Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö on huomenna koko päivän mummin ja vaarin kanssa.. Mitähän tekisin? :)

Vierailija
12.02.2016 |

Oon ollut ihan innoissaan mun koko päivän kestävästä vapaapäivästä :D Totaaliyh ei näitä kovin usein saa. Joskus on ollut jotain muutamia tunteja jos mun äiti on vaikka viennyt tytön johonkin konserttiin tms mutta koskaan ei oo ollut tälleen koko päivää ilman että mulla olis jotain menoa. Mä saan siis olla koko päivän yksikseen kotona :) Mutta mitähän mä tekisin? Toisaalta ois ihana siivota rauhassa ja vaikka leipoa korvapuusteja mutta toisaalta tekis mieli maata sängyssä koko päivä ja syödä herkkuja ja katsella netflixiä tai lukea kirjaa.
Auto ei ole käytössä joten kotona/lähistöllä on oltava. Ketään kaveria en aijo pyytää. Lähes kaikilla kavereilla on lapsia ja oikeesti nyt kun kerrankin saan olla yksin niin aijon nauttia siitä :)

Mitäs te tekisitte yhdellä täysin omalla päivällä? (Tai siis vapaata noin. 10-19)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei ole lapsia. Joten en siis osaa sanoa.

Vierailija
2/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo niitä korvapuusteja ja työnnä johonkin mukavaan paikkaan! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota päiväkännit.

Vierailija
4/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sellaista mitä et muuten voi rauhassa tehdä. Esim tuo herkkujen syöminen, lukeminen, kylvyssä lojuminen...

Vierailija
5/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa, treenaa, tee hyvää ruokaa ja nauti pöperöistä siistissä kodissa, rentoudu... Ennen kaikkea koita olla miettimättä "tää on niin ainutlaatuista että pitää olla todella tehokas" tms. Oon omat lapsivapaat "pilannut" joskus niin. Kivaa lauantaita! 😘

Vierailija
6/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi ylellinen vaahtokylpy, hoida ihoa, kuuntele mielimusaa, hemmottele itseäsi. :)

Vierailija
7/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboi736

Vierailija
8/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan lapsiarjessa eniten sitä, että saisin vain olla. Itse löhöäisin kotona kuunnellen hiljaisuutta ja kävisin ulkona syömässä. Saattaisin myös katsella elokuvia tai lukea kirjaa.

Vierailija
9/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa lauantaita! Mieti, mistä sinä aina haaveilet ja tee sitä. Minä ehkä menisin elokuviin päivänäytäntöön ja nauttisin, sitten vähän kaupoille, kierelisin kirppareilla jne, kävisin ehkä syömässä kevyen salaatin.

Vierailija
10/12 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ihanista vinkeistä! Pitää todella ottaa ilo irti. Oliskin aika kiva mennä vaikka yksikseen kaupungille leffaan tai syömään. Semmoista ei pääse usein (lue: ikinä) harrastamaan :)

-ap

Vierailija
11/12 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda siivoaminen ja kotityöt! Tee kaikkea sellaista mitä et voi tehdä lapsen ollessa kotona... Lataa akkuja, nautiskele, rentoudu. Itse esim haen herkkuja, luen, saatan käydä näyttelyssä, lenkillä, katsoa leffan, ja joskus jopa nukun jos olen hyvin väsynyt. Rentouttavaa päivää sinulle!

Terveisin toinen lähes totaali-yh.

Vierailija
12/12 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut ihan innoissaan mun koko päivän kestävästä vapaapäivästä :D Totaaliyh ei näitä kovin usein saa. Joskus on ollut jotain muutamia tunteja jos mun äiti on vaikka viennyt tytön johonkin konserttiin tms mutta koskaan ei oo ollut tälleen koko päivää ilman että mulla olis jotain menoa. Mä saan siis olla koko päivän yksikseen kotona :) Mutta mitähän mä tekisin? Toisaalta ois ihana siivota rauhassa ja vaikka leipoa korvapuusteja mutta toisaalta tekis mieli maata sängyssä koko päivä ja syödä herkkuja ja katsella netflixiä tai lukea kirjaa.

Auto ei ole käytössä joten kotona/lähistöllä on oltava. Ketään kaveria en aijo pyytää. Lähes kaikilla kavereilla on lapsia ja oikeesti nyt kun kerrankin saan olla yksin niin aijon nauttia siitä :)

Mitäs te tekisitte yhdellä täysin omalla päivällä? (Tai siis vapaata noin. 10-19)

viedään mun poika kanssa sinne ja jätetään yöksi,sitten syömään,baariin,panemaan ym.

miltä kuulostaa?

t.m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi