Kumpi on isä?
Ensimmäisen miehen kanssa harrastin seksiä kp 16 kahdesti. Ensimmäisellä mies ei lauennut ja toisella keskeytetty yhdyntä. Toisen miehen kanssa kerran kp 20 ja kaikki sisälle.
Mulla on normaali 6/28 säännöllinen kierto. En tarvitse yhtään jeesustelijaa kertomaan ehkäisystä, vahinko on jo tapahtunut.
Kommentit (23)
todennäköisesti tuo 16, koska sperman on oltava ennen ovulaatiota sisällä. kp 20 vuotoon on enää 8 päivää, ovulaatio on ollut 14 pvä, lähinnä mietin että onkohan raskaus tullut tästä kierrosta? Sperman olisi tullut olla sisälläsi ennen 14 kiertopäivää. Tai sitten ovulaatiosi oli pari päivää myöhässä. Tuo 20 kp:nä hedelmöittyminen on erittäin epätodennäköistä, ellei sitten ole tullut toinen ovulaatio tai kierto ollut reippaasti myöhässä. osaatko sanoa tarkkaan milloin ovuloit, oliko tuntemuksia? Itse taas käytän varmoja päiviä, ja viimeinen viikko ennen vuodon alkua harrastetaan miehen kanssa suojaamatonta seksiä. Mun kokemukseen nähden epäilen 20kp vaihtoehtoa.
Yleensä ovulaatio 2vkoa ennen kuukautisia, oli kierto mikä hyvänsä. Muistaakseni?
Ap, tsemppiä päätöksen tekoon! Käy myös sukupuolitautitesteissä, ne tauditkin on hirveän yleisiä nykyään. Just kun ihmiset kyntää ilman kumia.
Sinuna menisin sukupuolitautitestien ja abortin kautta aa-kerhoon. Ei todellakaan ole aikuisen ihmisen käytöstä tuollainen.