Mitä mieltä nimestä Tiana?
Tiana-nimisiä on Suomessa tosi vähän. Mun mielestä on kaunis nimi, voisin antaa nimeksi, jos joskus tyttärellä siunataan.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimen pitäis olla kyllä joku muu kuin suomalainen tai ruotsalainen että toi toimisi.
Miksi?
Että ei tule mannevaikutusta.
Toki harvemmin ihmistä puhutellaan molemmilla nimillä, eli mannenimi se olisi silti, mutta onhan se eri asia olla Tiana Lindgren tai Tiana Korhonen kuin Tiana Smith tai Tiana McKenzie.
Näen jo sieluni silmin jonkun mummon, joka kuulee väärin sanan Diana ja sanoo sen Tianana. Ja sitten kaikki nauraa, koska eihän kukaan täysijärkinen anna lapsensa nimeksi TIANA!
Lopettakaa lastenne kiusaaminen!
Mä tykkään Tiana nimestä. Tulee mieleen joku keiju..
En tiedä että esiintyykö nimeä romanikulttuurissa mutta nimenä ihana. Suloinen 😊
Tulee mieleen tiara ja Diana mualaisittain
Vierailija kirjoitti:
Voi ei eikä :D En halua mannenimeä. Ja Taina, ai kamala. Entäs, kun sukunimi on ihan suomalainen - kuulostaako esim. Tiana Lankanen mannenimeltä :D
Nyt ollaan tukevasti wt-alueella. Ja kyllä, on myös vahvat mannevibat tuossa nimessä. Oikeasti, unohda se Tiana, ihan kamala nimi.
Kyllä Tiana on tosi wt- nimi jos mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei eikä :D En halua mannenimeä. Ja Taina, ai kamala. Entäs, kun sukunimi on ihan suomalainen - kuulostaako esim. Tiana Lankanen mannenimeltä :D
Nyt ollaan tukevasti wt-alueella. Ja kyllä, on myös vahvat mannevibat tuossa nimessä. Oikeasti, unohda se Tiana, ihan kamala nimi.
Aina tää wt vedetään joka paikkaan. Mikäs v*ttu tästä tekee nyt wt:tä :D Huoh... -ap
Vierailija kirjoitti:
Tiana-nimisiä on Suomessa tosi vähän. Mun mielestä on kaunis nimi, voisin antaa nimeksi, jos joskus tyttärellä siunataan.
No jos individualismia ja erikoisuudentavoittelua kannatat, niin siitä vaan.
Tulee mieleen joku vanha maalainen, joka sanoo d:n t:nä. "Ratiosta soi Tiantraa."