Tomb Raider-ongelma
Missä TR:ssa on katosta roikkuva Damokleen (?) miekka??? Ja leijona oli tai tiikeri tai joku... Alussa sai harjoitella Laran talossa hyppyjä ja siellä taisi olla joku hovimestarikin sisällä pyörimässä.
X-boxilla pelasin aikoinaan, nyt haluaisin uudestaan! :)
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Vedätkö käteen kun katot Laran tissejä ja persettä? Mä vedin.
Lähin kontakti naisiin. Pelihahmo.
Kyllähän noista löytyy ihan gameplay-videoita missä näytetään kaikki kohdat.
Eli kvg, täältä et välttämättä vastausta löydä. Ite en just nyt muista.. vähän vierähtäny edellisestä pelikerrasta. Oon kyl miettiny et pitäispä pelata ne taas läpi. Kun vaan ois aikaa..
Kyllä se on ihan ensimmäinen Tomb Raider, pelikoneena joko PS1, Sega Saturn tai PC. Tai sitten olet pelannut kyseisen pelin uusintaversiota Tomb Raider Anniversary, joka on julkaistu mm. PS2:lle, PS3:lle, Xbox 360:lle ja Wiille.
Tuota Anniversarya mietin kans, että oliskohan se. Pitää tarkistaa saako sen PS4:lle tai 3:lle. En vaan jaksais alkaa selaamaan videoita läpi, kun muistikuvat pelistä ovat niin hataria. :D
Nyt olis paremmin aikaa, ku lapset on isoja. :)
Anniversaryn saa ps3lle. Se on nimeltään tomb raider trilogy, siinä on kolme peliä :)
Ihan legendaarista! Mulla on ps1 Neljä tomb raideria. Kun sais ne ps3 tai ps4 uudelleen tehtynä. Ja lapset kasvaisivat sen verran että äiti sais rauhas pelata :)
Siinä trilogyssa muuten on anniversary, legend ja underworld, kova setti. :) suosittelen!
Ai hitsi kun tää taas antoi kipinän, täytyy jättää sosiaalinen elämä ja alkaa taas pelaamaan nuo läpi! :D
Osissa 1-3 on se kartano harjoituskenttä.
Damokleen miekka oli osassa 1 ja anniversaryssa. Anniversaryssa ei ole kotikenttää.
Olin fani vuodet 1996 - 2013
Sitten tekivät sen hirvityksen missä oli vain nimessä tomb Raider. Hahmo raiskattu, brittiaksenttikin hävitetty. Siihen loppui mulla tuo pelisarja. Kyllä Assassin's Creedit toimii paremmin nykyään, niissä on seksikkäät hahmot ja pysytään alkuperäisessä ideassa.
N31
Vierailija kirjoitti:
Osissa 1-3 on se kartano harjoituskenttä.
Damokleen miekka oli osassa 1 ja anniversaryssa. Anniversaryssa ei ole kotikenttää.
Olin fani vuodet 1996 - 2013
Sitten tekivät sen hirvityksen missä oli vain nimessä tomb Raider. Hahmo raiskattu, brittiaksenttikin hävitetty. Siihen loppui mulla tuo pelisarja. Kyllä Assassin's Creedit toimii paremmin nykyään, niissä on seksikkäät hahmot ja pysytään alkuperäisessä ideassa.
N31
Kyllähän se pelinä toimii, pelisysteemi oli vaan outo kun siinä aloitettiin pikkasen survival-pelinä mutta aika pian se oli pelkkää first person shooteria tai oikeastaan third person shooteria hiiviskelyillä.
Tuommoista jälkeä tulee kun käsikirjoituksessa on yksi pääidea mutta joku (tuottaja) muuttaa pääidean toiseen kesken kehityksen.
Ekasta raiderista tuli mieleen tuo anniversary. Pelasin sitä tuossa läpi ja taas kerran meni hermot milloin mihinkin apinaan tai pantteriin tai tyrannosaurukseen :)
Mutta tosiaan, jos ap haluaa myös sen kotikentän, ei sitä tuossa anniversaryssa ole.
Pc alustaksi niin pystyy pelaamaan myös vanhat, eikä pelejä ole vaikea hankkia.
Tomb Raider ei ole ikinä ollut first person shootting, eikä sellaiseksi sovi.
En ole suostunut myöskään koskemaan niihin uusiin räpellyksiin, joissa ohjaus on sama kuin Diablossa. Tykkäsin myös Diabloista, mutta kyseessä on ihan eri sarja ja pelissä eri idea :)
t:12
Olette mieslasten kanssa samalla tasolla kun pelaatte aikuisena joitakin lastenpelejä lolololol.
Ei se harjoituskenttä pakollinen ole, mutta oli jäänyt mieleen mukavana bonuksena. :)
Vpd:llä Trilogy on 29.99 ja cdon:ssa 21.95. Miksi näin iso ero? Näyttäis olevan kuitenkin sama tuote?
T. Ap
Ongelmana on se että jos pelaan Tomb Raideria, ennemmin tai myöhemmin alkaa seisoa... näyttää siltä että GTA 6 pelissäkin on pelattava naishahmolla...
Vedätkö käteen kun katot Laran tissejä ja persettä? Mä vedin.