Mies viikoksi lomareissulle, ex mukana
Otsikossahan se kaikki on lyhyesti ja ytimekkäästi. Onko ok, jos en hyväksy? Hyväksyisitkö itse?
Mies tehnyt sellaisia asioita, että nyt luottamus nolla muutenkin.
Tuli riita asiasta ja mies sanoi, että ei sinne lähde. En näe sitäkään ratkaisuna, koska en ole ihminen, joka rajoittaa toisen tekemisiä. Ajattelen, että jokainen toisensa kanssa vapaasta tahdosta.
En vain kestä ajatusta, kun miehen exä vielä katkera minulle ja voi tehdä käytännössä aivan mitä vain kostaakseen.
En löydä ratkaisua. Ehdotuksia?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä sitten katkeroidu, kun sun luottamus on petetty?
Jos haluut kaiken, että menee ja että ei mee, niin ero on ainoo vaihtoehto. Eipähän rajoita sitten.
Luottamus on kyllä petetty, mutta ei se katkeroita. Suhde on muuten todella hyvä - miltei täydellinen. Arki sujuu, molemmilla haluja olla toistensa kanssa ja viettää aikaa yhdessä - sekä kaksin, että perheenä. Olemme toistemme parhaat ystävät, puheyhteys on todella hyvä. Samanlainen huumorintaju ja pystymme nauramaan toistemme seurassa ja olemaan rentoja. Se on pitkän työn takana. Olen pettynyt, satutettu, mutta en katkera.
Niin sepä se :(
En koe, että "en halua kieltää häntä lähtemästä" olisi näyteltyä. Meidän suhteessa on saanut mennä ja tulla, harrastaa ja nähdä kavereita, ihan vapaasti ilman toisen valitusta. Aikaa kuitenkin perheelle ja toisillemme riittää.
Tiedän, että minulla on lupa kokea näitä tunteita ja tässä tilanteessa ehkä pyytääkin, että ei menisi, menisi jollekin toiselle reissulle tai menisi ensi kerralla, kun exä ei ole mukana. Mutta se tuntuu liikaa vaaditulta.
Mies ymmärtää kyllä ja kun sai tietää, että exä lähtee mukaan, epäilikin, että reissu jäisi hänen osaltaan tällä kertaa pois.