Naiset voisitteko kiinnostua miehestä joka ei ole koskaan seurustellut/on neitsyt?
Itse naisena pidän miestä kiinnostavampana jos hän on neitsyt tai ei ole koskaan seurustellut. Minusta se olisi aivan ihanaa olla hänen ensimmäisensä. Ja toivottavasti myös viimeinen.
Kommentit (40)
Mun mies oli 22 kun alettiin seurustella, oli kokematon. Niin olin minäkin. Hyvin on opettelu sujunut, nyt ikää 30 (minä) ja 32 (mies).
Ei se nyt enää tässä iässä olisi mikään suuri plussa, mutta ei haittaisi, vaikka miehellä olisi ollut vain 1-2 kumppania. Ei toisaalta sekään että niitä olisi ollut 20. Mitään satoja panoja keräilevää en huolisi, mutta muuten kiinnostus on kyllä kiinni muista jutuista.
En voisi kuvitella :D Haparointi oli ok teininä, ei aikuisena.
Voisin, mutta ikäiseni (35v) miesten kohdalla heräisi kyllä kysymys, MIKSI hän ei ole koskaan seurustellut ja on neitsyt. Useimmiten syynä on jokin ikävä luonteenpiirre tai psyykkinen sairaus. Se syy saattaisi olla este seurustelulle.
Minä olen 43v mies. Poikuus tallella, enkä ole seurustellut. En ole mielestäni psyykkisesti sairas, tai ehkä sitä ei itse huomaa :). En kyllä ymmärrä miten seksiä voisi saada. Missä naisille voi edes jutella?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 43v mies. Poikuus tallella, enkä ole seurustellut. En ole mielestäni psyykkisesti sairas, tai ehkä sitä ei itse huomaa :). En kyllä ymmärrä miten seksiä voisi saada. Missä naisille voi edes jutella?
Aika mielenkiintoista. Haluaisitko kuitenkin seksiä/seurustelusuhdetta, vai oletko ehkä aseksuaali? Mikset voi jutella naisille? Mitä yleensä olet elämässäsi tähän mennessä tehnyt? Onko sinulla miespuolisia ystäviä?
Voisin ja sehän olisi vain hyvä juttu. Olisi helpompi opettaa mies sängyssä sellaiseksi kuin haluaa, kun hänellä ei ole mitään oletusta mistä naiset yleensä tykkäävät.
"En voisi kuvitella :D Haparointi oli ok teininä, ei aikuisena." - Itsestä tuntuu, että tulee "vähän" paineita kun en tapaa harrastaa yhdenillan juttuja. - Pitäisikö oma osaamattomuuteni kenties yrittää peittää niin, että esiintyisin korostetun itsevarmasti? Kun itse jotenkin olen tähän asti ajatellut, että uuden kumppanin kanssa se on aluksi aina hieman "haparointia"... Mutta vosihan sitä kenties joskus kokeilla, että puskeekin päälle kuin raivohärkä, kun tärkeintähän on itse saa ja toisen kuunteleminenhan ei ole kovin miehekästä kun saattaisi vaikuttaa, että olen epävarma.
Tapasin tälläisen 30 + tyypin. Seksittömyyden syy oli hirveät estot ja edelleen oli. Käsitykset parisuhteista ja naisista kuin teinillä, siis hyvin mustavalkoista. Voisin ehkä antaa vielä mahdollisuuden kokemattomalle miehelle, mutta ei se plussaa ole. On paljon helpompi olla sellaisen kanssa, jolla on jokseenkin samanlainen elämänkokemus, tai edes jotain elämänkokemusta.
Voisin kiinnostua, tapailenkin yhtä kokematonta parhaillaan. Rehellisesti kertoi kokemattomuudestaan, arvostan. :)
Entä naiset, voisitteko kiinnostua miehestä joka ei ole koskaan seurustellut pienen munan vuoksi (13 cm), mutta jolla ei ole kuitenkaan poikuus tallella?
Tässä iässä (25) on suotavaa olla suhteellisen paljon kokemusta seksistä. Jos syynä seksuaaliselle kokemukselle on estoisuus, ei mies sopisi muutenkaan kanssani yhteen. Seksi ja yhteensopivat seksuaaliset tavat ilmaista itseään ovat tärkeitä parisuhteessa.
Seurustelemattomuus on vielä ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mielenkiintoista. Haluaisitko kuitenkin seksiä/seurustelusuhdetta, vai oletko ehkä aseksuaali? Mikset voi jutella naisille? Mitä yleensä olet elämässäsi tähän mennessä tehnyt? Onko sinulla miespuolisia ystäviä?
Olen halunnut seksiä/suhdetta koko elämäni, mutta huono itsetunto on estänyt lähestymästä naisia. Ajattelen, että naiset vain käskevät painua kuuseen. Ei kannata edes yrittää. Nuorempana oli kiusaamista yms. On myös taipumusta jännittämiseen. Kaverit ovat jääneet entiselle paikkakunnalle ja yhteydenpito unohtunut . Muutoin olen normaalisti työelämässä. Vapaa-ajat yksin kotona harrastusten parissa.
Eikö tämä ole jotenkin erikoista, että hyvin moni mies arvostaa ja toivoo nasensa olevan neitsyt ja kokematon. Ja luultavasti vähintään yhtä monta naista toivoo miehen olevan kokenut...
Menin sellaisen kanssa naimisiin. :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole jotenkin erikoista, että hyvin moni mies arvostaa ja toivoo nasensa olevan neitsyt ja kokematon. Ja luultavasti vähintään yhtä monta naista toivoo miehen olevan kokenut...
En naisena koskaan ole törmännyt tuohon oikeassa elämässä, vain jossain av:lla. Olin neitsyt todella vanhaksi ja jossain aiemmassakin ketjussa juuri totesin: tilani oli turn off tai ihan sama -tilanne miehille.
Se riippuu siitä miksi on kokematon. Tunnen erään aivan äärettömän komean ja itsevarman miehen, joka on kyllä säätänyt naisten kanssa mutta on neitsyt. Ikää 24v. Kertoo ihan avoimesti että odottavansa avioliittoon, haluaa että nainen tuntee itsensä erityiseksi ym. Sitten taas tunnen niitä miehiä jotka ruinaa kaikilta, pillun saanti on ykköstavoite elämässä. Sellaisen kanssa en kyllä haluaisi olla. Saisi olla kokenutkin, mutta ruinaajat ja hinkkaajat ovat vastenmielisiä. Ja kaiken lisäksi todella epäluotettavia! Ei niille todellakaan riitä se yksi pillu, jos sattuu toiselta irtoamaan niin se tilaisuus kyllä käytetään hyväksi.
En tahtoisi neitsyttä ainakaan lyhyeen tuttavuuteen, mutta lähinnä siksi että pelkään loukkaavani. Toisaalta jos muuten natsaisi 110% niin miksi ei?
Jotenkin kuitenkin ahdistaisi olla ainoa. Eipä mullakaan ole ollut kuin 3 kumppania, mutta silti.
Olen itsekin kokematon, niin se olisi vain hyvä asia jos mieskin olisi. Mutta tuskinpa löydän minkäänlaista miestä..
N22
Riippuu iästä.
18-24, kyllä/ehkä
25-> ei missään nimessä. Ei ole normaalia.