Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni suurin virhe oli kun äänestin Tarja Halosta presidentiksi. :(

Vierailija
12.02.2016 |

ja vielä kaksi kertaa. Nyt hävettää ja kaduttaa. Miten monelta ongelmalta olisimmekaan voineet välttyä jos tuo ruostekypärä olisi pysynyt pois presidentintehtävistä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Hävettää ja kaduttaa :-(

Vierailija
2/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se teidän kahden syy ollut yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo ollu pressa enää vuosiin: https://fi.wikipedia.org/wiki/Sauli_Niinist%C3%B6

Vierailija
4/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali.

Vierailija
5/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Hommalta päivää.

Vierailija
6/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettää?

Vierailija
7/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruostekypärä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Vierailija
8/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän Tarjan aikana tuli pakolaisia kuin persujen hallitusaikana.

Vierailija
9/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Presidentillä on Suomessa lopulta aika rajallisesti valtaa.

Vierailija
10/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä siitä, että äänestin häntä. Hän edustaa niitä arvoja, joita Oohjoismaissa olen arvostanut ja jotka saavat Pohjoismaat nousemaan huipulle milloin missäkin vertailussa.

Vierailija
11/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin minäkin, ajattelin että oli coolia saada nainen presidentiksi. Olen kyllä oppinut noista ajoista, että ehkäpä nyt se sukupuoli ei kaikista ratkaisevin juttu ole vaan ihan muut asiat. 

M40

Vierailija
12/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos viime vaaleissa yritit häntä äänestää niin ymmärrän miksi kaduttaa.

Vierailija
13/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhään ootte asian kanssa liikkeellä. Suomessa on ollut keskusta-kokoomusvetoinen hallitus 13 vuotta, ja kun asiat menee persiilleen, syytetään 4 vuotta sitten duuninsa lopettanutta presidenttiä, jolla asemansa puolesta ei käytännössä ole mitään muuta sanottavaa tämän maan asioihin kuin joku yksittäisten rikollisten armahdus? Niin kyllä kaikki on sen Tarjan vika sitten. Aivoon sattuu, kun ihmiset kritisoivat asioita ymmärtämättä kuinka ne toimivat. Tämän ketjun aloittajalla ei näemmä ole mitään tietämystä parlamentarismista tai presidentin asemasta ja valtaoikeuksista sen suhteen, kuinka presidentin päätäntävalta todella vaikuttaa yhteiskunnan toimintaan. Se kun ei vaikuta oikeastaan yhtään mitenkään.

Vierailija
14/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räikein virhe hänen kaudellaan oli miinoituksen purkaminen. Nyt saa venäläiset tulla yli iloisesti vislaten.

Vierailija
15/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeä siitä, että äänestin häntä. Hän edustaa niitä arvoja, joita Oohjoismaissa olen arvostanut ja jotka saavat Pohjoismaat nousemaan huipulle milloin missäkin vertailussa.

http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/presidentti-tarja-halonen-vladi…

"Yksityiskohtiin menemättä Halonen antaa ymmärtää, että Putin on hänen neuvojaan kansainvälisissä aiheissa paitsi kuunnellut myös noudattanut."

Vierailija
16/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia taakkasi alla. Jokainen joutuu maksamaan virheistään.

Myötähäpeän tunne on suunnaton.

Otan osaa. Pukeudun päiväksi säkkiin ja tuhkaan, laulan itkuvirsiä ja voivottelen..

Vierailija
17/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja vielä kaksi kertaa. Nyt hävettää ja kaduttaa. Miten monelta ongelmalta olisimmekaan voineet välttyä jos tuo ruostekypärä olisi pysynyt pois presidentintehtävistä?

Ensimmäisellä kerralla vaihtoehto oli paljon karmeampi. Keinoelin asiamies laho, hyi vittu. Kumiankkakin olisi ollut parempi kuin lavasta laho esko.

Vierailija
18/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se oo ollu pressa enää vuosiin: https://fi.wikipedia.org/wiki/Sauli_Niinist%C3%B6

Onneksi. :)

Vierailija
19/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/presidentti-tarja-halonen-vladi…

"Yksityiskohtiin menemättä Halonen antaa ymmärtää, että Putin on hänen neuvojaan kansainvälisissä aiheissa paitsi kuunnellut myös noudattanut."

Halosen omakehuiset p-puheet nyt on mitä on.

Vierailija
20/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räikein virhe hänen kaudellaan oli miinoituksen purkaminen. Nyt saa venäläiset tulla yli iloisesti vislaten.

numero 13 täällä jatkaa, että tämänkin kommentin kirjoittajaan pätee se, että aivoon sattuu kun ihmiset kritisoivat asioita joiden toimintatavoista eivät oikeasti ymmärrä.

Suomi ratifioi OTTAWAN sopimuksen 2011, kun EDUSKUNTA hyväksyi sen.

EDUSKUNTA HYVÄKSYI OTTAWAN SOPIMUKSEN

EDUSKUNTA

EDUSKUNTA

EI PRESIDENTTI

EDUSKUNTA

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ottawan_sopimus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan