Jatka lausetta. Jos jättäisin työni tekemättä niin...
Kommentit (21)
Mitään ei tapahtuisi. Olen työtön.
..joku muu joutuisi tekemään sen. Ja jos ei olisi hyvää selitystä, niin minut irtisanottaisiin.
Vierailija kirjoitti:
..joku muu joutuisi tekemään sen. Ja jos ei olisi hyvää selitystä, niin minut irtisanottaisiin.
Sama. Olin vasta kolme päivää sairaslomalla. Päivässä olin tehnyt rästityöni, joten enpä kyllä ole kovin tärkeä.
...joku muu kyllä tekisi sen mutta osastolla saattaisi olla hieman kiire.
Sh
asiakkaani eivät saisi kuntoutusta. Kärsisivät oppimisvaikeuksista ja syrjäytyisivät. Näin kärjistetysti. Olen puheterapeutti. Ehkä heille joku toinen terapeutti löytyisi tosin, ettei heidän elämänsä nyt ihan pilalle menisi. Mitään akuuttia vaaraa ei taitaisi aiheutua, jos vsan yhtäkkiä lakkaisin lähtemästä töihin.
Muut ihmiset saisivat maata rauhassa kotona ilman velvoittavia toimia.
Toisaalta enemmän ihmisiä syrjäytyisi eikä pääsisi kouluihin ja töihin.
...toiset joutuisivat tekemään työni. Sitten joutuisin työterveyspskologin juttusille että miksi kieltäydyn töistäni. Ja jos ei kunnon selitystä heru enkä edelleenkään suostu töitäni tekemään niin potkut tulisi. Toimistosihteeri.
...en saisi ruokaa. En saisi myöskään sosiaaliturvaa koska olen yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
minua ei olisi olemassa.
Terveisin jumalasemassa oleva vanhempi agentti.
Saisin kengän kuvan persauksiin ja minut korvattaisiin välittömästi toisella henk.koht.avustajalla. Joku saisi todella hyvän työn, 8 t viitenä päivänä viikossa ja käsittääkseni se on tällä alalla melko harvinaista.
Työnantajani ei voisi mennä omiin töihinsä. Saisin potkut ja hoitolapset uuden hoitajan.
saattais ruveta laitoksia aika äkkiä ketuttaa ku paskanen pyykki ei lähe eikä puhdasta tule tilalle...
eli pesulatyöntekijä
Joku muu joutuisi ne tekemään, ihmisten töihin pääsy saattaisi viivästyä ja osalle tulla turhia katkoja puuttuvien koulutusten takia. Työhöni liittyy henkilöstöhallinto.
Jos työt ihan yhtäkkiä kesken jättäisin, joku voisi kuolla. Ainakin leikkausjonoissa viruttaisiin kauemmin.
joku saattaisi kuolla
lastenhoitaja