Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä mikseivät opiskelijapojat tavoittele vähän vanhempia naisia vaan tyytyvät usein ikätovereihinsa

Vierailija
12.02.2016 |

Keskimääräinen n. 31-33-v. nainen on kuitenkin melko samanlainen keholtaan ja mieleltään kuin n. 21-23-v. nainen, mutta taloudellisessa tilanteessahan on aivan valtava ero.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin oikeassa. Minä olen 50-vuotias, mutta kukaan ei ikinä luule 49 vuotta vanhemmaksi.

Mielestäni opiskelijapojat voisivat jonottaa oveni takana ja parhaimman näköiset voisivat tulla vierailulle.

Vierailija
2/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin mutta en kelvannut. Toisaalta en kelvannut myöskään niille oman ikäsille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska opiskelijapojalla ei ole varaa tarjota teille!!!!!  Kunhan kustannatte treffit saatte heti opiskelijapoikia.

Vierailija
4/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIssä sä kuljet? Mä oon 45v ja aina (ne n. 4x vuodessa) kun baariin lähden, saan häätää noita 20-25v lapsia kimpustani. Osa on nuoremman näköisiä kun oma esikoinen (14v). Ei mene jakeluun, vaikka lyön ajokortin niiden käteen, joka on siis myönnetty ennen kuin osa noista vempuloista on edes syntynyt

Vierailija
5/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne opiskelijapojat haluavat joskus lapsia (useimmat miehetkin haluavat) ja fiksusti tiedostavat sen, että mihinkään vakavaan juttuun ei kannata ryhtyä sellaisen naisen kanssa, joka on kymmenen vuoden päästä hedelmätön. 

Vierailija
6/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän me kolmekymppiset itselliset naiset kustannetaan treffit jos tarpeen on. Oma mummoni sai vielä päälle nelikymppisenä lapsia, ja nykyäänhän on keinohedelmöitykset yms, hyvin luonnistuu. Eikö se olisi niille opiskelijanuorukaisille kivempaa, kun naisella on varaa ostaa kotiin hyvät viinit, tarjota illalliset, yms? Plus että kyllähän sitä on kaikenlaisia kikkojakin jo taskussa, vinkvink...

Vierailija
7/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne opiskelijapojat haluavat joskus lapsia (useimmat miehetkin haluavat) ja fiksusti tiedostavat sen, että mihinkään vakavaan juttuun ei kannata ryhtyä sellaisen naisen kanssa, joka on kymmenen vuoden päästä hedelmätön. 

Eihän siitä ole varmaan edes viikkoa, kun puhuttiin vauvakadosta ja sen yhteydessä julkaistiin tilastoja, joista tulee ilmi, että vain 30 % nuorehkoista miehistä haluaa lapsia.

Vierailija
8/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä ole varmaan edes viikkoa, kun puhuttiin vauvakadosta ja sen yhteydessä julkaistiin tilastoja, joista tulee ilmi, että vain 30 % nuorehkoista miehistä haluaa lapsia.

Ja tuo siis koskee sitä, että joskus tulevaisuudessa eikä edes sen hetkistä tilannetta.

Vierailija
9/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä opiskelijapojut varmasti sinullekin antavat, jos olet pitänyt itsestäsi huolta.

Vierailija
10/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 30v on mieleltään 20v tasolla, niin surullista on elämä. Kakskymppisiä kiinnostaa bilettää ja kokea asioita, kun kolmekymppisenä yleensä halutaan jo alkaa perustaa perhettä.

Vierailija
11/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap :D Hauska kuitti sille nuoria opiskelijatyttöjä kaipaavan vanhemman miehen aloutukselle.

Ja olen kyllä samaa mieltä, olenhan itsekin melkein puuma. Olen 31v ja deittailin pari kertaa erästä parikymppistä rokkaria / opiskelijaa, jota luulin vanhemmaksi (ja hän luuli minua itseään nuoremmaksi, huh huh..).

Vierailija
12/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 30v on mieleltään 20v tasolla, niin surullista on elämä. Kakskymppisiä kiinnostaa bilettää ja kokea asioita, kun kolmekymppisenä yleensä halutaan jo alkaa perustaa perhettä.

Ei läheskään kaikki halua perustaa perhettä välttämättä koskaan. Ja moni parikymppinen voi olla ikäistään fiksumpi ja kypsempi. Jokainen yksilö on erilainen.

Vierailija
13/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet täysin oikeassa. Minä olen 50-vuotias, mutta kukaan ei ikinä luule 49 vuotta vanhemmaksi.

Mielestäni opiskelijapojat voisivat jonottaa oveni takana ja parhaimman näköiset voisivat tulla vierailulle.

Äläs nyt kurttumummo luule liikoja

Vierailija
14/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt nimittele, kyllä kuule harmonikansoitto on ihan hieno harrastus-siihenhän meillä on täällä Suomessa perinnekin !

Vierailija
15/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkkijärven polkka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt nimittele, kyllä kuule harmonikansoitto on ihan hieno harrastus-siihenhän meillä on täällä Suomessa perinnekin !

Miltä tuntuu kun sun parasta ennen päiväys meni jo?

Vierailija
16/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säkkijärven polkka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu kun sun parasta ennen päiväys meni jo?

En koe olevani mikään einestuote lihatiskillä ja tuskinpa niistä siellä tuntuu enää miltään.

Päivämäärät sitäpaitsi ovat vain kaupan  asiakkaita varten,ei  mitään tuotetta itseään.

Vierailija
17/17 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska palautus mutta ei vain toimi noinpäin. Naiset eivät vain pidä itseään nuoremmista miehistä elleivät ole kypsässä keski-iässä itse. Poikkeuksia toki on.

Naisia kiinnostaa miehen kokemus, status ja sosiaalinen sulavuus ja jos nainen on paljon vanhempi, on naisella noita asioita ainakin osittain enemmän kuin miehellä.

Mutta miehillä tai pojilla ei ole samanlaisia ehdottomia mielipiteitä kuten naisten ketjussa nähtiin, vaan parikymppiselle pojalle kyllä kelpaa ainakin pikasuhde kolmekymppisen naisen kanssa jos vain nainen itse tekee aloitteen, mutta harvoin näin tapahtuu. Vain suora aloite lasketaan, koska parikymppinen poika ei osaa niitä naisten vietteleviä mulkaisuja vielä aloitteeksi tulkita.

Ja naisen taloudellisella tilanteella ei ole väliä, koska nainen ei laita rahaa miehiin. Miehet tuottavat ja maksavat enemmän veroja ja naiset tekevät melkein kaikki kulutuspäätökset pariskuntatalouksissa. Rahan merkitys on naisten saamisen helpottaminen. Toki naisen taloudellinen tilanne voi auttaa jos tämä kolmekymppinen nainen haluaa seksuaalisia palveluksia toisilta naisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä