Miksi kiinnostus Kardashieneihin?
On jo pitkään kummastuttanut, miksi ihmiset ovat kiinnostuneita Kim Kardashianista ja Kylie Jenneristä ja mitä näitä nyt on... Siis keitä nämä ihmiset ovat? Ok, tiedän, että Kimin isä oli OJ Simpsonin asianajaja (mikä toki selittääkin median ja ihmisten kiinnostuksen hänen tyttäreensä...not), kenen kanssa hän on naimisissa ja kuka Kylie Jennerin isä on. Mutta mitä nämä naiset ovat itse tehneet, miten he vaikuttavat yhteiskuntaan? Miten heistä on tullut ihailun kohteita? Mulla ei siis todellakaan ole mitään angstia heitä vastaan, haluaisin vain, että joku avaisi vähän tätä kuviota, sillä mä en oikeasti ymmärrä, miksi Kimin naama on joka päivä esim. Iltalehdessä, miksi häntä seurataan Instassa 60 miljoonan ihmisen toimesta yms. Miksi?!! :)
Kommentit (19)
Hei, hyvä aloitus ap! Oon itekin ihmetellyt samaa mutta ei ole tullut mieleen esittää kysymystä av:lla. Jospa tää nyt selviäisi...
Samaa olen jopa kavereilta kysellyt, mitä ovat tehneet julkisuuteen päästäkseen? Tuo sukupuolensa muuttanut Jennerhän oli joku urheilija.
Samasta syystä kuin mikätahansa muukin "tositv". Mukavaa viihdettä ei sen kummempaa.
Täysin vastakohta omalle elämälleni. Erilaisuus kiinnostaa. Se, että heidän elämänsä näyttää päällepäin olevan luksusta ja helppoa, mutta todellisuus on, että heillä on ihan samanlaisia ongelmia kuin ns. taviksillakin.
Koko perhe on niin keskittynyt pysymään julkisuudessa, että mielenkiinnolla aina odotan mitä tapahtuu seuraavaksi.
Siksi koska koko maapallon päällä ei varmaan ole yhtä mediahorotyrkkyä, materialistista, pinnallista ja muovista perhettä. Lisäksi kun puhutaan perheen yhteydestä vapaamuurareihin mm. rahallisesti, niin sekin tuo oman lisänsä :D
Aiemmin kaikki seurasi mm. Osbournen perhettä.
Siksi koska tämä perhe, suku ja ystävänsä ovat mukana kaikissa mahdollisissa realityissä. Sama mitä katsot tai olet katsonut (The Hills, Real Housewives jne) niin aina löytyy yhteys Kardashianeihin tai Jennereihin. Pienet on piirit.
Jos nainen treffeillä alkaisi puhua näistä turhakkeista ja lifestyleblogeista tai perseen takia kyykkäämisestä, tilaisin laskun ja taksin ja lähtisin saman tien pois. M30
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen treffeillä alkaisi puhua näistä turhakkeista ja lifestyleblogeista tai perseen takia kyykkäämisestä, tilaisin laskun ja taksin ja lähtisin saman tien pois. M30
Ei sulla olisi edes varaa minuun joten lopeta tuo turha lässyttäminen :D
Mieluummin katson tätä glamourista telkkarisarjaa kuin suomalaisia huonohampaisisia, lipeäkalaihoisia, muotitiedottomia WT-äitisarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla olisi edes varaa minuun joten lopeta tuo turha lässyttäminen :D
Maksaisinkin vaan oman laskun. Sun pitäis mennä tiskaamaan maksaaksesi omasi.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä, että olen kaksi kertaa yhtä vanha kuin sinä, mutta olet harvinaisen viisas mies. Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Ihan naispiireissäkin katson vähän kieroon, jos joku alkaa vouhkata ko. porukoista. Turhempaa sakkia saa hakea.
Naamaansa viritelleitä läskiperseitä, joilla on rahaa. Kyllähän se on kiinnostavaa.
Itse katson heidän sarjaansa, koska se on HÖMPPÄÄ :D eli voin laittaa aivot narikkaan ja toljottaa tyhmänä näiden "luksuselämää". Muuten Kardashianien elämä ei kyllä kiinnosta, joten en ehkä ollut oikea ihminen vastaamaan kysymykseesi.
Katson mielelläni kaikkia jenkkisarjoja joissa matkustetaan eri puolille maailmaa, pukeudutaan kivatsti, ajellaan hienoilla autoilla, asutaan lämpimillä seuduilla, sisustetaan hienoja taloja kivasti jne jne.
Siksi pidän Real Housewives-sarjoista ja tästä Kardashianin sarjasta. Vaikka ne sarjojen ihmiset olisivatkin kahjoja ja draamailijoita, niin ne kuvauspuitteet ovat silti mielenkiintoisia.
Minusta on kiehtovaa miten tällainen perinteinen beverlyhillsiläis-lakimiesisäperhe on vajonnut rahanahneeseen ja itseään myyvään mutta samalla mauttomaan ja lähes wt-tyyliseen (melko kouluttamattomia kun ovat, huom) elämään, ja antavat vielä kuvata sen kaiken meidän iloksemme :-DD
Se läskiperseisen akan kroppa on kyllä kammotus! Ja ne persjalat hyi!
Nuorinkin siskopuoli alkoi pumpata huulten lisäksi persaustaan implanteilla, ikää tolla taitaa olla 18 vee
http://cdn1.notallowedto.com/wp-content/uploads/2015/05/Kylie-Jenner-Ho…
Uutisen mukaan viime keväänä toinen persimplantti hajosi.
Mutta millaiset esikuvat noillakin on leikkausten suhteen, joten ei ihme? Äiti kiristää itseään vähän väliä sieltä sun täältä, isä leikkelee itsestään naisen, ja siskot ravaa myös kirurgilla.
Vierailija kirjoitti:
Se läskiperseisen akan kroppa on kyllä kammotus! Ja ne persjalat hyi!
Kuka niistä?
Kohta niillä kaikilla on niin suurennetut perät että tulee 40 cm muun kropan perässä ja maatalonemäntämäiset muhkeat silikonirinnat että jokaisen jalat näyttää teletappimaisilta. Se pisin ja hoikin eli se malli taitaa olla ainoa niistä joka ei ole tehnyt mitään leikkauksia tai pistoksia tai rasvansiirtoja vyötäröstä peppuun.
Viihdyttävä vaippaperse? :D