Mikä on vaikeinta mitä olet elämässäsi tehnyt?
Kommentit (13)
Olen tehnyt töitä työyhteisössä, missä minua savustettiin ulos ja kiusattiin koko ajan. Selvisin ainoastaan sen takia, että työ oli määräaikainen.
Äitinä oleminen on ollut vaikeinta mutta myös ihaninta.
Parhaani kunakin hetkenä yritin, mutta tunnustan, että joskus petti voimat ja joskus harkinta, viisaus ei aina riittänyt ja virheitäkin varmaan tein.
Lapset ovat nyt 28 ja 25, toivottavasti onnellisia. Välit ovat käsittääkseni hyvät, jopa läheiset, mutta eipä sitä aina niin varmasti voi aikuisesta lapsestaan kaikkea tietää. Ainakaan minä en väitä tietäväni.
Se kun piti kertoa vanhemmille, että minulla on syöpä.
Soitin ambulanssin ja jätin itkevän puolison ensiapuun itsemurhayrityksen jälkeen. Selvisin jotenkin, en muista miten, mutta trauma on jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Soitin ambulanssin ja jätin itkevän puolison ensiapuun itsemurhayrityksen jälkeen. Selvisin jotenkin, en muista miten, mutta trauma on jäänyt.
Miksi niin teit?
Äitini syöpätuskien näkeminen. Pelkäsin myös vähän mennä katsomaan häntä, kun hän oli kuollut. Mutta ystävien ja perheeni avulla selvisin. ja kuolleen näkeminen ei sitten ollutkaan pelottavaa vaan hyvä kokemus (tietenkään en varmasti sanoisi näin, jos pitäisi tunnistaa esim. vaikeasti ruhjoutunut ruumis).
Pääsin yli ja kasasin itseni sen jälkeen kun lapseni isä jätti minut kun olin raskaana ja sanoi ettei halua olla tekemisissä lapsenkaan kanssa. Nyt tyttö on 3v ja meillä menee hienosti keskenämme :) Mutta silloin kun ero tapahtui, hajosin ihan täysin ja tulevaisuus tuntui ihan pirstaleiselta ja kamalalta. Ainoa mikä oli hyvää mun elämässä oli tuleva vauva vaikka samalla se oli syys miksi ero oli niin kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin teit?
Jätin? Lähettivät kotiin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin teit?
Niin. Ajattelin että suutuit ja lähdit menemään.
Toivottavasti puolisosi selvisi kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin teit?
Niin. Ajattelin että suutuit ja lähdit menemään.
Toivottavasti puolisosi selvisi kuitenkin
Selvisi ja pääsi hoitoon. Näin jälkeenpäin oli hyvä että lähettivät, piti jaksaa pitää huolta myös lapsista ja olisin istunut siellä paarien vierellä yötä päivää.
Synnyin tänne. Päivä kerrallaan.