<3 Ystävänpäivä - mitä suunnitelmia? <3
Arvon palstalaiset, onko teillä mitään suunnitelmia ystävänpäivälle? Itsellä on vielä vähän auki, niin kaipailen ideoita! Ja siis avoliitossa olen.
Kommentit (31)
No niin, monestakin viestistä huomaa sen, ettei ystävänpäivä ole "kaupallista jenkkipaskaa", niin kuin jotkut väittävät. Se on sitä, jos teette siitä kaupallista. Kukaan ei ainakaan toistaiseksi sanonut ostavansa miljoonaa ruusua, ökykalliita sydänkonvehteja tai odottavansa Cartierin timanttikaulakorua. Juuri tuollaista rentoa, ihanaa yhdessäoloa ystävänpäivän viettoa vaan.
Sainpahan sanottua.
Mulla suunnitelmissa mennä synnyttään. Jos en satu menemään jo tänään tai huomenna ;)
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään jättimegaromantiikkahömpötystä tarkoittanutkaan, vaan jotain pientä spessua ystävänpäivän kunniaksi.
Ihme hapannaamoja täällä :(
- Ap
Eli et pysty keksimään "jotain pientä spessua" itse vaan tulet täältä kyselemään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään jättimegaromantiikkahömpötystä tarkoittanutkaan, vaan jotain pientä spessua ystävänpäivän kunniaksi.
Ihme hapannaamoja täällä :(
- ApEli et pysty keksimään "jotain pientä spessua" itse vaan tulet täältä kyselemään :D
Voi luoja sun kanssas. Tietenkin pystyn keksimään itsekin, ajattelin vaan jos täältä löytyisi jotain toteuttamiskelpoista, siis sellaista mikä ei tullut itselle mieleen.
Ajattelin katsoa kaikki omistamani kauhuelokuvat putkeen ja syödä irtokarkkeja.
Ostan meille toisen asunnon, jossa voidaan piipahdella.
Isän hautajaiset on ystävänpäivänä ja isoisän keskiviikkona
Vastaus on mies, mutta hyppäisin kyllä avantoon myös jos itse olisin.