Teille jotka käyvät Kampissa...
Helsingin kauppakeskus kamppi on täynnä mukavia kauppoja ja ravintoloita, mutta olenko ainoa jota tämä eräs asia risoo? Nimittäin Kampin kovaäänisen ja inhottavat teinipunkkarit. Kauko liikenne terminaaliin kun on menossa niin usein siellä on niitä kovaäänisiä ja häiritseviä nuoria Rääkkymässä ja häiritsemässä. Varsinkin viikonloppuisin suuria porukoita jotain villiintyneitä ja usein päissään olevia teinianarkistejä riehumassa ja möykkäämässä. Häiritseekö kenties muita, kun rauhassa menee ystävän kanssa kahville tai muuten niin aina usein samat teinit huutamassa ja tupakoimassa.
Kommentit (26)
Enemmän häiritsee AP:n oikeinkirjoitus ja kielioppi. Eniten Kampin ostarilla risoo kuitenkin ne tuputtavat esittelijät, joilla ei ole minkäänlaista taitoa lukea ihmisiä. Vaikka olet kuinka kiireinen, niin joku ääliö kysyy, haluanko hieroa käsiini jotain Kuolleenmeren suolaa tai nuuhkaista hajuvettä. No vittu en halua. M37
En ole nähnyt, mutta jos nämä teinipunkkarit ovat kovin nuoria, niin he ovat mahdollisesti kesäpunkkareita. Yleensä he ilmestyvät vasta huhti-toukokuussa, joten tämä on hyvä merkki kesän aikaisesta tulemisesta.
Teille jotka käyvät kampissa... Minua alkoi risomaan tuo otsikko niin etten jaksanut lukea koko tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Teille jotka käyvät kampissa... Minua alkoi risomaan tuo otsikko niin etten jaksanut lukea koko tekstiä.
Avasit kuitenkin ketjun vastataksesi?
Eikös kamppi oo aina ollu nuorison valtaama, etenki ne yhet portaat siellä
Kamppi tulee näivettymään kun Espoon bussiliikenne siirtyy raiteille. Siitä tulee uusi itis. Merkit on jo ilmassa. Vantaan bussit siirretään sinne.
Just siellä portaissa niitä "teinipunkkareita" koko ajan on. Ja muitakin juoppoj myös
Kyseisellä paikalla käy usein minunkin poikani aina roikkumassa. Ennitse koskaan mene sinne niin en tietänyt siitä että siellä olisi jotain meteliä.
Niillä on aina ollut semmoinen tapa tulla sinne. Ainakin siis kuten ap sanoi, viikonloppuisin. Itse mulla on siellä pari kaveria joita on aina kiva tavata siellä. Joo on ne aika äänekkäitä ei se kuitenkaan mua häiritse :D. Mut ne nyt varmaan aina kokoontuu sinne, ainakin noille rappusille tulee hirveitä parveja villiä porukkaa. Pitää vaa antaa olla tai että uus kauppakeskus missä käydä.
Mä käyn siel roikkumas siel on hyvää porukkaa ja kiva olla älä vihaa rakasta! Piis änd laavv :3 :D
Ei.