Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy sääliksi wt-perheiden lapsia

Vierailija
12.02.2016 |

Kuulin vierestä wt-äidin puhelun. Aikoi ostaa parin euron kuoharia lapsensa valmistujaisiin ja mietti pitääkö hänen edes olla paikalla kun olisi joku ryyppyreissu tiedossa. Surettaa kun mietin miten mukavissa valmistujaisissa olen ollut, joissa näkyy vanhempien arvostus lastaan ja tämän saavutuksia kohtaan. Vieraat viihtyneet eikä lapsen tarvitse ajatella että hänen päivänään on vain jotain markettien halvinta tarjolla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja no mä olen ns. hienostoperheestä (akateemiset vanhemmat, 200 neliön koti Ullanlinnassa) ja muistan omat valmistujaiseni kuin eilisen päivän. Äitini ja isäni, jotka olivat siinä vaiheessa eläneet kulissiliitossa viimeiset 20 vuotta ja jotka vihasivat toisiaan seisoivat teennäisinä  esittäen onnellista pariskuntaa sukulaisille , joista kaikki inhoavat toisiaan. Minä tuoreena ylioppilaana vihasin koko maailmaa ja odotin, että pääsen ryyppämään kavereiden kanssa. Ylipäänsä tunnelma oli kuin kaikilla olisi ollut se helvetin kallis aito sampanja pullo perseessä poikittain. 

Vierailija
2/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off the point mut voi vitsi mua ärsyttää tuo wt- sanan viljeleminen. Kaikki on nykyään wt. Tietääköhän tyyliin ees puolet porukasta mitä se tarkottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuoharia saa parilla eurolla?

Vierailija
4/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko wt-sana on jenkkilän ihannointia. Ei Suomessa ole mitään wt-väkeä vaan ainoastaan todella rumasti sanottuna soskusakkia, ja vielä rumemmin sanottuna roskasakkia. Täällä kun kaikki PÄÄSÄÄNTÖISESTI on valkoisia....

Vierailija
5/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuoharia saa parilla eurolla?

Venäläistä

Vierailija
6/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoroska kuvottaa minua.