Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen elikkoparvi asuu mun kännykkäni sisällä? Apua!

Vierailija
11.02.2016 |

Nyt alkaa huumori loppua. En tosiaan tiedä, asuuko joku hullu hyönteisryhmittymä mun puhelimeni sisällä mutta jotain outoa tässä on. Huomasin joskus vuosi sitten, että aina hämärässä tai pimeässä mun puhelimen ruudulle tulee jostain ykskaks sellainen todella, todella pieni hyönteinen, jolla (tämänpäiväisen tarkemman tarkastelun jälkeen) on tuntosarvet, kroppa on hyvin vaaleanbeige, jopa harmahtava ja sillä on monta jalkaa. Se menee tuhotonta vauhtia ja on tosiaan niin pieni, ettei meinaa heittää veivejään edes sormen alla pyörittämällä. Tämä on toistunut nyt kymmeniä kertoja kotona ja päiväsaikaan päivänvalossa myös töissä sekä työmatkalla hotellissa eli kyse ei todnäk ole meidän kodin massiivisesta tuholaisongelmasta tai muusta sellaisesta. Mikä toi elikko on ja voiko oikeasti olla, että asuvat mun vesitiiviissä puhelimessani? Hyi hitto, kun alkaa jo tosiaan olla vitsit vähissä, kun miltei joka aamu aamukahvia juodessa hyvin hämärässä huoneessa noita veikkosia hyppää tai lentää tai ryömii ruudulle. HRRRR.

Auttakaa. Mikä toi on? Koko on siis ehkä 1/4 nuppineulanpäästä. Ehkä jopa 1/6. Apuva.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkin poikasia. :)

Veikkaisin että on kuitenkin jonkun lajin jäytiäinen.

Vierailija
22/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puhelin koskaan ollut vedessä mutta sen yksi myyntivaltti on tehokas vedenkestävyys. Jäytiäinen ei näytä kuvien perusteella oikealta

Minulla oli kerran hortensia, jossa oli näitä vastaavia miljoona ja ne söivät kukan lehtiä. Tästä on kuitenkin aikaa jo pari vuotta. Voisko nää olla jotain tommosia? Täällä töissä ei kyllä mitään kasveja ole.

Yritin ottaa kuvaa mutta uskokaapa huviksenne, että se pirulainen on niin pieni, että liikkeessä siitä ei todellakaan saa kuvaa ja kuolleena se on ihan vaan pienen nukan näköinen, kun on niiiiiin pieni ja teilaantuessaan muuttuu ihan mössöksi.

Mä en ole koskaan nähnyt näitä missään muualla kuin tuossa näytöllä. Ja ehkä siinä hortensiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olet sietänyt niitä ötököitä vuoden ajan? Itse olisin listinyt ne heti kun huomasin, tai heittänyt koko kännyn mäkeen. Nehän voivat kätevästi kulkeutua korvaasi ja kasvattaa sinne uuden yhteisön. Yäh!

Jos ne tuleekin siihen puhelimeen AP:n korvasta...

Vierailija
25/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika selvä juttu:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Satiainen

Tuohan sopii kyllä AP:n kuvaukseen.

Vierailija
26/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olet sietänyt niitä ötököitä vuoden ajan? Itse olisin listinyt ne heti kun huomasin, tai heittänyt koko kännyn mäkeen. Nehän voivat kätevästi kulkeutua korvaasi ja kasvattaa sinne uuden yhteisön. Yäh!

No mitäpä luulet, Hermanni? Olen listinyt jokaikisen mutta vaikea niitä on muuten tuhota, kun niitä en koskaan missään näe

Tämä muuten oli jo asianlaita edellisessä kämpässä ja edellisen puhelimen aikaan, kun nyt oikein muistiani kaivelen.

Vierailija
27/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon vielä, että sillä ei ole silminnähtävää erillistä päätä vaan on ihan pyöreä ja vaaleanharmaa. Ei ruskea tai musta. Esiintymiä en ole nähnyt koskaan muualla kuin puhelimeni näytöllä sekä tässä että edellisessä puhelimessa. Mun havaintojeni mukaan se ikään kuin lennähtää näytölle. Ei siis kipua mistään. Siipiä en kuitenkaan siitä erota. Päivällä en näitä ole nähnyt muualla kuin töissä. Ja koko on to-del-la pieni.

Vierailija
28/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pölytäi tai jäytiäinen, se on ihan pyöreä, todella pieni, monta jalkaa joita ei silmä erota ja väri on just sellainen harmaanbeige. Tai greige, jos trendikkäästi sanotaan.

Mistä tiedät sillä olevan monta jalkaa, jos niitä ei näe silmällä?

Vierailija
29/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottakoon vielä, että sillä ei ole silminnähtävää erillistä päätä vaan on ihan pyöreä ja vaaleanharmaa. Ei ruskea tai musta. Esiintymiä en ole nähnyt koskaan muualla kuin puhelimeni näytöllä sekä tässä että edellisessä puhelimessa. Mun havaintojeni mukaan se ikään kuin lennähtää näytölle. Ei siis kipua mistään. Siipiä en kuitenkaan siitä erota. Päivällä en näitä ole nähnyt muualla kuin töissä. Ja koko on to-del-la pieni.

Kuvailit juuri satiaisen. Käy lääkärissä.

Vierailija
30/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on talossa noita jäytiäisiä (uusi kerrostalo ja rakenteet siksi vielä "kosteita") ja jos säilytä kännykkää öisin lattialla sängyn vieressä, tulee siihen niitä öttiäisiä. Kai ne siitä puhelimestakin jotain ravintoa aikansa saa, vanhempi puhelin jos on niin sen samoihin on jo kertynyt kaikenlaista.

Vierailija
31/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen näyttöhän valaisee ja kirkkaat valot houkuttelevat monia ötököitä. Lisäksi mainitsit että ötöjä esiintyy usein juuri hämärässä, eli näkyvät näytöllä koska valo miellyttää. En ihan usko että hyönteiset majailisivat luurissasi ja olen itsekin nähnyt kirkkaassa valossa kirjaa lukiessa noiden vipeltävän mustien kirjainten päällä erityisesti vanhoissa omakotitaloissa. Todennäköisemmin otukset elävät kotisi pinnoilla tai vaatteissasi joiden kautta siirtyvät mukanasi milloin minnekin.

Vierailija
32/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku punkki ehkä?

Vierailija
33/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molottajasontiainen?

Vierailija
34/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tuo jäytiäinen näyttää pitkulaiselta, tää mun kaveri on pyöreä... Asun viime vuonna valmistuneessa talossa ja toden totta säilytän puhelinta öisin lattialla. En siis erota jalkojen määrää, näen vain monta jalkaa kummallakin puolella. Elukka on todella nopea. Muistuttaa hieman sellaista kesällä ulkona oleskelevaa pientä punaista pyöreää hyönteistä, joka menee kovaa vauhtia, sen nimeä en tiedä mutta ainakin lapsena niitä pyöri aina joka paikassa pihalla. Tämä kaveri vaan on kymmenen kertaa pienempi.

Vierailija
35/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkää jotain punkkien nimiä niin voin googlettaa.

Vierailija
36/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla lintukirppuja?

Vierailija
37/40 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ne näyttävät vähän kehrääjäpunkeilta tai vihannespunkeilta, nyt kun jatkoin tiedonmetsästystä. Mutta mulla ei ole huonekasveja enää eli mistä noi sitten aina tulee?

Vierailija
38/40 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, saitko koskaan selville mitä ötököitä ne olivat? Minun puhelimeen ilmestyy juuri samoja pikku ötököitä.

Vierailija
39/40 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ratkaisua tähän? Täällä ilmoittautuu kolmas jolla täsmälleen kuvatun kaltaisia ötököitä ilmestyy puhelimen näytölle aauisin.

Vierailija
40/40 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinpä tämän keskustelun googlaamalla asiaa. Täällä siis myös yksi, jolla tämäntyyppinen ongelma.  Inhottavaa.:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi