Haukkumanimet, joilla kutsut miestäsi?
Sanon miestäni mulkuksi päivittäin. Lerppakulliksi ainakin viikottain. :D Huoranpenikaksi silloin kun suutun oikein pahasti.
Kommentit (19)
Miesten haukkuminen on hyväksyttävää?
Ei ole tarvetta haukkua. Kutsun omalla nimellään, kulta, rakas tai hani.
Ei olisi kiva tulla kotiin ja kuulla miehen huutavan "moi horo!".
En muista, että olisin ikinä haukkunut miestäni naamatusten millään tavoin. Itsekseni saatan kyllä sähistä jotakin tyhmää tai helvetin äijää, mutta siihenpä se jääkin. 19 vuotta ollaan yhdessä oltu.
No en todellakaan hauku miestäni koskaan mitenkään, en hänelle enkä muille, eikä hänkään hauku minua. Emme myöskään haistattele tms. Myöskään kukaan ystäväni ei nimittele miestään ainakaan mulle, yhden naisen tiedän joka sanoo silloin tällöin miehelleen: herrajumala kun sä oot tyhmä. No, se on kyllä ihan totta, mies on oikeasti yksinkertainen, mutta miksi nainen on sitten ottanut tyhmän miehen, törkeää tuollainen käytös naiselta. Yksi tuttavantuttava, mies, nimittelee ylipainoista vaimoaan läskiperseeksi kaikkien kuullen. Juu, nainen on lihava ja iso takapuoli, mutta siis törkeää mieheltä.
Harvoin jos pitää rumasti sanoa niin tonttu tai dumdum
Ikinä en ole haukkunut miestäni eikä hän minua. Kerran kuulin yhden ystäväni haukkuvan vaimoaan tyhmäksi, ja suutuin pahasti.
Etanaksi.
(On joskus niin hidas ,että hermo menee)
Vierailija kirjoitti:
Etanaksi.
(On joskus niin hidas ,että hermo menee)
Miksi mä repesin tälle ihan hitosti?! :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta haukkua. Kutsun omalla nimellään, kulta, rakas tai hani.
Ei olisi kiva tulla kotiin ja kuulla miehen huutavan "moi horo!".
Tästä tulee mieleen se, kun ihmiset mietti, mitä ne laittaa viestiosioon, jos siirtävät kumppaninsa tilille rahaa. Paras kuulemani oli "h**ralle puuroa". Oon itsekin yrittänyt keksiä aina noihin jotain hauskaa, mutta yleensä ne on sellaisia hellittelytyyppisiä ja romanttisia.
En nimittele enkä hauku vaimoani koskaan.
Urpo.
Ja minulla on muuten kaksi tuttavapariskuntaa ex-pariskuntaa, jotka aina korosti sitä että meillä ei ole koskaan riitoja. No kyllä vuosien varrella tulee ihan varmasti joku riita. Kummatkin erosivat heti kun tuli eteen asia josta oltiin eri mieltä täysin. Ei osattu siis riidellä ja olla eri mieltä. Suhde ei kestänyt sitä.
Rakas, kulta, isi, "se".
En koskaan hauku miestäni millään nimityksillä, varsinkaan hänen tai kenenkään muun kuullen. Itsekseni saatan mutista että "miten tyhmä voi ihminen olla" tjsp. Sädekehän saa asettaa kutreilleni nyt.