Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensin lapsi vaati aikaa ja nyt mies

Vierailija
12.02.2016 |

Kun lapsi oli pieni, mulla oli aina hätäinen olo, kun tein kotitöitä. Tuntui että olisi pitänyt olla yhtä aikaa kahdessa paikassa, esim keittiössä ja toisaalta lapsen kanssa. Nyt kun lapsi on jo varhaisteini, niin luulisi että voisi jo rentoutua ja tehdä kotitöitäkin ilman stressiä. Mutta ei. Tajusin juuri, että sama jatkuu, mutta nyt se on mies, joka vaatii olemaan kahdessa paikassa yhtä aikaa. Kuulemma mun pitäisi istua sohvalla sen vieressä katsomassa tv:tä tms, viettää aikaa yhdessä. Valittaa kuinka ei enää ikinä vain vietetä aikaa yhdessä sillä lailla.

Hän ei kuitenkaan juurikaan tee kotitöitä vaan minä joudun tekemään ne. Äsken juuri laitoin ruuat ja tiskasin ja pesin pyykkiä hirveä stressi päällä. Ne nyt vaan on pakko jonkun tehdä, ja mies huutelee sohvalta ärtyneenä, että missä mä taas olen ja miksi en ole sohvalla hänen kanssaan.

Tuntuu, että mulla ei koskaan ala oma elämä, johon tässä vaiheessa luen sen, että saisi edes kotityöt tehdä rauhassa ilman jakuvaa niskaan hengittämistä. Tämä av palstailu on selkeästi mulle sitä omaa aikaa, vaikka tietenkin huonolla omallatunnolla...

Onko muilla samanlaista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se mies auttamaan, tulee valmista puolet nopeammin, ja loppuajan voitte makoilla sylikkäin sohvalla. 

Vierailija
2/6 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkäät vain omat pyykkisi, vähenee urakka huomattavasti. Opettele vähän löysäämään pipoa kotitöiden suhteen, vai hankitko perheen että saat tehdä kotihommia sydämesi kyllyydestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille miehelle, että en ole vieressäsi, koska teen kotitöitä, joihin sinä et osallistu. Tulepa tänne täyttämään tiskikonetta, niin voimme olla vierekkäin, kun minä samalla pyyhin keittiön tasoja.

Vierailija
4/6 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ääliö. Mikset jätä sitä?

Vierailija
5/6 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole edes tiskikonetta eli käsin tiskataan kaikki. Olen kyllä välillä sanonut kotitöistä, mutta pitää sitä nalkuttamisena. Tajusinpa vaan tämän, kyllä mä voin ne kotityöt tehdä, jos siihen saa käyttää tarvittavan ajan. Ihan kuin silloin vauva-aikana, kun oli tunne, että on yehtävänä homma x, johon kuluu ailaa väkisinkin 15 min, mutta munakello soittaa ja katkaisee sen käytettävissä olevan ajan kuitenkin jo 7 min kohdalla. Stressi siis tulee siitä, kun pitäisi olla hänen kanssaan illat. Ymmärrän nyt niitä naisia, jotka nousee tyyliin viideltä yöllä tekemään työt, että voi viettää sitten "laatuaikaa" perheen kanssa.

Vierailija
6/6 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoista kodinhoito teinille ja mene hengaamaan sohvalle miehesi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi