Miehet, varsinkin te jotka väitätte pitävänne pienistä rinnoista! Arvostelkaa (kuva)
http://aijaa.com/BEsX1N Siis antaa arvosana noille vasemmanpuoleisille. Petttisittekö kun tuollaset paljastuisi paidan alta? Itsellä on hyvin saman näköiset olen 19 ja olen miettinyt leikkaukseen menoa koska onhan nää vaan tosi epäseksikkäät ja nolot. Te jotka sanotte pitävänne pienistä rinnoista ette varmaan tarkoita ihan noin pieniä vaan puhutte jostain B kupista? t 65AA
Kommentit (70)
Jos sinne paidan alle on tungettu joku ilmapallo feikkitissiksi ja sitten esiin kuoriutuu tuo näky niin menisin kyllä hämilleni, sekä tisseistä että siitä huijaamisesta, mutta jos "tavara on ollut esillä" ihan rehellisesti koko illan niin tykkäisin ja panisin.
Noi Ei ole aa-kuppia nähneetkään. Aivan normaalin kokoiset, varmaan b-kuppi.
Vasemmalla kauniit, vielä jotain seksikästä alusvaatetta niin nam.
Noi oikeenpuoleiset on epäaidon näköiset eikä ainakaan minua viehätä.
Älä mene leikkaukseet! Sulla on komiat tissit! <3
Nuo ei kyllä ole aa:n rinnat. Vähintään a.
Minä en tuollaisista pettyisi, kauniit rinnat ne on. Sitäpaitsi, kyllähän sen suurinpiirtein pystyy päättelemään paidankin läpi jo etukäteen. Juuri äsken mietin, kun katsoin Voice of Finlandia ja siinä oli Amanda Harkimo kannustusjoukoissa, että minun silmiini hän näytti kauniimmalta aiemmin, ennen kuin otti silikonit.
Olen bi-seksuaali niin ehkä tähän voin kommentoida? Minun mielestäni vasemmanpuoleiset näyttivät kauniilta ja säilyvät myös kauniina läpi elämän :) Oikein hyvät tissit.
Muista, että kirurgisiin toimenpiteisiin liittyy aina komplikaatioriskejä ja joudut myös myöhemmin käyttämään paljon rahaa rintojen uusimiseen. Sen massin voi käyttää esim. siistiin Aasian reissuun, jossa saat vähän perspektiiviä elämään ja tisuihin.
Noita näkee useammin kuin kuvitteletkaan. Ei mitään järkeä leikata. Aivan hyvät.
-m36
Anteeksi nyt että kommentoin vaikka olen nainen. Ajattelin vain sanoa, että noi vasemmanpuoleiset ei ole mitenkään erityisen pienet rinnat, vaan useimmilla tuntemillani hoikilla naisilla on juuri tuon kokoiset tai pienemmätkin rinnat.
Nuorilla naisilla taitaa olla tänä päivänä hieman vääristynyt kuva siitä, minkä kokoiset on "normaalit rinnat", eikä tietysti ihmekään.
Moni sanoo että ei oo kuvassa aa kupit mutta nuo on tosi samannäkoiset kun mun ja mä en löydä mitään muita kuin ani harvoin 65 aa kuppeja tai sitten kaarituettomia pitsiliivejä mitä yleensäkin käytän.
Vierailija kirjoitti:
Noi Ei ole aa-kuppia nähneetkään. Aivan normaalin kokoiset, varmaan b-kuppi.
Just näin! Mulla on ehkä pienen hitusen isommat ja oma kokoni on 75B. Aivan hyvin voi kuvat tissit olla B-kuppi.
14 oli siis ap. Ja en oo tietty heti veitsen alle juoksemassa mutta on tätä tullu jo 17 vuotiaasta mietittyä kun tuntuu ettei mun tissit koskaan kehittynykkään ja oon aina hävenny niitä. Sanotte myös että noi on tosi normaalin kokoset silti en oo varmaan kellään nähnyt koskaan. Ja jos ei edes normaaleja rintsikoita saa ni on näissä varmaan joku kehityshäiriö..
-ap
Naiskommenttina tähän; Hyvät tissit ! Älä mieti silikoneja. Olisin onnellinen jos omistaisin tuon kokoiset.
Mulla vielä pienemmät.. :(
Mä itkisin onnesta jos saisin nuo rinnat.
T. 85E
Ei niitä kuppikokoja kukaan siellä makuuhuoneessa mittaile. Täysin normaalit ja nätit tissit.
AA kirjoitti:
Naiskommenttina tähän; Hyvät tissit ! Älä mieti silikoneja. Olisin onnellinen jos omistaisin tuon kokoiset.
Mulla vielä pienemmät.. :(
On mullakin sitten kai vielä pienemmät kuin kuvassa kun monet sanoo että kuvan tissit on b kuppi. Silti mun on tosi saman näköiset ja hukun jo a kuppiin. :(
Tuollaiset ovat ihanteelliset minulle.
mies 40