Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katariina Souri

Vierailija
12.02.2016 |

Uudessa seiskassa oli kuva Katariinasta uuden rakkaansa kanssa. En lakkaa ihmettelemästä, miksi aina poikkeuksetta lesbopareissa se toinen muistuttaa miestä pukeutumisen ja käytöksenkin suhteen. En tiedä yhtään paria, jossa tämä asia olisi toisin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Sanni & Eveliina? Kummatkin yhtä poikamaisia ja samalla naisellisia.

Vierailija
2/14 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen pitää aina ottaa se "miehen rooli" vaikka naisia olisivat molemmat. Jotenkin huvittavaa. Mikäli itse olisin lesbo, niin haluaisin kyllä kauniin naisen enkä miesmäistä, eikö olisi helpompi sitten ottaa vaan se mies eikä naista joka muistuttaa miestä :D hmm..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen pitää aina ottaa se "miehen rooli" vaikka naisia olisivat molemmat. Jotenkin huvittavaa. Mikäli itse olisin lesbo, niin haluaisin kyllä kauniin naisen enkä miesmäistä, eikö olisi helpompi sitten ottaa vaan se mies eikä naista joka muistuttaa miestä :D hmm..

Nii-i. Ja jos minä olisin mies niin miksi en ottaisi ladyboyta jotka on usein valovuosia tavisnaisia kauniimpia ja naisellisempia, meikattuja ja huoliteltuja, kun eihän sillä ole mitään väliä mitä siellä housuissa on...

Vierailija
4/14 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin suhde naiseen eroaa miessuhteista"

Itse juttua en lukenut mutta voin kuvitella, että naissuhteissa väsyy kieli ja sörkitään sormilla huomattavasti enemmän. Monet leikkivät myös miestä.

Vierailija
5/14 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei kylläkään ole miesmäinen vaan androgyyni-tyyppinen.

Vierailija
6/14 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tuon Eliyan eläinkaupassa jossa hän työskenteli. Iskin itsekin silmäni häneen ;).

Vierailija
7/14 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen.

Kuitenkin jos minun tulisi ottaa kumppaniksi nainen, ottaisin mahdollisimman miesmäisen naisen.

Mielellään naisen joka haluaisi olla mies.

Vierailija
8/14 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietääkseni lesbojen suhteessa ei oo yhtään miestä. Maskuliinisuus ei tee kenestäkään miestä, eikä sen takia kukaan eläydy mihinkään miehen rooliin. Eikä kukaan lesbo seurustele miehen kanssa kuka on naisen ruumissa. Maskuliinisia heteronaisia naisia on myös pilvin pimein.Ne on, kun suoraan vedetty DTM:n jonosta, mutta onko nillä sitten mies se nainen kotona?  Ehkä parisuhde ei missään muodossa oo 50/50 maskuliininen/Feminininen. 

Katariina Souri on joku hiutale/bi joka nyt toistaseks nauttii jatkuvista orkuista ja kun se huuma on ohi. Niinkyl sieltä taas joku basisti löytyy.

Vierailija
9/14 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sen strap onin kanssa miestä leikitään. Ei kaikki tietty.

Vierailija
10/14 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun lepakotkin käyttää niitä seksileluja, tekokik...tä ja muita lillutimia. Eli aito ei kelpaa, pitää olla jolly.

Vierailija
11/14 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii-i. Ja jos minä olisin mies niin miksi en ottaisi ladyboyta jotka on usein valovuosia tavisnaisia kauniimpia ja naisellisempia, meikattuja ja huoliteltuja, kun eihän sillä ole mitään väliä mitä siellä housuissa on...

Todella moni setämies näin tekee vaikka muuta väittää. Ensin Aasiassa lapsinaisvartaloita, ja sitten kehdataan myöntää jo totuus. Lapsi ja mies.

Vierailija
12/14 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset parit kiinnittävät huomion, siksi ne kuvitellaan yleisemmiksi, kuin mitä ne ovat. Kahta naisellisen näköistä naista kadulla ei miellä pariksi. Samoin on paljon sellaisia vähän kulahtaneen mamman oloisia keski-ikäisiä lesboja, joiden suuntautumista ei tule ajatelleeksi.

Vierailija
13/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina Souri eli Kata Kärkkäinen psyykkisesti sairas ihminen tässä hieman aiheesta

https://souri-katariina.blogspot.com

Hävytöntä miten esim riekkomedian roskalehti Apu pitää yllä tämän sairaan ihmisen deluusioita

https://www.apu.fi/artikkelit/katariina-souri-asuu-yksin-maatilalla-sip…

Nykyään ulkomaailma ei pysty mua satuttamaan  hehehe psykoosit on täysillä tulilla että silleen. Narttu on rakentanut nyt mielessään uskomuksen että joku tulisi pieksämään hänestä mielisairauden ulos. No sellainen olisikin toivottavaa mutta tuskin kukaan haluaa eliminoida noin sairasta variksenpelätintä.

Hesari teki hyvän työn paljastaessaan jälleen kerran miten jäässä tämä skitsofreenikko on. Kuten kuvasta näette eihän kyseinen "suurteos" ole mitään muuta kuin jonkun 10 vuotiaan teinin töhertämä grafiitti

https://hs.mediadelivery.fi/img/658/a77c6a12ce636e0ac5b0fdec17cb3e75.jpg.webp

Vierailija
14/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi pellenaama, uuniin vaan kaikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan