Makaan täällä sängyssä ja itken! Auttakaa joku!
Mun pitäisi lukee tenttiin ja kirjoittaa jotain luentopäiväkirjaa. Pitäisi jaksaa lähteä kirjastoon.
Pitäisi ja pitäisi X(
Mä olen niin maassa, et voimat ei riitä mihinkään...
Kun mä aattelen jotain niin heti tulee itku :'(
Katson vaan Netflixii ja HBO Nordicii ja syön mässyyyy XO XO
Mulla niin paha paha olo eikä kukaan viitsi tulla jutteleen kun ovat töissä tai yliopistolla. Mun siskokin..,,
Mikä piristäis mua, olis jos mentäis kirppiksille ja sit syömään vegaaniiiii!!!
Mut kukaaaa ei haluuuu #\ XO /(
Kommentit (12)
Tuuun sun kaa:) Ostetaa sulle hienot kledjut ja sit mennää safkalle. Tentit saa unohtuu ku pidetää hauskaa!
Ei vegaaneja saa syödä, kuolevat kohta sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Tuuun sun kaa:) Ostetaa sulle hienot kledjut ja sit mennää safkalle. Tentit saa unohtuu ku pidetää hauskaa!
Jooo!!!
Ostetaan mulle aurinkovaatteet |D |D |D
!!!!!
Tentit on niin.... Kyl ne kehitysmaat siellä pysyyy X0 XO
Ota viiden minuutin tavoitteita. Esim. nouset ja menet pesemään naaman/hampaat ja olet siinä yhteydessä 5 minuuttia pystyssä. Jos tuntuu, että jaksat olla vielä 5 minuuttia pystyssä, kampaat vaikka tukan, valitset vaatteet siltä varalta, jos vaikka jaksatkin lähteä kirjastoon.
Jos et jaksakaan ensimmäisen 5 minuutin toiminnan kuluttua muuta kuin maata ja vetää mässyä, tee sitten sitä. Muuten etenet 5 minuutin tavoitteilla ja annat itsellesi luvan makoilla, jos vaan tuntuu siltä, että seuraavat 5 minuuttia ovat liikaa.
Kokeilun iloa!
Vegaanin syöminen on väärin niin monella tasolla.
Ajatteli mitä hyvä mieli sulla on parin tunnin päästä kun olet saanut lukemiset hoidettua alta pois. Keskity nyt niin on loppupäivä sitte aikaa niille kivoille jutuille.
Muuten käy niin että koko päivän vaan murehdit että kohta se pitäis tehdä.
Kirjoitat kuin vähäjärkinen, opiskeletko humanistisessa tk:ssa?
Mulla on tuo sama aloittamisen vaikeus. Eikö sulla ole konetta kotona, kirjoitat oppimispäiväkirjaa siellä?
Aloitat vaan kirjoittamalla mitä olet oppinut, teksi voi olla vaikka miten paskaa ja mielestäsi tyhmää kunhan vain aloitat ja kirjoitat jotain. Ihan mitä vain asiaan liittyvää. Kunhan mietteet muhivat aivoissasi jäsentelet teksitstäsi järjevämmän ja sisätöpitoisemman. Mutta aloitat kirjoittamisen nyt. Olet kai ollut luennoilla ja kuunnellut, varmasti muistat aiheesta jotain.
Kirpparit säilyy, se sama kakka on siellä myynnissä huomennakin, älä tee tehtävästä itsellesi liian isoa mörköä (usko mua, tiedän mistä puhun :)). Kohta huomaat että sulla on tehtävä tehtynä ja voit huokaista helpotuksesta. Tsemppii!
-Itsekin kuukauden päivät kohta koneella istuntu-
ps.perse tässä vaan valitettavasti leviii
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuo sama aloittamisen vaikeus. Eikö sulla ole konetta kotona, kirjoitat oppimispäiväkirjaa siellä?
Aloitat vaan kirjoittamalla mitä olet oppinut, teksi voi olla vaikka miten paskaa ja mielestäsi tyhmää kunhan vain aloitat ja kirjoitat jotain. Ihan mitä vain asiaan liittyvää. Kunhan mietteet muhivat aivoissasi jäsentelet teksitstäsi järjevämmän ja sisätöpitoisemman. Mutta aloitat kirjoittamisen nyt. Olet kai ollut luennoilla ja kuunnellut, varmasti muistat aiheesta jotain.
Kirpparit säilyy, se sama kakka on siellä myynnissä huomennakin, älä tee tehtävästä itsellesi liian isoa mörköä (usko mua, tiedän mistä puhun :)). Kohta huomaat että sulla on tehtävä tehtynä ja voit huokaista helpotuksesta. Tsemppii!
-Itsekin kuukauden päivät kohta koneella istuntu-
ps.perse tässä vaan valitettavasti leviii
prkl.. oliskohan tauon paikka kun eihän tosta mun tekstistä saa mitään selvää.....
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat kuin vähäjärkinen, opiskeletko humanistisessa tk:ssa?
Ei ku valtsikassa XO XO!!!!
Ja miteniin vähäjärkineeen????
:( ;( ;(, ;(,,,,
Kannattaa hakeutua hoidon piiriin. Varsinkin unelmasi kannibalismista on aika huolestuttava.