Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosacea kokemuksia kaivataan

Vierailija
12.02.2016 |

Minulla puhkesi yhtäkkiä rosacea. Kävin ihotautilääkärillä, hän tutki ihon suurennuslasilaitteella ja totesi, että minulla on rosacea-ihosairaus. Sain siihen antibioottivoidetta. Se ei ole auttanut ainakaan parissa viikossa yhtään.

Onko jollain kokemusta? Pitääkö olla erityisellä ruokavaliolla? Alkoholin jätin pois, kahvia juon vain aamulla kupin. Entä muuta? Mitä voin tehdä ettei iho mene kovin huonoon kuntoon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli rosacea ja siihen sain jonkun lääkekuurin, ihan siis sisäisesti nautittavan ja se auttoi kyllä. Mitään ruoka-aineita en vältellyt sen kummemmin, ehkä vähän mausteita. Samaan poskeen ilmestyy aina välillä vähän punaista näppylää mutta onneksi ei ole niin pahaksi äitynyt että olisi tarvinnut sittemmin lääkärillä käydä.

Vierailija
2/4 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti joka elää omaa elämäänsä, hoiti sitä tahi ei. Mutta ei niistä rasvoista haittaakaan ole.

Alkoholi saattaa aiheuttaa kuumotusta ja hehkuvaa punaisuutta kasvoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin stressi pahentaa kuten muitakin ihosairauksia. Alkoholi, mausteet, saunominen, aurinko... kaikki mistä tykkään on pahaksi.

Vierailija
4/4 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonotosta en tykkää. Saunomisen olen jättänyt pari vuotta sitten, kun siitä tulee huono olo. Nyt sitten alkoholi sai jäädä. Tulisia mausteita en käytä, joten niistä ei tarvitse luopua. Viinistä luopuminen vähän kirpaisee, mutta ajatuskin siitä, että se saisi naaman hehkumaan kirkkaanpunaisena ja ryhelmien syntyvän, takaa sen, ettei tee mieli enää edes kokeilla.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme