Eikö tämä nyt ole hiukan ylireakointia?
Jos on perhe, aikuiset noin 40v ja kaksi lasta, niin eikö ole aikamoista ylireakointia päättää tuhota perhe ja vaatia avioeroa yhden hairahduksen takia?
Eli oli työpaikkaromanssi nuorempaan naiseen joka päätyi muutaman kuukauden kestäneeseen seksisuhteeseen ja vaimo tuli yllättäen kotiin kesken työpäivän ja yllätti meidät makkarista. Veti tietysti raivarit, sen tietysti ymmärrän, mutta ei suostu edes keskustelemaan, vaan ilmoitti vain tylysti että se on avioero. Eikö ole vähän lapsellista heti vaatia eroa ilman mitään keskustelua? Lähti lapsien kanssa eikä enää vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Miten voi heittää hyvästit 15v liitolle tosta noin vain? Eikö näin isoja asioita kannattaisi miettiä vähän pidempään ja yrittää sopia? En vaan tajua eikö ole yhtään suhteellisuuden tajua, okei se oli väärin, mutta silti kyse on neljän ihmisen elämästä. Aika raakamaiselta tuntuu.
Mitä tässä voisi tehdä?
Kommentit (18)
Saman olisin minä tehnyt! Olis ehkä kannattanut miettiä vähän mitä vaimon selän takana touhuaa. Oikein sulle!
Vierailija kirjoitti:
Jos on perhe, aikuiset noin 40v ja kaksi lasta, niin eikö ole aikamoista ylireakointia päättää tuhota perhe ja vaatia avioeroa yhden hairahduksen takia?
Eli oli työpaikkaromanssi nuorempaan naiseen joka päätyi muutaman kuukauden kestäneeseen seksisuhteeseen ja vaimo tuli yllättäen kotiin kesken työpäivän ja yllätti meidät makkarista. Veti tietysti raivarit, sen tietysti ymmärrän, mutta ei suostu edes keskustelemaan, vaan ilmoitti vain tylysti että se on avioero. Eikö ole vähän lapsellista heti vaatia eroa ilman mitään keskustelua? Lähti lapsien kanssa eikä enää vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Miten voi heittää hyvästit 15v liitolle tosta noin vain? Eikö näin isoja asioita kannattaisi miettiä vähän pidempään ja yrittää sopia? En vaan tajua eikö ole yhtään suhteellisuuden tajua, okei se oli väärin, mutta silti kyse on neljän ihmisen elämästä. Aika raakamaiselta tuntuu.
Mitä tässä voisi tehdä?
Ai mitäkö voi tehdä? Hyväksy asia ja tunnusta itsellesi, että oli kusipää mulkvisti. Kärsi muutama kuukausi ja vihaa itseäsi. Anna kuitenkin itsellesi anteeksi ja jatka elämää. Toivottavasti otat opiksesi.
Lapsellista? Sinä se lapsellinen olet kun et aikuisten kesken pystynyt ajoissa keskustelemaan vaimosi kanssa.
Niin kukas se heitti hyvästit 15v liitolle?
No voi voi. Ihan oikein. Vai olisitko itse vastaavassa tilanteessa innoissasi jatkamassa vaimosi kanssa kun hän panisi jotain isokalua teidän parisängyssä? Niinpä.
Olet surkea aviomies ja isä. Tuhosit kaiken ja haet syyllistä nykytilaan vaimostasi.
Vaimosi muuten saattoi vain odottaa hetkeä että voi lähteä. Ja sinä annoit sen.
Klikkasin, vaikka arvasin jo otsikon "ylireakoinnista" että tämä on provo.
Ihan selvästi naisen kirjottama teksti. 0/5 ei jatkoon.
Hah, jätä se vanha akka, ota tämä nuorempi tilalle ja sano vanhalle että vie kersat myös. Jos rahaa vaatii niin uhkaat väkivallalla, riittävän selvästi että tajuaa. Win?
Mä en kyllä voisi olla miehen kanssa, joka kirjoittaa "lapsien"!! Se kirjotetaan "lasten"! Muuten en halua ottaa asiaan kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä voisi olla miehen kanssa, joka kirjoittaa "lapsien"!! Se kirjotetaan "lasten"! Muuten en halua ottaa asiaan kantaa.
Ja reagointia, eli reakointia. Ei kovin hyvä yleissivistyskään...
Naiset ovat monesti tuollaisia vähän äkkipikaisia ja tyhmiä. Kun hän saa vatsansa täyteen ja kunnon yöunet hän varmasti alkaa joka ikävoimään sinua. Voimia AP
M34
Miten itse pystyit heittämään 15 vuotta tuosta vaan?
Se oli väärin, väärin, väärin.
Kun provojakaan ei enää osata...
0/5, ei jatkoon