fyysisesti väkivaltainen, kilttimies passiivis-aggressiivinen henkisen väkivallan käyttäjä.
Kunnon mies ei ole kummallakaan tavalla aggressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Sehän vasta kurjaa on että se vaimo joka ei diggaa sitä omaa kilttimiestään niin jää kuitenkin helppoon liittoonsa ja tekee kilttimiehelle karhunpalveluksen. Ei himoitse eikä rakasta vaan tsekkailee muita ja hitaasti kiduttaa kilttimiestään joka ei kykene eroon. Vaikka kilttimies voisi paremman kumppanin saada.
Miksi kilttimies ottaa vaimokseen jonkun jännänaisen, miksi ei kilttiä naista joita on seinänvierustat väärällään? Siellä ne (seinä) ruusut odottavat ottajaa, vähän kun käy iskemässä niin heti ovat valmiina pikkurouvaksi palvelukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kilttimies ottaa vaimokseen jonkun jännänaisen, miksi ei kilttiä naista joita on seinänvierustat väärällään? Siellä ne (seinä) ruusut odottavat ottajaa, vähän kun käy iskemässä niin heti ovat valmiina pikkurouvaksi palvelukseen.
Sen kun tietäis miksi näin kävi. Rakkaus aiheuttaa outoja juttuja ja itse tykkään haasteista. Tosin tämä vaimo ei mikään jännänainen ole vaan aika ns.tavis, vaikka ei mikään seinäruusu. Mutta luulen että me molemmat sisimmässä haluttaisiin olla jänniä ja siksi ehkä myös vaimo himoitsee jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas rankka ja raskas lista täyttää päivittäin kriteerit. Naiselta ei sitten saa mitään vaatiakkaan, eikö se niin mennyt?
Mikäs tuossa listassa on raskasta? Ihan helposti mieheni täyttää nuo kriteerit. Itse näkisin kyllä taitavan ja osaavan olevan itsensätoistoa. Ja ei kai ihan päivittäin tarvitse olla urheilullinen tai seurallinen, kunhan yleensä on. Lostavan oletan tarkoittavan loistavaa, ja kyllä mieheni senkin kriteerin lähes aina täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet tietysti naispuolinen vastaava? Ja tietysti nätti, jolla on kroppa kohdillaan.
Breivik?