Määritetään tasomme parisuhdemarkkinoilla (numero)
Itse sanoisin olevan 3
188cm 95kg ammatti lehdenjakaja. Harrastuksena teatteri. Olen mies.
Kommentit (14)
Tuolla älyllä numerosi on jotain miinusmerkkistä.
Ei tullut mieleen laittaa mitään asteikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä asteikko? Voin olla joko 8, 5 tai 16
0-10 tai jos haluaa käyttää muuta asteikkoa niin kertoo mitä asteikkoa käyttää.
Vaikka -3 , koska en ole mies, en harrasta teatteria, en jaa lehtiä, en ole 188 cm pitkä enkä paina 95 kg.
Vierailija kirjoitti:
Nillititkö aina koulussakin kun opettaja ei sanonut erikseen asteikkoa? :D
Olen varmaan miinus 10, koska kuka tahansa olis mieluummin yksin kun mun kanssa. Mutta pakko kai se on sanoa 0.
Ootsä se Hesarin perfektioinisti-lääkäri? Tyyppi oli siis vaihtanut lääkärin ammatin lehdenjakeluun, koska siinä on helpompi olla täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos... toisin kuin ehkä sinä, olen käynyt yliopstoa ja arvosteluasteikko oli yhdestä kolmeen. Joskus 1-5. Eli sinä kansakoulun käyneenä pidät itsestään selvänä, että asteikko on 1-10, minä en...
Nolla. Rakastunut ja erittäin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätään mikä asteikko koulussa on, mutta tässähän olisi voinut olla myös 1 - 5, 0 - 5 tai 1 - 10 tai 0 - 100 tai... mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos... toisin kuin ehkä sinä, olen käynyt yliopstoa ja arvosteluasteikko oli yhdestä kolmeen. Joskus 1-5. Eli sinä kansakoulun käyneenä pidät itsestään selvänä, että asteikko on 1-10, minä en...
Mikä on yliopsto? :) Et luultavasti anna itsellesi täysiä pisteitä mukavuudesta millään asteikolla?
Korkeakoulutettu, hyvässä ammatissa, eronnut, kaksi lasta yhteishuoltajuudessa, autot, mökit, talot, pelit ja pensselit. Luonne rauhallinen, liian kiltti, ei pidä ravintoloissa juoksemisesta, ei alkoholiongelmia. Ikää jo yli 40. Ulkonäköä kehuttu, tukka päässä, mutta pituutta vain 173 ja nyt noin 5 kg liikaa painoa. Mies. Ja näillä ei irtoa varmaan kouluarvosanana kuin vitonen, korkeintaan kutonen, muuten ei varmaan olisi sinkkuutta yli neljää vuotta kestänyt.
Kaveripiirissä muutama fiksu, tavallisen näköinen ja tosi hyväkäytöksinen sinkkumies samasta ikäluokasta, mutta kysyntää naisten puolelta ei ole. Naureskellaan aina, kun meidän porukan häntäheikki helvetin hyvällä ulosannilla varustettu, kauhea sovinisti ja työttömänä jo kymmenkunta vuotta ollut kaveri. Mutta sillä onkin aikaa salilla lirkutella naisille. Hehhee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kansakoulussakaan asteikko ollut 1 - 10, vaan 4 - 10...
Asteikolla 1 - 10 olisin varmaan 0, koska olen jo parisuhteessa enkä siten ole parisuhdemarkkinoilla.
Mikä asteikko? Voin olla joko 8, 5 tai 16