Yllytäkö teinejä seksiin?
Jos tytär ja poikaystävä jäävät kahdestaan meille ja kerron suunnilleen, milloin olen tulossa takaisin? Haluan välttää kiusalliset yllätystilanteet.
Kommentit (7)
Olet todella huomaavainen, pisteet siitä! Jos nuoret haluavat seksiä harrastaa, he tekevät sen joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet valmis mummoksi...
Miten heidän mahdollinen (no, todennäköinen) seksielämänsä liittyy siihen olenko valmis mummoksi vai en? Luuletko, että vahinkoraskaus olisi mahdollinen vain silloin kun he tietävät että olen esim. tunnin lenkillä?
Lähdemme miehen kanssa usein hienotunteisesti lenkille, kaupoille tjt., ja vastaavasti teinit saavat välillä häipyä samalla tekosyyllä pois kodista. Ihan kivaahan se on että kaikilla on seksielämää ja vapaa-aikaa, oli sitten nuoria tai vähän vanhempia henkilöitä.
Jatketaan vähän kysymystä, ostatteko kortsuja nuorisolle? Ei ap
Ihanan hienotunteista, hyvä ap. <3 Appivanhemmat tekivät aikanaan samaa. Vaikka he tiesivät tasan tarkkaan että meiltä lähtee vaatteet samalla hetkellä kun ulko-ovi menee kiinni ja me tiedettiin heidän tietävän, niin ei koskaan tullut mitään kiusallisia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Jatketaan vähän kysymystä, ostatteko kortsuja nuorisolle? Ei ap
En osta/ostaisi varmuuden vuoksi, mutta jos nuori pyytäisi ja osaisi kertoa hyvän syyn miksei voi itse ostaa, niin kyllä varmaan sitten.
Toivottavasti olet valmis mummoksi...