Facebook muut kansio
laitoin viestiä ihmiselle joka ei ole kaverini, yhteisiä kavereita kyllä on. Meneekö nykyään vieläki siis muut kansioon? Jos laitan toisen viestin putkahtaako se sieltä pois vai pysyy silti siellä? Ja hänellä näkyy f ikoni siinä, käyttääkö hän vain koneella facebookkia?
T. Avuton facebookissa
Kommentit (9)
Entä mites jos käyttää vaan koneella facebookkia? Tuleeko sinnekkin viestipyynnöt vain?
Muut-kansio on tehnyt katoamistempun niin koneella kuin mobiilillakin. Eli tulee viestipyyntö koneen kautta myös. Hyvä parannus kyllä, muut-kansio jäi monelta huomaamatta. Helpottaa facebook-kirppiksillä huomattavasti yhteydenpitoa.
Mulla ei tullut mitään ilmoitusta vaan huomasin viestipyynnön sattumalta?
Mulla on tullut kaikki viestit ihan normaalisti aina viestikansioon. Riippuneeko vastaanottajan asetuksista.
Mulle saa kaikki laittaa viestiä, mutta silti kaverilistan ulkopuoliset viestit menee muut-kansioon, eikä ilmoituksia tule.
Mistä sitä nyt tietää onko saanut hän viestin vai ei :/
näkeekö sen käyttääkö puhelimella vai koneella ainoastaan facebookkia?
Sieltä tulee ilmoitus "viestipyynnöstä" ja vastaanottaja kun hyväksyy sen, niin sinulle tulee ilmoitus ja sitten hän voi vastata siihen. Eli ei mene enää muut kansioon josta sitä kukaan ei aiemmin osannut katsoa