Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten päästä yli ajatuksesta toisen naisen kanssa hellystelystä

mies41
13.02.2016 |

siis etupäässä haluan kosketusta ja vieressä oloa, voihan se edetä hierontaan tai tuliseen seksiinkin. kotona saa liian harvoin ja vain kerjäämällä. pettämistä en itsekään hyväksy. eli olen jotenkin ongelmassa.

Kommentit (5)

1/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu puolisollesi miltä sinusta tuntuu että hellyyttä ei enää ole ja sitä kaipaisit. Kysy että mistä johtuu kun sitä ei enää ole. Jos hän ei sitä enää halua niin voit alkaa miettiä muita vaihtoehtoja esim. Onko ero vaihtoehto?

Vierailija
2/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ajatuksesta tarvitsekaan päästä eroon jos kotona joutuu pahassa puutteessa olemaan. Sano vaimolle että olet alkanut haaveilla muista Koska häntä et tunnu kiinnostavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin päästä ajatuksistani yli kirjoittamalla niistä novelleja.  Olen siis nainen ja ihastunut yhteen mieheen työpaikallani. En aio koskaan kertoa hänelle tunteistani tai tehdä mitään hänen kanssaan. Ajattelin että kirjoittaminen olisi sellainen turvallinen vaihtoehto kokea asioita, joita en oikeasti voi tehdä. Mutta en voi suositella, tuntuu että se vain pahensi asiaa.

Vierailija
4/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toinen nainen, johon minulla on suhde. En tiedä, onko se ongelma, mutta periaatteessa se on pettämistä.

Oma vaimo on narsisti ja dominoiva. En halua "kulissien" ja lasten takia erota. Tämä on väärin, mutta oman tunnetason kannalta minulle parempi ratkaisu. Jonkun mielestä olen itsekäs, mutta narsisti vaimoa en voi muuttaa :(

Vierailija
5/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, riittäisikö sinulle halailu ja vieressä olo ilman varsinaista seksiä? Entä miten puolisosi suhtautuisi siihen, että saisit hellyyttä joltain muulta kuin häneltä?