Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailusta.. deittailetteko useita yhtä aikaa?

Vierailija
13.02.2016 |

Itse menen yksi kerrallaan -periaatteella heti, kun kiinnostun jostakusta ihmisestä oikeasti. En koe että pystyisin tutustumaan toiseen täysipainoisesti, jos samaan aikaan shoppailisin uusia tuttavuuksia palstoilta tai jopa tapailisin useampia samanaikaisesti.

Tapaamani kiinnostava mies näyttää olevan toista maata. Välimme tuntuvat jo aika läheisiltäkin, mutta silti hän käyttää seuranhakupalstoja edelleen aktiivisesti. Olen itse käynyt niissä harvakseltaan (syitä: halu lukea tämän kiinnostavan miehen profiilitekstiä uudestaan ja nähdä hänen kuvansa, oman profiilin muokkaus vähemmän houkuttelevaksi ettei tulisi paljon uusia yhteydenottoja, oman kuvan poistaminen profiilista, muiden miesten kanssa käynnissä olleiden keskustelujen jäähdyttely, jne.). Mutta aina kun olen käynyt paikalla, tämä mies on joko online tai sitten ollut saman päivän aikana. Hänen täytyy siis käydä siellä hyvin aktiivisesti.

Onko minulla syytä huoleen vai onko tämä ihan tavallista? Olen vasta hiljattain eronnut 15 vuoden suhteesta, joten nettideittailu on minulle uutta. Tämä mies puolestaan on eronnut jo 9 vuotta sitten ja hänelle lienee muodostunut jo rutiini. Kertokaa mielipiteitänne, te jotka olette enemmän harrastaneet.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten kävin nettideiteillä. Silloin eräs mukava ja fiksu mies kertoi, että hän uskoo siihen, että pitää tavata 50 - 100 ihmistä nettideittien kautta, jotta sieltä löytyy se 1 ainoa ja oikea. Jäin sitä silloin miettimään, ja tottahan tuo lienee. Jos etsii parisuhdetta, niin ei se välttämättä ole se ensimmäinen lupaava, joka deittipalstalla tulee vastaa. Kävin ehkäpä 25 kertaa nettitreffeillä tuolloin ja pelin henki kävi kyllä hyvin selväksi: Aina voi tulla vastaan nurkan takaa (=seuraavilta treffeiltä)  jotain uutta, ihmeellistä ja ihanampaa. Oikeat ihmiset ja normaalit ihmissuhteet löytyvät täällä oikeasta elämästä, esim. työn tai harrastusten kautta. 

Ap, älä ota nettideittimiehiä liian vakavasti. 

Miksi työpaikalla tai harrastusporukassa se ensimmäinen olisi sopiva? Siksikö että vaihtoehtoja on rajatusti ja on pakko tyytyä siihen mitä on tarjolla? Sadat treffit netin kautta kuulostavat minusta houkuttelevammalta kuin ensimmäiseen vastaaantulijaan tyytyminen.

Samoja ihmisiä ne muuten ovat netissä kuin työpaikoillakin.

Vierailija
22/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuin kyllä ihan omakohtaisesta kokemuksesta.

Ymmärtänet kuitenkin, että sinun omakohtainen kokemuksesi on yhtä vähän objektiivinen totuus kuin jonkun toisenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lemppasin kaikki miehet, jotka eivät vaikuttaneet täysillä ihastuneilta. Jos yhteydenpito tuntui liian harvalta, mies jatkoi seuran etsintää tai seksi oli huonoa, niin annoin jutun hiipua. Next! Itse tiedän myös heti parien treffien jälkeen onko vetovoimaa riittävästi, joten päällekkäin ei ole hirveästi tarvinnut treenailla. Laitan siis epäsovivat hylätty-listalle melko nopeasti ja hyvien kanssa panostan, mikäli se on molemminpuolista!

Vierailija
24/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin kyllä ihan omakohtaisesta kokemuksesta.

Ymmärtänet kuitenkin, että sinun omakohtainen kokemuksesi on yhtä vähän objektiivinen totuus kuin jonkun toisenkin.

Ymmärtänetkö sinä puolestasi, että aloittaja nimenomaan kysyi kokeneempien nettideittailijoiden kokemuksia. Aloittajalla ei ole kokemusta. Minulla on. Lue aloitus ennen kuin tulet pätemään.

Vierailija
25/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja ihmisiä ne muuten ovat netissä kuin työpaikoillakin.

Niinpä. Ainakin silloin, jos rajaa etsinnät pelkästään työssäkäyviin. Jokainen heistä on silloin takuuvarmasti jonkun työpaikalla, jos se nyt sitten on tärkeä kriteeri jollekulle. :)

Vierailija
26/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jos kemiat maagisesti kohtaa ja seuraavaa treffipäivää on laitettu jo kalenteriin, voi laittaa nettideittailun jäihin. Tai jos sulla on tapana treffata livenä joku vaan "kerran vuodessa, kuukausien kirjoittelun jälkeen". Sitten sulla on varmaan sitoutuneempi halu puskea just sitä orastavaa suhdetta.

Muussa tapauksessa ei. Katoamistemppuja ja jutun kuivumisia tapahtuu ekan tapaamisen jälkeen niin usein, että on ihan turhan korkeamoraalista jäädä odottelemaan ihmeitä. En näe mitään syytä, miksi ei voisi käydä kahvilla muidenkin potentiaalisten ihmisten kanssa. Seksi ei itsellä kuulunut nettideittailuun.

Tarvittaessa voit ottaa vaikka puheeksi, miten toinen osapuoli kokee asian. Moni mies taitaa deittailla yhtä kerrallaan vaan siksi, koska enempää kontakteja eivät saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi